(24) Ayların Gezegenle Bağı
Lily White
Yemek boyu Harvey'lerin en küçüğü Rayna Harvey tarafından laf sokucu sözlere maruz kalmam yetmiyormuş gibi koca ailede kimse ağzını açıp buna bir şey dememişti. Çocukları severdim ancak bu kızın örgü saçlarını elime dolayasım gelmişti bir ara. Yemeğe son anda katılan James olmasa daha da sinirlenip kızarabilirdi. Alex ise bir işi olduğunu söyleyerek yemeğe katılmamıştı. Beni bu pirana ailesiyle baş başa bıraktığına inanamıyordum.
Özellikle annesi Layla Harvey, Rayna bana her laf giydirişinde kan kokusunu almış köpekbalığı gibi etrafımda dönüyordu. Bu yüzden doyamadan sofradan kalktığım için çok pişmandık. Evet karnımdaki bebek ve ben bu durumdan hiç hoşnut olmamıştık.
Arenadan sonra bir daha Alex'i görmemiş olmam da içimde huzursuzluğa yol açıyordu. Bir önceki gecenin gerginliğini hala taşıyıp taşımadığımdan emin değildim. Korkmamam için beni Greinner'ın yanına kadar bırakmıştı ancak sonra ortadan kaybolmuştu.
Elbette karısını geri getirmeye çalıştığı için uğraştığını biliyordum, bizim için hepimiz için uğraşıyordu. Kötü haber bugün masamda bir frenk üzümü bile yoktu. Kapım tıklandığında masadaki konuşmanın buraya taşınma ihtimalini düşünüp gerildim. Ella olsa seslenirdi, Alex olsa çalmadan girerdi.
Üzerime çeki düzen verip kapıyı açtığımda James'in sırıtan yüzüyle karşılaştım dahası elinde güzel kokulu bir tabak tutuyordu. Av köpeği gibi havayı kokladığımda gülümsemesi daha da genişledi. "Valeri Hanım buyurun size hizmet etmek bir onurdur."
"Teşekkür ederim ne kadar ihtiyacım vardı bilemezsin."
"Bilirim, bildim, getirdim ve de gidiyorum," dediğinde çoktan tabağın içindeki minik misket tavuk parçalarından ağzıma atmaya başlamıştım. "Sanıyorum ki bebek seni çok değiştirdi, biraz yumuşadın gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...