Aşklarım selam üç bölüm atıyorum bölümleri biraz daha uzattım. Önceki bölümlerde iki bölüm bir bölüm uzunluğunda aslında bilerek parçalayarak kısa kısa paylaşıyorum.
Kitabı beğenmeniz beni o kadar çok mutlu ediyor ki anlatamam. Teorilerinizi can kulağıyla dinliyor olacağım.
Wattpad problemi hâlâ çözülmedi umarım ki bir an önce çözülür ve özgürce giriş yaparız. Yine de inkspired adlı uygulamada da bölümleri paylaşıyorum. Desteklerinizi beklerim. Öpüldünüz😘😘
(47) İgnis Sığınağı
Homurdanan dev bir çocuk gibi yeniden koca pençelerini su atmak için kaldırdı. Pearlynine de boş durmayıp onu ıslattı. Ancak rüyalarımda göreceğim bu garip durumu yaşarken kahkahalar içinde gülüyordum. Ama sonra gözlerimi kapatıp açtığım o kısa süre içinde çok garip bir şey oldu. Daha önce çeşmenin içinde gördüğüm iki gözü de farklı renk olan adam, denizin içinden yine bana bakıyordu.
Turuncu ve mavi gözleri ilginç bir manzara seyreder gibi bizi izlerken panikle yerimde hareket ettim. O sırada rüzgarda hırpalanmaya daha fazla dayanamayan zambaklardan biri saçlarımdan ayrıldı ve dönerek suya doğru düştü. Sadece bir an sonra beyaz saçlı adam zambağı yakaladı ve kadeh tokuşturur gibi şerefine dercesine havaya, bana doğru kaldırdı. Denizin içinde hızla hareket ettiği için uzun kuyruğu dalgalar halinde gözüküyordu, gümüş pullarını buradan bile seçebiliyordum. Hâlâ uçtuğumuz için hızla oradan uzaklaştık ve bu denizerkeğini benden başka fark eden olmadı.
İki dağın arasından sakin bir şekilde yukarı doğru uçtuk ve keskin bir uçurumun başında durduk. Turuncu siyah kocaman bir bayrak kazananın biz olduğunu belli eder gibi dalgalanıyordu. İleride bir ateş yakılmış ve birkaç büyük baş ateşin içinde çevriliyordu. Diğer ejderhalar ve binicileri bizden oldukça önce gelmişlerdi demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...