(14) Ejder Bağı
O ejder, sonsuz şifa. Getirir mutluluğu sana.
Pulunda saklı bir demir civa. Dikkat et lanet gelmesin şeffafa.
Gaston Passel/ Büyü Rehberi Kitabı
Sorgulamazsak gerçeklere hiçbir zaman erişemezdik. Gerçek ne kadar bizi zorlarsa zorlasın eninde sonunda açığa çıkardı. Yapılan hiçbir eylem ve altında yatan sebep sonsuza kadar sır olmazdı, şayet bu olsaydı önce doğa kendi sırrını tutardı.
"... o zaman benim karım nerede?"
Bu soruyu sorması bile Lily için büyük bir umuttu. Bu adamın ona inanmasını her şeyden çok istiyordu çünkü onunla evli gözüküyordu. Kimsenin evliliğini diri ve canlı tutmak gibi bir amacı yoktu. Şimdilik dikkat etmesi gereken iki şey karnındaki bebek ve içindeki bedendi.
"Kayıp bir bedenimiz ve kaçak bir ruhumuz varsa bunu bulmak için elimizden geleni yaparız Harvey. Bu olay yayılmasın lütfen. Tüm bunlar bir yanılsama da olabilir ve Valeri her şeyi hatırlayabilir. Üzgünüm canım, yaşım ve bilgeliğim seni ne haklı ne de haksız buluyor. Sadece en kuvvetli ve zayıf tüm ihtimalleri göz önüne alacağım. Bu süreçte değilsen bile Valeri gibi davranmak zorundasın. Değilsen bile bir süre Valeri olmak zorundasın, Lily adını yalnızca baş başa kaldığınızda kullanın."
"Ama bu saçmalık," diyerek isyan etti Lily.
"Emin ol ki değil. Son şansın olma ihtimalin hala hafızanda değil mi," diyerek ona doğru bakınca isteksizce başını salladı. "Eğer ruhla bedenin karıştığı doğruysa belki de bu bebeği doğurmana bile izin vermezler. İnsanlar bilinmez şeylerden nefret ederler güzelim. Yeni bir ırk yeni bilinmezlikler demek, bu da belki krallığın sonu demektir. Sadece uç noktalarında düşünüyorum lütfen paniğe kapılmayın. Her şeyin bilincinde olarak adımlarınızı atmanız gerekir. Eğer bu," diyerek başladığı cümleye Alex devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...