(63) Yasak Aşkın Meyvesi

1.5K 196 17
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





(63) Yasak Aşkın Meyvesi





Yemek oldukça sorunsuz geçmiş, hamilelik hakkında birkaç soru cevaplamış ve sonrasında eski anılardan konuşulmuştu. Neyse ki ipin ucu beni teğet geçmiş ve şu olmuştu hatırlıyor musun sorularına maruz kalmamıştım.

Şimdi ise Adeline ile birlikte bahçedeki çiçeklerin arasında geziyorduk. Durup durup yüzüme bakıp gülümsüyor ve sesli bir iç çektikten sonra devam ediyordu. "Anlat bakalım ne anlatacaksın?"

"Bu da nereden çıktı?"

Yeme beni der gibi baktım. "Öyle kıvranıyorsun ki söyle de kurtul artık?"

"Ablam olman beni bu kadar iyi tanımanı gerektirmiyor?" Bunun ablası olmamla değil iyi bir gözlemci olmamla ilgisi vardı ama ufak bir detayı atlasak da olurdu. "Tamam, pekala. Burada mutlu musun abla? Yani gerçekten mutlu musun?"

"Mutluyum elbette bunu da nereden çıkardın?"

"Evden çıkmadan önce bazı korkuların vardı, Harvey'ler arasında kendine yer bulamazsan diye?"

"Buldum Adeline, onlar fena değiller. Yani tamam Layla Harvey bazen biraz şey ama," diye fısıldarken kıkırdadı.

"İşte bunu biliyordum. Bir keresinde anneme senin hakkında pek olumlu olmayan şeyler söyledi ama inanamazsın, Regina Garcia senin onun kızı olduğunu, bazıların hadlerini bilmesi gerektiğini ve senden iyisini bulamayacakları konusunda uzun bir konuşma yaptı."

"Vay canına işte bu şaşırtıcı."

Yeniden çekinerek güldü. "Peki sen ve Alex abi, birbirinize alıştınız mı?"

Ah Adeline, Lily'yi soruyorsan saçma bir şekilde anlaşıp gidiyoruz ama Valeri'yi soruyorsan karnındaki bebekten yola çıkabilirsin, diyemedim tabii. "Evet o sıcak kanlı ve koruyucu biri." Biraz daha içini rahatlatmam gerektiğini anladım. "Uçuş günleri ben tehlike altında olmayım diye birlikte uçuyoruz, onun ejderhasıyla."

"Vay canına işte bu beklenmedik bir bilgi. Canlılara çift biniş yapılabiliyor mu?"

"Özel bir durum söz konusu, yaptık ve oldu. Ayrıca canlı dediğin koca bir ejderha."

"Ejderhalar hakkında pek bir bilgim yok, unuttun mu ben su grubuyum?"

"Elbette unutmadım, ee sen anlat bakalım son zamanlarda neler oluyor?"

Alex ona sorular sorup kenara çekilmemi söylemişti, sormadığım her an beni sıkıştıracak gibi hisettim.

"Abla Grefiam Su Akademisi mükemmel. Her şeyin tamamen saf sudan oluştuğunu görmek mutluluğuma mutluluk katıyor. Hem orada saf büyü olduğu için kendimi daha güçlü hissediyorum." Demek Adeline su grubundandı, masada yapılan sohbet buna bir değinme olabilirdi.

BASİLLAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin