(25) Lilium
Lily White
"Bir ay yaklaşık olarak elli gün sürüyor ama..."
"Ne?"
"Üç aşağı beş yukarı farklılıklar gösterdiği oluyor tabi."
Dizlerimin bağı çözülen bedenimi kollarıyla daha sıkı sararak tuttu ve üstten bana bakarak tahminen ne söylemesi gerektiğini düşünüyordu.
"Sizde kaç gün sürüyor?" diye tereddütlü bir tonlamayla sordu.
"Otuz gün sürüyor elbette. İnanamıyorum şansımın ne derece çalıştığına gerçekten inanamıyorum. Alexander ben ne yapacağım?"
Hala kolları arasında yığılmış gibi dururken tek hamlede kucağına alıp odadaki koltuğa taşıdı beni. Çok fazla yakınlaşmamak için ekstra çaba gösterdiğini anlamıştım.
"Lütfen biraz daha açık ol ve beni bu bilmeceyi çözmekten kurtar."
"Bir ay elli günse, hamileliğin ilk ayını geride bıraktığım düşünülürse geri kalan on iki ay altı yüz gün eder. Yani bir fil gibi yaklaşık iki sene çocuk taşıyacağım öyle mi?" Durup dinlendikten sonra yüz ifadesinde bir değişim aradım ama yoktu. "Ve sen zaten bunu biliyordun ama açıklamadın."
"Evet ne yazık ki dokuz aydan bahsettiğin an söylemem gerekirdi fakat fazla panik yapmıştın. Her şeyi bir anda zihnine yükleyemem, bu senin sonun olur. Bazı büyücüler fazla bilgiden kafayı yiyorlar ve sen bana sağlam lazımsın."
Tutunacak bir dal ararken öfkemin kime ya da neye olduğunu bilmedim. Sadece içimde biriken bir top vardı. Onu salacak bir şeyler bulmalıydım. Belki de Olivia ile birlikte biraz orman gezisine çıkar ve dağa taşa haykırırdım. Evet, bu iyi bir seçenekti.
Alexander yüzümde ilginç bir şey fark etmiş gibi duraksadı ve gözlerinin dudağıma doğru kaydığını gördüm. Bunca şeyin üzerine bunu yaparsa tüm tanrılar yardımcımız olsun demekti. Derin bir nefes alıp boğazımı temizledim ama bu onun kendine gelmesini sağlamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...