(42) Gümüş İplikli Motifler

1.6K 174 20
                                    


(42) Gümüş İplikli Motifler

Masajı tam ortada bitirdiğimi sorgulamasın diye yeniden başa kadar çıkacağım sırada "Dur, dur lütfen," diye panik ve nefes nefese kalmış şekilde itiraz etti. Ayağa kalkıp ne yapacağını bilmezmiş gibi yataktan indiğinde üzerindeki tül parçasının düşmesine ramak kala onu yeniden bedenine sabitledi. Tek eli göğsünün üzerinde elbiseyi tutmaya çalışırken parmağıyla aynaya dokunmayı denedi. Geçebileceğini anladığında ise bana daha fazla minnet etmek istemez gibi hızla aynanın diğer ucuna geçti.

Arkasından ne kadar baktım bilmiyorum. Bu garip durumdan kurtulmanın bir yolu yoktu ve ikimiz de yakında delirecek gibiydik. Gözlerim kalktığı yere takıldığında ise mum ışığının yansımasında gördüğüm derinlikler yutkunmamı sağladı. Siktir! Siktir kere siktir!

Sertleşmiş ve kabarmış göğüs uçları kumun içine bile delik açmıştı. Hamilelikten dolayı gittikçe dolgunlaşan göğüsleri kumun üzerine iz oluşturmuştu. Bu kumun üzerine bir kedi gibi kıvrılırlen böyle bir şey olacağı aklıma gelmemişti. Karnının hafif kabarık oyuntusu ve elleriyle kumu kavramaya çalıştığının tırnak izlerini baştan sona yavaş yavaş inceledim.

Dudakların değdiği yerde oluşan çukurun içine sürekli bıraktığı nefeslerin nemliliği vardı. Ve lanet olsun ki bu nemlilik başka bir yerde daha vardı. Elim o kıvrımın üzerinde dolaştığı an yapma dedim kendi kendime, o bundan kaçtı sen devam edemezsin. Sil aklındaki bu düşünceleri, o senin karın değil, seni istemiyor, sen evli bir adamsın, karın sana danışmadan bir haltlar yeyip ortalıktan kaybolsa da ona sadık olmak zorundasın. Onun için ona bile dokunamazsın çünkü asıl sadakat şimdi başlıyor. Bu siktiğimin çıkmazında karımın bedenine bile dokunmam yasak! Yasak elma karımın kendisi. Evlilik dövmelerimiz hâlâ bedenimizde dolansa bile bunu yapmamalısın. Sonunuzu göremiyorsun, ne olacağı belli değil!

Kendim ve iç sesimle ilgili girdiğim münakaşayı kumu avuçlarım arasına alıp sıkarak bitirdim. Sanki her şey bu kumun suçuymuş gibi bir de avuçladığım gibi sağa sola fırlatmaya başladım. Toz havada yayılıp yeniden yatağa gelince okkalı bir küfür daha ettim. Büyülü kum sayesinde ağız tadıyla odayı bile dağıtamıyorduk.

"Ahh! Sikeceğim böyle işi! Bir evliliğin içine üç kişi tutsak olduk, ne boka yaradı ha!" Hırsla savurduğum tekme kum yatağını sadece dalgalandırınca daha da sinir oldum. Gerginliğim had safhadaydı. Bu aptal durumu kendi içimde çözmem ve Liliuma bir şey belli etmeden odadan ayrılmam gerekiyordu. Eminim şu an kendini çoktan banyoya kilitmemişti.

Derin nefesler alıp aynanın içine daldığım gibi kendimi odada buldum. Sonra da kısa bir büyüyle orayı eski haline getirdim. Banyonun kapısını tıklayıp çıktığımı haber vermem gerekiyordu, aksi halde sabaha kadar orada kalabilirdi.

"Acil bir işim çıktı ben çıkıyorum, beni beklemeden uyu lütfen," dediğimde cılız da olsa tamam sesini duymuştum. Artık suyu ve ayarını öğrendiği için akvaryumdan korkmama gerek yoktu.

Sürekli köşe kapmaca mı oynacaktık? Daha geçen gün benden uzaklaşmak için James'in odasını bile kullanmıştı. Basillan aşkına annemin kopardığı yaygara ne olacaktı? Olayın çirkinliği akla mantığa sığmazken bunu dile getirecek olması acınasıydı. Sonrasında gerekli bir konuşma ve yeterli uyarıyı yapmıştım.

BASİLLAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin