Aşklarım selam oy ve yorumlarınızla destek vermeyi unutmayın lütfen.
Erişim engelindeyken bile bildirim yağıyor bir an önce normal düzene geçmek istiyorum artık. Yurtdışından okuyanlar vardır belki ama görüntüleyemiyorum 🥲
İnkspired hesabım: mavperikal
Oradan da yayımlıyorum aynı anda bir aksilik olursa nerede olacağımı biliyorsunuz.Öpücükler😘😘
(54) Şahmaran
"Soil North," diye fısıldanarak gelen açıklama Alex'tendi ve ne yazık ki artık ağladığımı yalnızca toprakla ben değil, o da biliyordu.
"Terraların alfası." Toprağın alfasıydı, o yüzden oradaydı, o yüzden gözlerinde gördüğüm renkler katmanlıydı ve belki saçlarında açan çiçekler ondandı. Yine de kaba bir insandı. Bir şeyleri bildiği halde oradan elim boş dönmek hüsrana sebep olmuştu. Şimdi de ağladığım için toprağı bu kadar temizledin deyip zahmet edip meyveleri yollamıştı.
Alex bana baktıktan sonra üçgen kabuklu meyveyi önüme doğru itti. Sehbanın üzerine oturup meyveyi alırken içimdeki istek ve arzu yok olmuş gibi hissediyordum. Duyguların önemi, artan arzu ve umut kadar fazlaydı. O an bunu alıp yiyebilmiş olsaydım belki çok daha fazla zevkle yerdim. Ama şimdi gönlüm bir kere kırıldığı için ağır ve hantal hareketlerle kabuğu soymaya başladım. İçinden çıkan şeffaf üç üzüm tanesinden birini ağzıma atarken dişlerim arasında patlamasına izin verdim. Tadı damağıma karışınca da yaşadığım hayal kırıklığı oldu. Aşırı şekerliydi, bir şurup kadar şekerli.
Orada yaşadığım utanç aklıma geldikçe çıldırıyor gibi oluyordum. Bu da diğer meyveleri hızla soyup ağzıma atmama neden oldu. Ama çeviremeyeceğim bir büyüklüğe ulaşınca mide bulantımdan kaçamadım. Gözümden yaşlar akarken elimi mideme koyup sakinleşmeye çalıştım ancak bu hiç işe yaramadı. Kötü haber midem kaynamaya başladığı için banyoya gidecek kadar zamanım yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...