(20) Psikolojinin Evreleri

2.2K 184 5
                                    


(20) Psikolojinin Evreleri

Akşam olduğunda akademide oldukça yorulan Lily aile yemeğine katıldıktan sonra odasına çıkmak için izin istemişti. Masanın önünde bayılarak yediği frenk üzümlerini görünce sevindi. Yemek yemiş olması onları da yemeyeceği anlamına gelmezdi. 

İpek geceliklerini üzerine geçirip camın önündeki rahat koltuğuna oturdu. Telli defteri eline alıp artık daha aşina olduğu isimleri okumaya başladı. O günden sonra bir daha ejderha görmediği için rahattı ve aklına getirmemeye çalışıyordu. İmkansızlıklarla dolu bir evrende olduğu yetmiyor gibi bir de ultra güçlerle baş etmeye çalışıyordu.

Hem ejderhası olanların ne yaptığını anlamamıştı. Olası bir savaş için eğitilip sınırlarını koruduğunu bilmesi şimdilik için fazlaydı. Her türün kendine özel zorlukları vardı. Ancak Lily bu türlerin hiçbirine ait olmayıp evine dönmek istiyordu. Evine dönmek için elinden gelen her şeyi yapacaktı. 

Karnında bir canlılık hissettiğinde elini çekinerek oraya götürdü. O bebek Lily'ye ait değildi ve dokunması bile olanaksız geliyordu. Başka bir annenin bedenine girip çocuğunu taşımak kimsenin aklına gelmezdi elbette. Bu yüzden onu sevip bağ kurmaya da hakkı olduğunu düşünmüyordu. 

"Biliyorum istediğin tek şey bir ailen olması bebek. Sana bir sır vereceğim; ben de ailemi çok özledim. Annem karşıma çıksa bir çocuk gibi hıçkırarak ağlamaya başlayabilirim. Anneler çocukları için neredeyse kutsal sayılırlar. İçinde birini büyütmekle başlayan bu serüveni takdir ediyorum," diyerek ağzında bir üzüm daha patlattı. 

"Rahmimde şekillenmeni kim bilir nasıl karşıladılar? Baban bu haberi duyduğunda annene sarılıp deli gibi sevinmiş olabilir. Ya da annen minik bir patikle karşısına çıkıp ona gerekli mesajı vermiş olabilir. Hisler ve heyecanlar sanırım isteyince harikulade olabiliyor."

Derin bir nefes alan Lily ağzına bir üzüm daha patlattı. Posası ona ekşi geldiğinden bu şekilde yiyor ve oldukça eğleniyordu. 

"Saydıklarından hiçbiri olmadı," diyerek girdiği odanın kapısını kapatan Harvey'in gülümsemesi biraz buruktu. "Bu haberi alan taze anne ve baba mutluluğunu bu şekilde yansıtır değil mi?"

BASİLLAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin