(71) Saç Örgüsü
Birkaç gündür balkonda elmas gibi parlayan gökyüzünü izleyerek uyuyakalıyordum. Bu görüntü beni öyle büyülemişti ki eğer geldiğim yere dönebilirsem bir daha bunu yaşayamayacağım için zihnime bol bol kaydetmek istiyordum. Keşke güzel bir resim yeteneğim olsaydı ve onu çizseydim diye hayran hayran düşünürken uyukluyor ve sabahında gözlerimi yumuşacık yatakta açıyordum. Yine Alex'in iki parmağını tutmuş bir şekilde ve aramızda koca bir yastıkla. Evet uzun zamandır bulduğumuz en güzel çözüm buydu.
Başka odalara kaçmış ve yumuşak bir nesneye battaniye diye sarılmışken Valeri'nin kaynanasına yakalanmış o da beni diğer oğluyla ağır bir iftiraya maruz bırakmıştı. Rezil düşünceler nerede olursanız bitip tükenmiyordu çünkü özümüz insandı, hasetlik, kin, hadsizlik bizim özümüzde vardı. O yüzden başka bir evrende diyerek kendimizi kandırmadan özümüzle tanışsak iyi olurdu. Ben ise sevginin ve dostluğun gücünü sürekli tartmaya çalışıp daha düzgün bir yaşam sürmek istiyordum.
Bu birkaç gün içinde öz savunma dersine art arda girmiş ve Profesör Laith'den oldukça uzak durmuştum. Bana olan öfkeli bakışları biraz daha yatışmış görünüyordu. James ise adamı öve öve bitiremiyor ve onu kendine örnek aldığı için konuyu soframıza kadar taşıyordu. Yani evde bile bana rahat yoktu.
Biyokimyada ejderhalarla ilgili müthiş detaylar öğrenmek bilgiye aç ruhuma şifa gibi geliyordu. Profesör Agatha'nın yüzündeki ejderha derileri gittikçe şekil değiştirir gibi durup ilgimi çekiyordu.
Bilimsel deneyler yaptığımız simya ve eliksir bilimi dersi eğitmeni biraz kaçık bir adam olan Profesör Ethan ise bizi oldukça eğlendiriyordu. Burnunun üzerindeki küçük gözlüğün içinden bizi görebilmek için sürekli başı bir aşağı bir yukarı sallanıyordu. Bunu yaparken aklıma istemsiz olarak başı oynayan araç içi oyuncaklar geldiği için gülmemi zor bastırıyordum.
Bu sıralar favori Profesörüm ise Bayan G.G. olmuştu. Gabriel Geysis, onu dinlerken huzur buluyor ve suyla ilgili bir sürü yeni bilgi öğreniyordum. Son derste gölün içinde oturduğumuz nilüfer yaprakların üzerindeyken suyla zihin temizleyip meditasyon yapmıştık ve feci işe yaramıştı. Düşünün bir, aklınızı dolduran bir dünya bok çuvalı şeyleri hortumla su tutup pislikleri temizler gibi temizliyor ve zihniniz berraklaşıyordu. Suyu kullandığınız için kendinizi hafiflemiş hissediyordunuz. Buna bayılmışım, Bayan Layla beni her daralttığında bunu yapmayı aklıma koymuştum ama şimdilik suyun üzerindeyken daha etkiliydim.
Ortalıklarda gözükmeyen ejderham ise bu sıralar fazla sessizdi. Aklımdan onu uzaklaştırmam ise bebeğimin fazla sesli olmasına borçluydum. Evet, tekmeleri ve tepkileriyle artık uslu durmuyor bana kendini iyiden iyiye belli ederken içimdeki mucizeye sürekli tanık oluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasiFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...