(69) Düşünülen Hamleler
Odadan çıkmamız, giyinmemiz ve kahvaltıya inmemiz bir telaş halindeydi. Ella bizi o şekilde gördü diye şaşırıp kalsam da bu benim utanacağım bir şey değildi çünkü neticede karı kocaydık. Asıl şoku zavallı kızcağız yaşamış ve onu bu sebepten ötürü malikaneden kovacağımızı bile düşünmüştü.
O saatte daha önce hiç uyanık olmadığımızı ve özürlerini iletirken Alex keskin bir şekilde bir daha olmaması gerektiğini söylemiş ve konuyu daha fazla uzatmamıştı.
Ella konusu bu şekilde kapanmıştı ama Valeri'nin annesinin konusunu hangi şekilde kapatacağımı bilmiyordum zira kadın beni bulduğu köşe başlarında sıkıştırıyordu.
Kocama şöyle davranmam gerektiğini, böyle davranmam gerektiğini, hamileyim diye naz yaparak adamı kapıdan itmemem gerektiğini o söyledikçe ben bunalıyordum. Anladık alfa soyu önemliydi ve kucaklarına bir torun verecektim işte daha ne istiyorlardı?
Bugün ailemin malikanedeki son günüydü ve derin bir nefes alacaktım. Abim olduğu bilinen şahısın yoğun işleri bitmediğinde ziyaretini başka bir an yapacaktı ve buna memnun olmuştum.
"Günaydın ablacığım." Tüm neşesiyle kalkıp bana sarılan Adeline'a gülümsedim. Evet aralarında bana iyi gelen tek şey o olmuştu.
"Günaydın güzeller güzelli kardeşim," dememle yanakları al al oldu ve bir öpücük de oraya bıraktım.
"Günaydın Harvey ve Garcia aileleri, umarım keyifleriniz yerindedir?"
Alex'in sözlerinden sonra ufak bir baş selamıyla sandalyeme oturdum. Canım kocam bunun için centilmenlik yaparken Regina Garcia'ya yakalanmış ve onay dolu bakışlar almıştı. Evet bak, kocam benimle ilgileniyor ne harika bir olay sen de kına yak dememek için dilimi ısırmak zorunda kaldım.
"Demek bugün dönüyorsunuz anneciğim, umarım sizi iyi ağırlayabilmişizdir?"
"Oldukça iyi ağırlandık Valeri," deyip Layla Harvey'e bakarak gülümsedi. "Gidişimiz seni üzmesin kızım bu ziyareti tekrarlarız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...