Bölüm ismi ne diyor öyle?
Nihanet eheh🫂
Valeri'ye çok ama çok kızgın olduğunuzu biliyorum ama sizden ricam birazcık, minicik onun açısından da bakın.
(83) Beden Transferi
Alex kendi ejderhası aracılığıyla Greinner'la sık sık irtibat kuruyordu. Chloe alması geren sütü almış, kazanması gereken bağışıklığı kazanmıştı ancak ikisi birden Lily'ye öyle alışmışlardı ki... Alex ondan gelecek bir art niyet sezmiyordu, aralarında gönül bağı oluşmasın diye ellerinden geleni yapmışlardı. Bazı anlara yenik düşseler bile daha fazlası olmamıştı. İsteseler evli bir çift olarak neler yaparlardı kim bilir?
Valeri'nin gelmesini sabırsızlıkla bekliyor, ona vereceği hesabı duymak için gün sayıyordu. Ailesini nasıl böyle umursamaz bir şekilde paramparça edebilmişti bilmiyordu. Lily'ye olacakları da merak ediyordu. Tüm kalbiyle iki ayrı seçeneği de istiyor ama düşünmekten başına ağrılar giriyordu. Lily kendi bedenine dönmeyi hak ediyordu ve bunu başaracağına neredeyse emindi. Ufak pürüzler büyüyüp genişlemezse keza her şey bir yapboz parçası gibi yerine oturacaktı. O zaman belki aylardır yaşadıkları mevsim döngüleri normale dönecek, kraliçe ve kral bunun peşini araştırmayı bırakacaklardı.
Ancak bir sorun vardı. Lily kendi bedenine dönerse eğer buraya dışarıdan bir insanın girmediği koca bir gerçekle ona ne yapacaklardı? Alex böyle bir durum karşısında onu yakın takibe alıp korumalıydı. Bunu ona borçluydu, o kızını taşımış, doğurmuş, onca acıyı çekmiş ve büyütmüştü. Ona olan borcu asla kapanamazdı.
Aradan geçen süre boyunca bebek Lily'ye göre fazla çabuk büyümüştü. Basillan'da bu koşullar altında her şey normaldi. Demek ki eğitime bu şekilde erken başlıyorlardı. Artık Chloe yürüyebiliyor, üç kelimelik cümleler kurabiliyor ve her şeyi kıvrakça kavrayabiliyordu. Saçları uzadıkça lüleleri belirgin olmaya başlamıştı. Onları öpüp koklamadan, ipek gibi olduğunu düşünüp sevmeden uyuyamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...