(61) Eş Yemini

1.5K 164 21
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




(61) Eş Yemini

Umuyordum ki Valeri bu akrebin iğnesini bana sokmak için hazırlanmıyordu. Zira eğer bundan haberi yoksa onun bedeninde kocasının yanında olmam ve çocuğunu taşımam problem olabilirdi. Ancak benden haberdar olmasa bile sonuçta bir amaçla bu yola çıkmıştı ve sonuçlarına katlanacak olan yine oydu.

Alex elinde büyüyle bir iğne oluşturdu ve dövmesinin tam ortasına batırarak bir damla kan akıttı. "Sinek ısırığı gibi olacak," dediği an bileğimi ona çoktan uzatmıştım. Tavus kuşu dövmesinin boncuk kısmına iğneyi batırıp çekti ve o sıra karnımda bir darbe hissettim. "Seninki annesinin canını yaktığını düşündüğü için kızdı," dediğim an elini karnıma bastırdı ve bedenime bir sıcaklık dalgası yayıldı.

"Sorun yok evlat, ufak bir anlaşma yapıyoruz."

Elini bana uzattığında tokalaşır gibi sıktım ve bileğimi avcunun içine aldı. Böylece dövmelerimiz temas haline geçti. "Tekrar et, sponsalis juramentum. (eş yemini)"

"Sponsalis juramentum."

"Eşimin sırrını koruyacağıma ve evlilik sözümüze sadık kalacağıma yemin ediyorum."

"Evlilik sözü de ne demek?"

"İyi günde kötü günde muhabbeti."

"Eşimin sırrını koruyacağıma ve evlilik sözümüze sadık kalacağıma yemin ediyorum." Bunu söylemeyi bitirdiğimiz an turuncu alevden bir iplik bileklerimiz üzerinde dans ederek etrafını sardı ve bileğime doğru geri çekilerek kayboldu. Bu büyülü anın içinde olmak bana oldukça tuhaf hissettirmişti. Bileğime yeniden baktığımda tavus kuşu tüyünün ince bir çizgisi turuncu olmuştu. Alex'in ise tacının sivri ucundan bir nokta turunculaşmıştı.

"Başlıyorum o halde, bunu birine söylemezsin ama ben yine de sonucundan bahsedeyim. Eş yemini evlilik gibi kutsal bir mertebe sayıldığından bozulduğu zaman Tanrıça Hera tarafından lanetlenirsin."

BASİLLAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin