Merhaba inci taneleri nasılsınız?
Kurgumuz nasıl gidiyor? Siz Basillan'da bir gruba girmek isteniz bu hangisi olurdu?
Ateş, su, toprak, hava?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın. Sizi seviyorum :)
(11) Yanan İnci
Suya hükmeden insanların daha dingin ruhlu olduğu düşünülürdü. Balık kadınları genelde duygusal ve sezgisel anlamda daha kuvvetli olurdu.
Ateş ise, ateşti... dokunduğu yeri yakan, alevleriyle oluşan gölgesiyle korkutan, dumanıyla sinsice bedenlerin içine sızan daha dişli, gerçekçi ve biraz zorlu bir rakipti.
Valeri bir ateşti, elementinin tüm özelliklerini bir bir sergilemiş ve okulu hala devam ederken birçok rakibini geri planda bırakıp göz önüne çıkmıştı. Masum görünümünün ardındaki parlayan zekası keskin bir hançer gibi kurcalayanın eline batardı. Ateşlerin en bilindik gücü ateşti fakat ardında gizli kutularda bilinmeyen güçler olabilirdi.
Bu güçleri önce alfana, daha sonra kraliyette rütbeli kişiye bildirmen gerekirdi. Gücünün varlığını sonradan öğrenirlerse cezalandırılırdın. Güçler krallıkta kullanılırdı, bu yüzden el üstünde tutulur ve yanlış hamleler yapmadığın müddetçe sevilirdin. Ancak Valeri krallığın kurbanı olmak istemediği için, zar zor algıladığı bu gücünü kimseye söylemek istemedi. Başına gelen her şey de bu yüzden geldi.
Yaptığı yasaklı kan büyüsünün sonunda saniyeler boyunca boş kalan kabuğunu Lily'nin ruhu doldurdu. Valeri de böyle olsun istememişti ancak bazı riskler senin daha güçlü adımlar atmanı sağlardı.
Akvaryumun içinden çıkan ve bir balık gibi çırpınan Lily, Alexander'ın boynuna doğru zıplayınca, kocası anında sardı bedenini. Duygusal boşluğundan ne yapması gerektiğini bilememişti Lily. Tamam kendi bedeninde değildi ama can da tatlıydı işte. Ne olursa olsun bu işi düzeltmeli ve herkes kendi bedenine geri dönmeliydi. Üstelik karnındaki bebek ona bağlıyken yanlış adımlar atmadan önce iki kere düşünmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...