(82) İlk Kelimenin Büyüsü
Günler, haftalar geçerken minik bebek Chloe büyüyor ve mevsimler değişiyordu. Layla Harvey hakkında gördüğü o görüntü yaşanmayınca Lily onun bir ihtimal doğrultusunda olduğuna kanaat getirmişti. Neyin doğru neyin gerçek olacağını bilmeden yaşamak zor görünse de üstesinden geliyordu.
Ara ara değişik hava almak için akademiye gidip geliyor bir derse girdikten sonra bebeği özleyip çıkıyordu. Malikaneye gelen ziyaretler bir süre durmamış, odaları hediyelerle dolup taşmıştı. Alfanın varisi olmak sandığından daha olaylı bir şeydi. Lily ise ihtiyaç fazlası her şeyi soylu olmayan ve bebeği olacak evlerin kapılarına notsuz bir şekilde bıraktırıyordu. Evde çürüyeceğine başka bebeklere yarasın diye düşünüyordu. Elbette büyüyle ve sihirle bazı eşyaların yapımı mevcuttu ancak üst kademe eşyalara yalnızca para ile ulaşılabiliyordu.
Chloe çoktan emekleyemeye ve yaramazlık yapmaya başlamıştı. Merdivenlere gelecek ve düşecek diye Lily'nin aklı çıkıyordu.
Alex, Chloe'nin göz rengini gördüğü an duygusallıktan ağlamıştı. Sarı saçları ve soluk yeşil gözleriyle Alex'in kopyası gibi dursa da yüz hatları Valeri'ye benziyordu. Valeri'nin ailesi de ziyarete geldiğinde malum kavga ortaya çıkmış ve kime benzediği bir skandal gibi gündeme düşmüştü. Bir zamanlar gördüklerinden dolayı Profesör Laith hakkında bir takım düşüncelere dalan Lily; eğer korktuğu gibi olsa asıl skandalı o zaman yaşardık diye aklından geçirmişti.
Bilinen şöyle de bir gerçek vardı ki; su gücünün bebekten geldiği düşünülen tez hemen çürümüştü. Bebek doğmasına rağmen Lily suyu hala aktif kullanıyordu. Bahane bulmak içim emzirdiğini öne sürse de buradaki gariplik gittikçe artıyordu. Lily'nin bunu ilk fark ettiği an, Chloe merdivenlere doğru giderken anlık refleksle sudan şeffaf bir barikat kurmuş olmasıydı. Daha da garibi Chloe bebek ateş gücünün bazı emarelerini göstermişti. Bunu memeden ayrılmak istemediği an parmağını annesinin saçına dolayıp dumanlar çıkarmasıyla fark ettiler. Neyse ki sadece bir dumandı yoksa Valeri'nin parlak kızıl saçlarına yazık olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasiaFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...