CC | 42

78 12 14
                                    

"Ben nereden bileyim oğlum Yonsei'de olduğunu?! Zar zor konuşuyorduk!" Jennie isyan eder gibi Felix'in arkasına saklandığında göz devirdim. "Çık oradan çabuk..."

"Tamam itiraf ediyorum..." Ellerini pes etmiş gibi havaya kaldırdı. "Chan bilmeni istemedi."

"Cidden çıldıracağım!" Ellerimle Felix'in omzundan tutup kenara çekmeye çalıştım. "Çekil de yakalayayım şu haini!"

"İyi de ondan kaçıp uzaklaşan sen değil miydin kuzen?!" Jennie isyan edercesine konuştuğunda ellerimi Felix'in omzundan yavaşça indirdim. "Haklısın..."

"O da seni rahatsız etmek istemedi. Yine de uzak kalmaya dayanamayıp Seul'de okumaya karar vermişti işte... Görmeni istemedi. Uzaktan izleyeceğim falan diyordu." Felix'in arkasından çıkıp gözlerimin içine baktığında kaçıncı kez söylediğini sayamadığım cümleyi tekrarladı. "Özür dilerim."

Özrünü görmezden gelip hayretle konuştum. "Bu zamana kadar nasıl fark etmedim?.."

Kimseden ses çıkmamıştı. Acı içinde gülümsedim. "Benden kaçıyordu..."

Mutsuzca Jennie'ye döndüm. "Chan'ı buraya sen getireceksin. Sıçtığın boku temizle en azından... Anlaştık mı?"

"Lan ben ne alaka?!" Jennie isyan eder gibi konuştuğunda Felix'in bakışlarıyla duraksadı. "Şansını fazla zorlama istersen." diyen Felix'le gerildim. En son tartıştıklarında da baya gerilmiştim. Şimdi yine aynı şey oluyordu.

"Hadi ya?!" Jennie Felix'e adım atarken Felix'in kolunu tuttum. "Boş ver sen onu..." Zaten modum bok gibiydi. Bir de bunlarla mı uğraşacaktım?

"Arkadaşlarına destek olmak yerine köstek olmayı seçme istersen Kim Jennie." Ne bok dönüyordu burada Allah aşkına?!

"Kafayı mı yediniz, saçmalıyorsunuz?.." Bir Felix'e bir de Jennie'ye bakıyordum. Hyunjin ise ses çıkarmadan ikiliyi izliyordu. Sinir bozukluğuyla omzuna vurdum. "Sen de bir şey desene!"

"Ben karışmam." diyip kollarını birbirine dolamıştı Hyunjin. Gururlu bir ifadeyle Felix'i izliyordu.

"Amına koyayım Hyunjin!" Kahkaha atıp saçlarını geriye doğru savurmuştu."Üzgünüm ama amım yok Lee Know..."

"AMIN OLMASINA GEREK KALMADAN SİKECEĞİM ŞİMDİ SENİ." Gözlerim ateş atarken Felix'e dönüp kolunu tuttum. "Gel benle!"

İtiraz etmeden takip ettiğinde mutfağa gelmiştik. Kollarını birleştirmiş, trip atar gibi beni izliyordu. "Ne var?"

"Ebenin amı var." Gergilikle ellerimi saçlarıma atıp ileri geri yürümeye başladım. "Az önce pamuk gibiydin, ne oldu birden?!"

"Kuzenine sor." Anlayamaz şekilde yüzüne baktım. Sormama gerek kalmadan konuşmaya başladı. "Hyunjin'e nude atmış."

"NE?!" Hayretle Felix'e bakıyordum. Şok olmuştum. "NASIL, ANLAMADIM?" Kelimenin tam anlamıyla şok olmuştum. Yanlış duyduğumu falan söylemesini istiyordum.

Şaka olmalıydı.

"GİT, KENDİSİNE SOR." Sesini yükselttiğinde sinirle mutfaktan çıkıp oturma odasına doğru yürümeye başladım.

"KIM JENNIE!?"

Odaya geldiğimde bakışlarım Jennie'yi buldu hemen.

"HYUNJINE NUDE ATMAK DA NE DEMEK OLUYOR?"

Felix de arkamdan geldiğinde kapıyı kapattı. "Sessiz konuş, komşular duyacak."

"Sarışınım..." Hyunjin Felix'in yanına gelip kolunu omzuna atmıştı. "Okulda bağıra çağıra kızı rezil etmemiş gibi konuşuyorsun."

Circus | MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin