Sziasztoook, ismét hoztam valamit. így karácsony alkalmából.
Ez a karácsonyi fejezet a történet mostani részektől külön áll. direkt erre az alkalomra.
Több kis részt fogok írni.
Remélem mindenkinek, boldogan és békésen telik a karácsony.
Jó olvasást.
puszi:
- DAlakom összerezzent, ahogy erős karok fonódtak körém hátulról szeretetteljes módon. Majd nyomban ellazultam, ahogy megéreztem a már ismerős finom illatot, mit egy emberhez tudtam csak kötni. Harry-hez. Éreztem szívverésének minden egyes ütemét, s tudtam, már ő sem alszik. Nagy nehezen, de sikerült megfordulnom, s lábaink mik szétváltak egy apró pillanatra, ismét összegubóztak. Egy nagy sóhajt ejtettem meg, majd beszívtam férfias illatát, ahogy újonnan mellkasával ütköztem szembe. Egy apró csókot hintettem mellkasára, hol szíve helyezkedik el. Légzése felgyorsult, majd karjai szorosabban fonódtak körém. Állát egy darabig a fejem búbján pihentette, majd lágy puszit nyomott a homlokomra, s kuncogva a nyakamhoz fúrta arcát.
- Boldog karácsonyt, Alisa. - Pusmogja, miközben apró csókokkal halmozza el nyakam ívét, ahol abban a pillanatban sorakoznak rajtam a libabőr első jelei.
- Boldog karácsonyt. - Mormogom vissza a mellkasa ellen, s érzem amint ajkaim vége egy apró mosolyba terülnek szét.
A szobában, süti, s forró tea illata keringett a levegőben, mire csak most figyeltem fel. S szabadságért harcolva Harry ellen, nem sokra rá kiszabadultam karjainak fogságából. S felültem az ágyon. Harry csak rosszallóan morgott, miközben vissza próbált rántani engem, fekvő pozícióba.
- gyere vissza... - S csak elmosolyodva megráztam a fejem. Lágyan megsimogattam álla ívét, majd egy apró puszit nyomtam ajkaira, ahogyan magam elé helyeztem a kis tálat, min megannyi finomság volt két főre. Egyik kezemmel megtaláltam Harry fürtjeit, s azzal kezdtem el játszani, miközben az első falatokat nyeltem le. Akárcsak egy szeretetre éhes kis macska, úgy dorombolt a kezem alatt. S mikor néha enyhébben megmarkoltam haját, csak jólesően felsóhajtott.
- ezt mind te csináltad? - kérdeztem halkan.
- mi. - Mosolyog tovább, ahogyan apró lépésekre lettem figyelmes, mik a folyosóról szűrődtek be.
- anaaaaa. - Hallom meg Astrid gyermeki hangját. - boidog kaácsoont. - S kuncogva felmászik, az ágyra, majd apja háta mögül, bemászik közénk. S csücsörítésre állt a szája, ahogy a levegőbe küldött nekünk egy puszit, s kezeivel imitálta, ahogyan elszáll felénk, a kis ajándéka.
- Astriiid. - Mormogja apja, s erős karjaival magához vonja a csöpséget. - igaz. Hogy segítettél apának, a reggeli készítésben? - Apja hangja eltorzított volt, már-már gyermekies, ahogy lágyan pusmogott lányunknak.
Mire csak egy eszeveszett bólogatás volt a válasz.
YOU ARE READING
Late Nights
Fantasy- Tiéd. - Lihegem. S jobb kezét, levezeti az enyémmel együtt a mellkasomra, ahol a szívem helyezkedik el. S testem szinte beleolvad az érintésébe. - ez az enyém. - Susogja, s testemben milliónyi kis szikra gyullad fel. A gyomromat elönti a jóleső f...