(56) Şeytanla Anlaşma

1.1K 173 59
                                    

Aşklarım selam bu bölümlerde bazı şeyler açığa çıkacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşklarım selam bu bölümlerde bazı şeyler açığa çıkacak. Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın öpücükler😘😘

Bölümleri Inksriped da da ayını kullanıcı adıyla yayınlıyorum. Oradan da destek olabilirsiniz.










Şeytanla anlaşmak korkunç sonuçlar doğurur.
Gaston Passel
Büyü Rehberi Kitabı



(56) Şeytanla Anlaşma


Karanlık mağara nihayet biraz daha aydınlandığında kapalı ağzımın arkasından okkalı bir küfür ettim.

Hassiktir. Şahmaran ejder başlıydı...

Suyun içinden çıkan ağır bedeni hareket ettikçe üzerimizi ıslattığı için geriye doğru birkaç adım attık. Hırıltılı bir tıslama duyduktan sonra hangi ara elini tuttuğunu bilmediğim Alex'e baktım. Sorun olmadığını belli etmek ister gibi parmaklarımı yavaşça sıktı.

"Harvey Ailesi sizi burada görmek ne güzel." Kulağıma çınlayan ses o kadar farklıydı ki mağaranın duvarında eko yapıp ürkütücü bir hal alıyordu. Çatal dilinin iki ucundan da farklı bir melodi dökülürken o cüsseden daha az bir şey beklemediğimi fark ettim. Bir de ejderha gördüm diye bayılmıştım, peki yılanına nasıl tepki vermeliydim?

"Şahmaran," diye hitap ederken başını eğip saygıyla selamladı onu. Bir yılana bile özel saygı gösteriyorduk aksi halde burada kemiklerimizi bile bulamazlardı. Mağaranın bu kısmına bilerek dönmüştük çünkü diğer tarafında boyutları farklı kemik yığınları vardı. Alex onları görmediğimi düşünüp beni ürkütmek istememiş olmalıydı.

"Bedenin koca bir soru işareti gibi duruyor. Hadi dök içindekileri, çıkar dilinin ucundan zihnindeki zehirli kelimeleri?"

"Valeri'nin ruhuna ne oldu?"

"Maranlarım topraktaki kanının tadını alır almaz araştırmaya başladılar. Toprağın hafızası vardır ve yaşanılanı unutmaz. Karın kan büyüsüyle bu yola başvurmuş ama yaptığı şeyin devamı da var. Sıradan bir kan büyüsü ruhu bağlayamaz. Valeri varlıkların en tehlikelisiyle bir anlaşma yapmış, şeytanla..."

Alex'in bedeni geriye doğru sendelerken bu kez ona yardım eden ben oldum. Bir ejder yılanın karşısında onunla konuşmaktan daha kötü bir şey varsa o da gerçekleri öğrenmekti. Valeri şeytanla iş birliği yapmıştı ve bunu nasıl yaptığı muammaydı.

"N- nasıl? Bu gerçek mi yani?" Gözlerindeki korkunç hayal kırıklığını görebiliyordum. Onun adına üzülürken buldum kendimi, halime bakmadan.

"Toprağa sızan kan bedenin sıcaklığını hâlâ taşıdığı ve beden toprağın üzerinde olduğu için bunu katmanlar halinde hissettim. Ruhu bedeninden ayrılıp yalnızca eterik bedeni kaldı. Bu beden de varoluşunu sürdürmek için şeytanla anlaşma yapmak zorundaydı."

BASİLLAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin