(8) Kırmızı Eski Defter
Kendi zamanından kopup oldukça eski bir zamana savrulan Lily'nin umudu günden güne solarken elinden hiçbir şey gelmiyordu. Çeşitli büyülerin olduğu bu saçma zamanda bile kahin bozuntuları bir şey anlamamıştı. Üstelik kendilerini kötülememek adına bunu gizli tutuyorlardı.
Bir gün Lily yine ormanda gezintiye çıktığında onu takip eden şekilli ışığı gördü. Tıpkı bir tavşan gibi zıplayarak peşinden gitmek istese de bu çok yanlış anlaşılırdı. Çünkü artık önemli biriyle evliydi. Ruddy oldukça zengindi bu yüzden bu durum kıyafetine hatta mücevherlerine de yansımıştı.
Sırf sakat olduğu için babası onun evini ayırmış ve kapısına da yardımcılar dikmişti. Sakat soy, çürük soy demekti ve bu dönemde kabul edilmiyordu. Tüm bu saçmalığın içinde ona iyi gelen tek şey Lily'nin arkadaşlığı olmuştu. Korktuğu başına gelmiş ve karısından hoşlanmaya başlamıştı. Lily bu duruma hiç sesini çıkarmıyordu. İkisi de fırsatını bulduklarında geri gideceğini biliyordu ama Ruddy'nin hasta bedeni bu dünyadan göçmeden aşkı tatmak istiyordu. Bu yüzden tüm olanağını ve sevgisini karısına aktarmak istiyordu.
Lily ışığı takip ede ede bir kayanın önünde durdu. Sorun şuydu ki ışığı ondan başka gören yoktu. Kayanın çevresini dolandıktan sonra bir de altına bakmak istedi ancak kaldıramayacağı kadar ağırdı.
"Lütfen kayayı kaldırır mısınız?"
İlk gün ona kaba davranan herkes şimdi karşısında el pençe duruyordu. Hemen istediğini yaptılar ve kayanın altından çıkan şey Lily'nin nefesini kesti. İç çekerek kalbini tutup bir adım geri çekildiğinde emin olmak için gözlerini kısarak baktı. Bu kitaplarının arasına karışan kırmızı deri kaplı eski kitabın aynısıydı.
Buraya gelmesinin nedeni bu kitap mıydı yani? Bu çok anlamsızdı. Elleri heyecan ve korkudan titreyerek üzerine solucanlar tırmanmış kitabı aldı ve silkeledi. Nihayet dönüş biletini bulmuş olabilirdi. Ruddy adına üzülecekti fakat hiçbir şey onu bu zamanda daha fazla tutamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASİLLAN
FantasyFantastik bir evrenden, başka bir fantastik evrene geçmekten daha kötü bir şey varsa; o da kocam olmayan birinin yatağında uygunsuz bir şekilde uyanmamdı. Üstelik karısı olduğumu ve karnımda çocuğunu taşıdığımı iddia ederek. İlk geldiğim evrende zam...