Aşklarım selam nasılsınız?
Yorumlarda buluşalım istiyorum pusuda bekleyeceğim😘
Gülveren mahallesine de bölüm gelecek o yüzden biraz ona yöneliyorum.
Beni takip etmeyi de unutmayın lütfen (çünkü neden etmeyesiniz🥲)
Hepinizi seviyorum. Öpücükler💕💕
(66) Kutsal Kitap
Demir yağmuruna.
"Greinner yardım etmemiz lazım!"
Atla.
Havadan alçaldığı an kanatlarını üzerime tutmuş ve tırmanmam için olanak sağlamıştı. O kadar çok paniklemiştim ki Olivia'ya bir şey olacak diye. "Lütfen bebeğim anneyi koru." Tamam derin bir nefes alıp daha bugün taze öğrendiğim büyüyü güçlendirip uygulamam lazımdı.
"Seni etkiliyor mu koca adam?"
İnsanlar kadar değil.
Yani etkiliyordu. Bulutlara ne kadar çok yaklaşırsak o kadar acısı artıyordu. Yorgun düştüğü için büyü yapamama ihtimalinden korkarak saniyeler içinde parmağımın ucunda bir su hortumu yaratıp onu üzerimize ağ gibi atıp havayla temasını sağladım. Valeri'nin ateş gücü şu an hiçbir işe yaramazdı çünkü minik demirler ateşe değip geçerse artık sadece demir yağmuru olmaz, eriyen ateşli bir demir yağmuru olurdu. Tanrım Olivia da bir ignisti. Peki başka korunma büyüleri var mıydı?
"Daha hızlı gidemez misin Greinner lütfen."
Yolunu temizlemek için ateşiyle kükrerken umarım altımızdan birileri geçmiyordur diye düşünmeden edemedim. Nihayet uzaktan seçtiğim karaltının Borteaux olduğuna karar verdim. "Gördüm, gördüm!"
Olivia'nın örgünün içindeki kıvırcık saçları dağılmış ve yorgun yüzüne çarpıyordu. Beni havada görünce gözleri şaşkınlıktan açıldı ve bağırmaya başladı. Küçük büyüsüyle kendini korumaya çalışıyordu ancak yeterli gelmediği ortadaydı.
"Val! Ne yaptığını sanıyorsun hemen yere in!"
"Seni kurtarmaya geldim zeytinim."
"Saçmalama ben kendimi koruyabilirim."
Ne kadar koruyabildiğini görüyordum. Derin bir nefes alıp az önce yaptığım büyünün tekrarını denedim. Parmağımın ucundaki hortumu bir ağ gibi onlara atıp havayla temasını sağladım. Ejderhasının üzerinde bana oldukça dehşet verici bir şeye bakar gibi baktı.
"Aqua mı? Nasıl olur?"
"Alex bebekten geldiğini söylüyor."
"Doğru ya aile bağları, anne tarafı, anladım. Daha önce hiç böyle bir şey duymamıştım," dedi ama inanmıyor gibi de bir hali vardı. Sanki Valeri ondan element gücünü bile saklayabilirmiş gibi bir güvensizlik sezmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...