Aşklarım selam, bölüm yüklemek aşırı zor umarım bu süreç bir an önce geçer.İnkspired de bir hesap açtım bölümleri oraya da atacağım, beni orada da yalnız bırakmayın. Kullanıcı adım aynı.
Uygulama biraz karışık gibi umarım çabuk çözerim.
Öpücükler😘😘
(41) Kum Masajı
"Bu güzel elbiseye veda edeceğiz gibi görünüyor, tüh halbuki rengini sevmiştim."
Neydi bu elbisesini atmaya kıyamayan kadın tavırları anlamadım. "Neden veda ediyoruz?"
"Çünkü özel bitki karışımları süreceğim ve direkt tenine temas etmeli."
Uzandığım kumun dokusu o kadar mükemmeldi ki tenime neredeyse bir pamuk yumuşaklığında hissettiriyordu. Silikon yastıklar gibi bedenimin değdiği yer içe doğru göçüyor ve hiçbir baskı oluşturmuyordu. Elleriyle kumu okşar gibi bir hareket yapıp ısınmasına yol açtığında ise bu işin bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim.
Tırnağı ense dibime değdiği an bunu beklemeyen bedenim bir anda geriye doğru büzüldü. "Ştt sakin ol." Telkinin ardından taptığı şey sakinliğimi çoktan uçurup gitmişti. İgnisini o kadar iyi kullanıyordu ki büyülenmemek elde değildi. Tırnağının ucundan cızırdayarak çıkan o ses tül elbisemin sırt kısmını eriterek ikiye ayırmış ve sırtımı tüm çıplaklığıyla ona sunmuştu. Belimin kıvrımına gelene kadar tuttuğum nefesimi o noktaya gelip çekildiğinde geri bıraktım.
Tenime sıktığı soğuk yağların her damlası beni rahatlatmak yerine daha çok geriyordu. Tamam, sanırım bu masaj işi bu kadar iyi bir fikir değildi. "Aslında bu işi başka zamana bırakabiliriz-" dememe kalmadan iri elleri sırtımda yerini aldı ve profesyonel bir masör gibi hareket etmeye başladı. Belimden uzanıp ense köküme dek çıkan parmakları saniyeler içinde far görmüş tavşan gibi hareketsiz kalmamı sağladı.
Tenime sıktığı yağlar emildikçe bir yenisini alıyor ve hiçbirinin esansı ilginç bir biçimde birbirine karışmıyordu. Yanan tütsünün içindeki lavanta bile... Belimi yanlara doğru okşayarak ovduktan sonra yavaşça yukarıya doğru çıkmaya başladı. Sırtımı da geçerken sırdaki durağı göğüslerimin hizasıydı. Zihnim duraksarken o bir saniye bile duraksamadı ve göğüs kıvrımıma kadar inip anında yeniden yukarı çıktı.
Bunu bilinç bir şekilde tahrik edici bir hareket olsun diye yapmadığına emindim ama lanet olsun ki tekrar yapması için dakikalarca burada yatabilirdim. Silkelen Lily, silkelen ve kendine gel, sadece kocan sana masaj yapıyor. Senin kocan değil, evet senin kocan değil. Karnındaki bebeğin babası, bebek seni yorduğu için masaj yapmak istedi hepsi bu kadar. Aptal düşüncelerini adamdan uzakta tut.
En iyisi başka şeyler düşünmemdi. Tanrım ne düşünecektim; Valeri ve Laith'in yediği naneleri mi yoksa Scarlett'in kocama yanlamasını mı? Konu hiç bu çemberden çıkmıyordu. Anne Harvey'in beni küçük oğlunun odasında yakalayıp aşağılayıcı bir konuşma yapmasını saymıyordum bile.
Gelme gelme işte o noktaya gelme be adam sen beni deli mi edeceksin? Kumun sıcaklığı mı yoksa içimin sıcaklığımı daha çok arttı bilinmez sırtıma damlattığı yağların soğukluğu buzun ateşe düşmesi gibi ferahlatıyordu tenimi. Parmaklarının ucunda oldukça gevşemiş bir şekilde yatarken kuma yaslandıkça yaslanıyordum.
Belimden kalçalarıma inen elinin kontrolü tıpkı benim gibi ondaydı. Eriyip gitmemin olası olduğu sıcak kumun üzerinde kendimi bir kedi gibi hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...