AMARAN‼️
BACAAN MATANG⚠️
TIDAK SESUAI UNTUK PEMBACA DI BAWAH UMUR🔞
BAHASA KASAR/PASAR⚠️
PLOT SANTAI/ BACAAN RINGAN✅DUA TAHUN LALU...
"Welcome home, sweetheart." Levent Haidar membuka pintu rumah seluas luasnya. Pinggang isterinya dipeluk erat kemudian bersama-sama menapak masuk ke dalam rumah.
Daizy Baseera tersenyum lebar saat pertama kali menginjak kaki ke dalam rumah bak istana itu. Rumah yang dijanjikan oleh Levent untuknya sebelum mereka menikah lagi. Kini, lelaki itu benar-benar menepati janjinya.
"Suka tak?" Soal Levent. Wajah teruja isterinya ditatap penuh kasih sayang.
Mata Daizy seakan tak berkedip melihat keindahan rumah tersebut. Dirinya yang berasal daripada rumah anak yatim membuatkan Daizy tidak tidak pernah ikiran bahawa dia akan tinggal di rumah seindah itu.
"Enough." Levent menyentuh kedua bahu isteirnya agar memandangnya.
"Rumah ni dah jadi milik sayang. Esok-esok boleh tenung lama-lama." Pinggang isterinya kembali dirangkul kemudian bersama-sama naik ke tingkat atas.
Sebaik tiba di bilik utama, sekali lagi Daizy terpegun. Benar-benar tidak menyangka dirinya bakal beradu di dalam bilik seindah ini bersama seorang suami yang cukup sempurna rupa paras dan hartanya.
"Cantiknya bilik awak." Kepala Daizy perlahan-lahan berputar memerhati hiasan dalaman bilik itu.
"Bilik kita, sayang," bisik Levent di belakang isterinya. Daizy tersentak saat tubuhnya dirangkul dari belakang. Perlahan, tangannya naik memeluk tangan Levent yang melingkar di perutnya.Spontan, Daizy memejam mata saat hembusan nafas Levent terasa hangat menyentuh kulit lehernya.
"You are totally mine now, baby," bisik Levent dengan suara garaunya.
"Sebelum kawin pun awak asyik ulang benda yang sama," bisik Daizy kembali. Perkataan tersebut sudah menjadi halwa telinganya sejak menjalin kasih dengan Levent. Dan, saat mereka sudah rasmi menjadi pasangan suami isteri pun Levent masih mengulang perkataan tersebut.
"Saja nak ingatkan. Supaya sayang tak lupa." Kini, bibirnya mendarat di leher jenjang isterinya.
Serentak itu, Daizy mengetap bibir menahan rasa yang semakin memuncak. Hembusan nafas Levent yang semakin kencang membuatkan Daizy semakin berdebar. Dia tahu apa nasibnya selepas ini.
DAIZY menggeliat kecil sebelum membuka mata. Saat ingin palingkan tubuh, dia terhenti seketika. Perut dan kakinya tidak dapat digerakkan kerana ditindih oleh tangan kekar dan kaki berotot milik suaminya.
Sesaat, Daizy tersenyum bahagia. Kejadian semalam menerpa benaknya. Lebih tepatnya malam pertama mereka berdua. Tidak sangka dia mampu memilik lelaki seperti Levent. Sedangkan dirinya hanya berasal dari rumah anak yatim.
Teringat kembali pertemuan pertama mereka tepatnya sewaktu Levent menemani ayahnya menyampaikan sumbangan di rumah anak yatim My Hope, tempat Daizy Baseera membesar.
Saat itu, mereka berdua belum mengenali satu sama lain. Pertemuan mereka pun hanya sebatas penyumbang dan penerima. Levent baru berusia 25 tahun dan baru pertama kali mengikuti ayahnya Ahmed Alibek ke rumah kebajikan tersebut.
Saat itu pula Daizy baru berusia 18 tahun dan paling tua di rumah anak yatim tersebut. Dialah yang membantu Bonda Zainah menguruskan tempat itu ditemani Ibu Ratih dan Ibu Salwa. Remaja seusia Daizy kebanyakkan sudah keluar dari situ untuk meneruskan hidup. Ada juga yang sudah diangkat menjadi anak oleh keluarga baru.
YOU ARE READING
Othello (Morbid Jealousy) COMPLETED
RomanceDaizy Baseera dan Levent Haidar adalah dua insan dari latar belakang yang berbeza. Bertemu pertama kalinya di rumah anak yatim My Hope, tempat Daizy Baseera membesar. Di usia 25 tahun, Levent sudah mulai tertarik pada Daizy yang saat itu baru berus...