„Tady je". Andrea ustoupila a můj jediný úkryt v tu chvíli zmizel. Pohlédl jsem na o mnohem vyššího muže, než jsem já sám. Tmavé vlasy, žádné strniště, ani knírek. Hnědé oči a podle postavy jsem usoudil, že musí, nebo musel dost dlouho na sobě dřít. „Zdravím tě, já jsem Vláďa". Podal ruku přímo přede mně. Pomalu jsem mu podal tu svou a ihned, jakmile se naše ruce setkali, cítil jsem jasnou dominanci. I dlaň má mnohem větší než já. Mou ruku téměř schoval do té své. „Dobrý den, já jsem Kasem". „Tykej mi chlapče, od teď jsme přeci rodina". Vřele se usmál a pustil mou ruku. „Pojďme se posadit. Dáte si něco k pití?" „Čaj, jestli mohu poprosit", zdvořile odpověděla Andrea a vydala se někam do domu za mužem. „A copak si dáš ty?" „Taky čaj. Pomůžu Vám". „To je v pořádku, běž se posadit". „Opravdu, chci Vám pomoct". „No tak dobře". S úsměvem zvolala a navedla mě do kuchyně
Čaje jsem přendal na tác a vydal se za paní domu.
Tác jsem položil a dal na stůl menší pod tácky na hrnečky. Rozdal čaje a usedl po boku Andrei. „Takže, pověz nám něco o sobě". Započala konverzaci Evelyn. „Chodím, nebo spíš chodil jsem na zdejší školu, obor truhlář, kde mě to dost bavilo, ale otci se nelíbilo, když jsem se tam s někým bavil. Doma to nebylo lehké, ale už to mám za sebou. Nic víc mě nenapadá, jestli chcete vědět něco určeného, zeptejte se". Párkrát zamrkali a Vláďa se zhluboka nadechl. „Myslím, že je v pořádku, když začneme pomalu". Zářivě se usmál a natáhl se pro hrnek.
„Tak já už půjdu. Brzy se zase zastavím, dobře?" Zvolala Andrea ze dveří. „Jasně, ahoj Andreo". „Ahoj Kaseme". Evelyn zavřela dveře a pohlédla na mě. „Co kdybychom ti ukázali tvůj pokoj?" Slabě jsem přikývl a následoval je do schodů. Vláďa mi vzal cestovku a aktovku jsem si vzal sám. Ani jsem to po něm nechtěl, ale do zbytečné potyčky s ním se mi opravdu nechtělo.
Otevřel dveře na konci chodby prvního patra a ustoupil z cesty. Uviděl jsem téměř stejně velký pokoj, jako jsem měl. Bílé stěny, letiště, noční stolek, pracovní stůl, veliká skříň, a dokonce i takové závěsné křeslo u okna. „To je... pro mě?" Optal jsem se slabě a pootočil se k nim čelem. „No ovšem, že ano. Líbí se? Když by si chtěl třeba vymalovat, nebo změnit nábytek, stačí říct. Hlavně, aby si se tu cítil útulně". Spojila ruce Evelyn a vřele se usmála. Nahnala mi tím slzy do očí, které jsem se snažil udržet. Položil jsem ruce na své paže a slabě stiskl. „Ne, je to...", slabě jsem se odmlčel, zahleděl se jim do očí a mile se usmál. „Je to dokonalé". „Určitě? Nemáš nějakou vytříbenou barvu, nebo tapetu?" Optal se zvědavě Vláďa. „Ne, ani ne", zazubil jsem se pobavením a přešel hlouběji do pokoje. Mezitím, co já se rozhlížel, tak mi Vláďa donesl cestovku přímo k posteli a znovu odešel. „V klidu si tu vybal a až budeš chtít, tak za námi přijď. Necháme ti teď chvíli prostor". Jen co to dořekla, s úsměvem pomalu zavřela.
S tíhou jsem usedl na postel, na které bylo krásné prostěradlo.
ČTEŠ
Téměř skryté tajemství
Teen FictionMůj otec si vždy přál dceru, ale narodil jsem se já. Maminka zemřela hned po porodu a otec se rozhodl, že všem řekne, jak krásná se mu narodila dcera. Nikdo však netušil, kdo ve skutečnosti jsem. Postupem času, jak jsem rostl, mi začalo docházet, ž...