Sziasztooook, meghoztam az új részt. Remélem mindenki elolvasta az előző hosszabbítást ;)
A helyzet a következő, a 23. fejezetet nagyon hosszúra terveztem, így most ismét felosztottam a fejezetet, 3 különbő részre.
Remélem mindenkinek tetszeni fog a rész;)
Sok sok puszit és ölelést küldök mindenkinek.
Jó olvasást!
Puszi:
- D
Kapkodva a levegőt lélegeztem fel nem sokra rá karjaiban. Eltoltam lágyan magamtól, majd kezeimmel körbeöleltem az arcát, hüvelykujjaimmal apró, s lágy köröket róttam orcáira, mik a meglepettségtől fal fehérre feslettek. Tekintetem keresi az övét, jobb hüvelyk ujjammal lebiggyesztettem alsó ajkát, mi egészen csalogató volt ebben a pillanatban. S a következő pillanatban már testem az övéhez nyomva, húzom le magamhoz az ágyba. Arcom a nyakába fúrom, s kiélvezem férfias illatát. Érzem, ahogyan ő is befészkelte magát a nyakamba, s mélyeket sóhajtozik, miközben karjait a derekam köré szőtte. Egyre hosszabb tincsei orcáim csiklandozzák, és nem tehetek róla, de megmosolyogtat a gondolat.
- Harry... mi volt ez az álom? - Kérdezem meg tőle csendesen, s félőn, hogy nem hallja meg.
- nem kell emiatt aggódnod. - Hosszú percek múlva végül csak megkaptam a választ. Karjaim lehámozta rólam, ahogy áthúzta a feje fölött a pólóját, megmutatva kidolgozott felsőtestét. Orcáim pírban égtek, s elfordultam, pedig legszívesebben végiglegeltettem volna a tekintetem az összes tetkóján, mi testét fedte. - Nyugodtan nézhetsz... hozzám tartozol, én pedig hozzád. - Ajkain egy apró mosoly táncol, mi engem is arra késztet, s nem sokra rá, nekem is egy ferde vonal tarkítja ajkaim. Szemeibe néztem, s mi megfogott benne, az a bizonyos szikra. Az a vibráló zöld a szemében, mi játékra csalt, akárhányszor a szemébe tekintettem. Most azonban nem tudtam semmit sem leolvasni a tekintetéből, csak színtiszta szeretet. - gyere, zuhanyozzunk le, eléggé leizzadtál az álmodban. - Emelkedik el mellőlem, majd a gatyáját kezdi levenni, miközben szomorú grimaszba borul arca. Elindul a fürdőbe, s én követem. Miután mind a ketten elérkeztünk a fürdőbe, felém fordulva becsapta az ajtót, miközben neki nyomott. S nem hagyott időt, hogy levegőhöz jussak. Ajkait forrón tapasztotta enyémekre, s az enyhén nedves fölsőm alját keresgélte a hasam mentén. Mikor megtalálta, egy laza mozdulattal átlendítette a fejemen, s kibújtatta a kezeimet belőle. Szemeim kitágultak, mikor kéjesen megnyalta ajkait, ahogy tekintete az arcomon égett, s egyre -egyre fokozatosan lejjebb haladt. S egy bizonyos helyen megakadt, tekintetem oda vezetett, ahova az övé, s egyből leesett a tantusz. Bőröm felborsódzott, ahogy mellkasomra tekintett, s embertelen gyorsasággal kaptam oda kezeim. Min ő csak jót kuncogott. - ne rejtegesd magad előlem...- Mormogja a fülembe, míg karjaival átkarol, s apró puszikkal hinti be vállam.
- azt hiszem... elindulok zuhanyozni...- Fordulok ki karjaiból, de meg se tudok tenni két lépést, ahogy egyik keze szorosan fonódik a csuklómra, s ránt vissza, így mellkasának ütődök.
- együtt zuhanyozunk... - Mormogja.
- nem... - Pirulok el már csak a gondolattól is. S észre se veszem szinte, hogy kezei a bugyim szélénél munkálkodnak, hogy lecsúsztassák rólam azt. - Harry... - Fogom meg két kezét, megálljt parancsolva neki.
- zuhanyozzunk együtt, és spóroljunk a vízzel... na mit szólsz? - Vigyorog gonoszan. Arcom elsápad, s ajkaim összepréselem.
- de nem... nem ...- Kezdenék bele, s egy mélyről jött kuncogás zengi be a kis szobát.
- nem fogok hozzád érni nem megfelelő módon. - Kacsint
- r-rendben. - Fújok ki egy bent tartott levegőt, mire ő csak bólint.
A következő, mit észreveszek, a meleg víz csorogása a zuhanyrózsából, Harry teljesen pucér teste hátulról, mígnem hátra nem fordul, kérdő tekintettel.
- Jössz, Alisa? - Vigyorog minden tudóan.
- i-igen. - S megindultam Harry felé a zuhanyzóba. Mikor elé álltam, gyorsan megfordultan, s becsuktam magunk mögött a zuhanykabinnak ajtaját. Visszafordulva, erős karok útját éreztem a derekam köré kúszni. Miközben magához vont, fellélegeztem, ahogy homlokom a mellkasán pihentettem. S később apró puszikkal hintettem be mellkasát, ahogy körbecsókoltam szinte az összes tetkóját, mikkel testét díszítette. Ujjbegyeimmel néhányat megérintek, s megvizsgálok közelebbről is. Harry feje hátrahanyatlik,s néhány heves szót hallattat. Orrom végighúzom a mellkasán, majd a kulcscsontján végigvonom, s felvezetem a nyakára. Nedves csókok nyomát hagyom rajta, míg megtalálok egy bizonyos pontot, mit erősebben megszívok, s később beleharapok.
- Viselkedj... asszony. - Hörgi, s én csak jót kuncogok mindezen, ahogy figyelem a zöldes csillogó foltot a nyakán.
- enyém. - Adok rá egy utolsó puszit.
- tiéd. - Mormogja, míg lélegzetvétele nehézkes, s a nedves hajamba csókol, amint ujjai a derekamon rónak gyengéd köröket. Csillapítva szívverésem.
Kezei összekulcsolódnak az enyémekkel, s felvezetik a nyakához, ahol felvezetem őket a hajába, s megmarkolom hosszú tincseit. Kezei ismételten megtalálják az útjukat, s a karjaimon le, át a felsőtestemen, érintve minden vonalam, levezeti őket a csípőmhöz. - Olyan markolnivaló csípőd van. - Kuncogja a fülembe. Majd letér az államhoz. - ha már megjelöltél, viszonzom a kis tetted. - S körbecsókolja állam ívét, majd lejjebb térve a fülem mögött megtalál egy bizonyos pontot. Ajkaim összepréselem, ahogy egy apró sóhaj találná meg útját kifele az ajkaimon keresztül. Egy határozott szívást mér a fülem mögötti érzékeny bőrre, s felszisszenek. Teste nekiprésel az üvegnek, s egy szakadozott levegőt veszek. - ugorj! - S teszem, ahogy kéri, lábaim irgalmatlanul gyorsan fonódnak a derekára, S kezeivel a combjaim tartja.
- Harry... - Suttogom tehetetlenségemben.
S ő csak fojtatja a procedúráját, míg szinte el nem folyok a karjaiban. Nyelvét végig szántja a folton, mit biztosra veszek, hogy ott ékeskedik a nyakamon. S egy utolsó csókot lehelt rá. Majd szemeimbe nézve elmosolyodik, s orrát nekem dörgöli.
- szép az ezüst foltod. - Kacsint. - megmutatja, hogy csak is az enyém vagy, és senki másé. - Puszilja meg orrom. - Most pedig... kezdjünk el zuhanyozni... mielőtt elfogyna a meleg víz. - Ad egy apró puszit ajkaimra...
YOU ARE READING
Late Nights
Fantasy- Tiéd. - Lihegem. S jobb kezét, levezeti az enyémmel együtt a mellkasomra, ahol a szívem helyezkedik el. S testem szinte beleolvad az érintésébe. - ez az enyém. - Susogja, s testemben milliónyi kis szikra gyullad fel. A gyomromat elönti a jóleső f...