Oy vermeyi ve yorum yapıp destek olmayı unutmayın aşklarım öpücükler 😘
(44) Zamador Turnavası
Işıklar her tarafa saçılırken sandığım gibi bir kaos olmadı ve herkes gülümseyerek onlara baktı. Kimileri de ellerini uzatıp ışıkların tenlerine değmesini ister gibi izliyorlardı. Turuncu pelerinli çocukları ve kadınları izlerken vereceğim tepkiyi sınırlı tuttuğum için memnun oldum. Tanrılar aşkına, koca bir pot kırmama ramak kalmıştı. Ben nereden bilebilirdim ki etrafı ateş böceklerinin süsleyeceğini?
Alexander tenime ateşle not kazıyarak artistlik yapacağına keşke önden bir bilgilendirme gönderseydin! İçimden ona ufak bir gönderme yapıp, herkesin yaptığı gibi bana ayrılan yere oturdum. Sanırım burası ayrıcalıklıydı, alfanın ailesi olmak bizi diğer curcunadan uzaklaştırmıştı. Konuşulanlara kulak kabartınca gösteri başlayacağı için ateş böceklerinin böyle bir şov yaptığını anladım. Ben de ters giden bir şeyler olduğunu düşünmüştüm.
Sakalları örgülü cübbeli adam yanında duran yassı bir alete elindeki tokmakla vurdu ve kulakları sağır eden bir gürültü oluştu. Elimle kulağımı kapattığımda kızların bana olan alaylı bakışlarını gördüm.
Bu gong sesi kral ve kraliçenin gelişini haber verdiği için herkes ayaklandı. Ben de onlar özel yerine geçerken bunu anlayabildim. Herkes elini arkasına bağlayarak başını hafifçe eğerek selam verince aynını yaptım ve kraliçe "Turnuvaya hoş geldiniz, sevgili halkım," diyerek elini uzatınca geri yerime geçtim.
Anaerkil sistemde olmanın avantajlarını henüz keşfedemesem de bunu bilmek bile içimin coşkuyla kaynamasına neden oluyordu. Kraliçe orta yaşlarda yanakları hafif tombul oldukça minimal tacı olan bir kadındı. Kralın saçları da tıpkı Alex gibi örgülü ve uzundu. İkisi de tarafsız durmak açısından kırmızı pelerin giymişti. Profesörlerin pelerinleri ise simsiyahtı. Yine de Grefiam Su Akademisi'nden geldiğinş öğrendiğim Profesör Laith yerini belli etmek ister gibi mavi alanlara oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...