CC | 10

158 13 5
                                    

Şok olmuş ifadeler... Ağzına sinek kaçmak üzere olan Han Jisung. Gözlerini üstümden çekemeyen Bang Chan. Lee Felix'in "oha" adlı şaşkınlık çalışmasına karşılık, onun gözlerini kapatan Hwang Hyunjin. Bana şaşkınlık ve biraz da hayranlıkla baktığını hissettiğim Kim Seungmin. Jeongin'in bile hayranlıkla seyrettiğini görmem gururumu okşarken sınıf kapısından giren Changbin'in cümlesi beni gördüğünde yarıda kesilmişti.

"Lol oynayacak olan va-"

Duraksayarak yanıma yaklaşıp yüzümü incelemeye başladı. "Ortalığı yıkabilecek afetlik potansiyel vardı sende ama fiziken de olabileceğini bilmiyordum lan!"

"Abartma Chang." Göz deviren Bang Chan'la dudağımın kenarı yukarı kıvrılırken Changbin'e döndüm. "Ben de ağzının bu kadar iyi laf yaptığını bilmiyordum Changbinie, ödeşmiş olduk."

"Ayıpsın."

Changbin'i orada bırakıp sırama geçtim. Ders neredeyse başlamak üzereydi zaten. Yan taraftaki sıraya kurulan Chan ile derin bir nefes aldım. Birbirimize kaçamak bakışlar attığımız sırada telefonuma gelen bildirimle kaşlarımı çattım. Yuna?

Chan 2 ve Lee Know WhatssApp Konuşması

Chan 2: Abim orada mı Minho

Bana ne senin abinden

Chan 2: Bir kere de düzgünce yanıt versen olmuyor değil mi

Olmuyor

Chan 2: instagram hesabım çalınmış.

Yenisini ac

Chan 2: ne zekisin sen haaa
Benle uğraşmayı kes
Abim nerde diyorum delirtme beni
Met Gala'daki Doja Cat kıyafetini giydiririm sana şimdi

Boş yapma yuna
abin sınıfta işte ne uzattın
Gelseydin ya sınıfa
sevgili abiciğini gormus olurdun

Chan 2: kölem dururken ben
niye onun ayağına
gidiyorum pardon?
O gelsin
(görüldü)

Sakaydi minho
Sakaydi
Şaka
Ona gostermezsin herhalde mesajı diye tahmin ediyorum
Doğru muyum?
(görüldü)

Ospcoxiu
(görüldü)

Anlamadım abine oç mu
dedin sen
onu da gösteriyorum hemen
Bekle

Chan 2: YEMIN EDERIM RANDOM
ATTIM VALLA
MINHO
MINHO YAPMA YANARIZ
ananskm chan ariyo

AOFOQPDKPAKRQLWK
(görüldü)

Enayi.
(iletildi)

Engelledin mi la
(iletildi)

PAUSUHQJDLAKK
(iletildi)

Chan 2: Bekle beni sınıfına
geliyorum hain velet
(16.10)
(görüldü)

***

Bana velet demesine takılmayacak kadar çok eğleniyordum şu an. O yüzden gülerek burnundan soluyan Chan'a baktım. Dersin bitmesini sabırsızlıkla bekliyor gibiydi. Göz göze geldiğimiz an göz kırptım. Dalgınlıkla bana bakmaya başlamıştı. "Yuna'yı Chan 2 diye kaydetmenin sebebi ne?"

"Chan kelimesi mal anlamına geliyor bilmiyor musun? 1. Mal sen 2. Mal da o işte."

"Hahahaa çok komiksin Lee Know."

"Öyleyimdir." dedim ciddi bir şekilde. Tam o sırada zil çalmış ve aniden açılan kapıyla herkesin gözü tek bir kişiye odaklanmisti. Öğretmen sınıftan çıkmadan bir öğrencinin böyle iceri girmesi saygısızlık olarak algilanabilirdi fakat dersinize giren Bay Eunwoo ise sınıfta halay dahi çekseniz sıkıntı olmazdı. Alışmıştı artık adam.

Yuna burnundan solurken yanindan geçip omzunu patpatladı "Fazla gürültü etmeden kavga edin de müdür duymasın..."

Eunwoo sınıftan çıkarken Yuna da bana doğru geliyordu. Gerginlikle Chan'a baktım. Asıl sinirlenmesi gereken oyken o bile Yuna'nın bu haline şaşırmıştı. O kadar da kızacak bir şey yoktu aslında.

"Sen..." dedi işaret parmağını sallayarak. "Çok büyük bir orospu çocuğusun. Ve... saçını kızıla mı boyadın?!"

"Sen..." dedim onun ses tonuyla. "Orospu çocuğu görmemişsin. Ve... saçımı kızıla boyadım."

"Hah!" Ellerini beline yerleştirip dik dik bakmaya devam etmişti. "Bana aşık olduğunu daha önce söylemeliydin Lee Minho."

Şok olmuştum. Sınıftan yükselen hayret nidaları beni daha da gererken korku dolu bir ifadeyle Chan'a bakış attım. "N-ne saçmalıyorsun?" Güldü. "Buraya gelirken bana aşık olduğunu Seungmin'den öğrenmem ne kadar acınası olduğunu kanıtladı. Tebrikler!"

"KAFAYI MI YEDIN SEN?!" Ses tonum sinirden yükselirken sakin kalmak için zorluyordum kendimi. Chan kardeşine düşkündü ve onun gözünde kendimi küçük düşürmek istemiyordum. "GÖTÜNÜZDEN ELEMENT UYDURUP UYDURUP GELMEYİN YANIMA."

"Neden Lee Know?" Dedi Chan. Sanki hiç kırılmamış gibiydi. "Seungmin gayet de dürüst biridir."

"KES SESİNİ." Hırsla Chan'a dönüp yakasından tuttum. "Ben seni seviyorken neden kardeşine dönüp bakayım?!"

***

Circus | MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin