Aşklarım selam nasılsınız? Yazarınız hasta 🥲 tuhaf bir karın ağrım var ve kıvrandırıyor. Yine salgın varmış bıktık artık. Salgından da wattpadin kapalı olmasından da yıldık.
Arka planda yazdığım kurgularım ve halihazırda yayımladığım Gülveren Mahallesine bölüm yazıyorum. Bazen yazarken sırayla değil de, odaklanmışken devam edeyim diyerek yazmaya devam ediyorum. O yüzden arada ufak açılmalar yaşayabiliyoruz.
Bugün girerken biraz sıkıntı yaşadım, eğer çok uzun zaman (üç dört hafta) hiç bölüm atmazsam girememişimdir. İnkspirede bölümleri eş zamanlı atıyorum orayı kontrol edebilirsiniz. Giriş bölümünü biraz törpüleyip Kitappad'e de yükledim bölümleri. Amacım ulaşacağınız alternetif bir yerin olması.
Sizi çok seviyorum. Desteğinizi esirgemeyi ve gelmeyen bölüm bildirimleri duyurulardan kaçırmamak için beni takip etmeyi unutmayın❤️
Öpücükler😘😘😘
(68) Büyüyen Bebek
Parıltılı bir ışık gözümü aldığında içimden gelen gülümsemeyi bastıramadım ve kirpiklerimi araladım. İki parmağını mengene gibi sardığım Alex'in parmaklarını sakince bıraktım ve aramıza koyduğumuz yastığı düzelterek yataktan kalktım. Yukarı sıyrılan Hint ipeği geceliğim bacaklarımdan aşağı kayarken içimi hoş bir dalga kapladı.
Pencereyi açıp çıplak adımlarımla balkona adımladığımda derin bir nefes aldım. Nihayet mavi bir gökyüzünün altındaydık ama mavinin bu tonu fazla büyüleyiciydi. Üzerine elmas tozları serpilmiş enfes bir pasta gibi dururken farkında olmadan dudaklarımı yaladım. Gökyüzünün insanı acıktırdığını da ilk defa görüyordum.
Aşağıda bir kıpırtı gördüğümde merakla hafifçe eğildim. Zira görünmez bir varlık yoksa James elindeki tuhaf aletle kendi kendine savaşıyor gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...