קמתי בבוקר מהודעה מעומרי "בוקר טוב נסיכה שלי..שבע וחצי אנחנו אצלך"
השבתי "סבבה ".
הלכתי להתקלח ויבשתי את השיער, לבשתי חולצה ורודה רופפת גינס לבן עם קרעים ונעלי אולסטר וורודות שמתי אודם ורוד בהיר ואייליינר. לקחתי את הילקוט ויצאתי הם כבר חיכו לי בחוץ.
אבי צעק לי"איזה כוסית" וצחקתי חיבקתי את כולם ויצאנו לדרך.
דיברנו בדרך על מה שהיה אתמול והם הודו לי אלפי פעמים עד שהגענו לבית הספר. הם כמו תמיד לחצו ידיים לכל העולם ואישתו ואליאור שיר מור אלעד ובן באו אליי וחיבקו אותי דיברנו קצת ואז הערסים באועומרי:"את באה נויצ'וק?"
אני:" לא ניראלי אני אשאר איתם עד הצלצול טוב?"
עומרי:"טוב יפה שלי"
והם הלכו לכיוון הספסלים במסדרון..לפתע הסתכלתי לצד וראיתי את עומרי מיתנשק עם מישהי ומאור היסתכל עליי במבט כאילו הוא מבין איזה צביטה יש לי בלב ורץ אליי וכל הערסים אחריו חוץ מעומרי שהיה באמצע הנשיקה..
בן התעצבן והלך לעומרי מאור ניסה לעצור אותו אבל לא הצליח..
נאור והערסים חיבקו אותי חזק בזמן שבכיתי ואני רצתי לא יודעת לא הסתכלתי לאן וכולם ניסו לעצור בעדי לשאול מה קרה אבל לא הקשבתי לאף אחד..נקודת מבט של עומרי --------------------------------------
בן סובב אותי באמצע שהמגעילה הזאת נישקה אותי ולא נתנה לי להשתחרר
בן:"אתה יודע שיש לנוי משהו אלייך למה אתה עושה לה את זה?אתה יכול להרביץ לי מלא אבל לא תצליח להכאיב לי כמו שהכאבת לה!"מאור:"אחי מה הקטע?הא?"
כל הבנים באו אחריו..אני:"אל תגידו לי שנוי ראתה!!לאא היא לא נתנה לי להתנתק מהנשיקה, זה היה נשיקה בכוח שיט! איפה נוי איפה? התפצלנו בכל בית הספר אני והבנים לחפש את נוי
נקודת מבט מאור --------------------------------------- מצאתי את נוי עם שיר ומור על הספסל שלנו בוכה..זה שבר אותי..
אני:"אני יכול אותה לשניה?"
ביקשתי ממור ושיר והן הלכו. חיבקתי את נוי חזק.
אני:"נוי הוא לא באמת ני.."נוי:"לא אכפת לי מה הוא "
סימסתי לבנים שמצאתי אותה והם באו וחיבקו אותה אבל עומרי עוד לא הגיע
שביט:"נוי הוא לא.."
נוי:"אל תגידו כלום עכשיו,מה אתם רוצים להגיד לי שהנשיקה הייתה בכוח?הוא חזק מספיק כדי לעצור את הפוסטמה הזאת!"
הם צחקו ואז חיבקו אותה וגם אני.אני:"נוי אני מבטיח לך שהוא אוהב אותך!" עומרי הגיע ונוי הלכה לפני שיגיע, לקיר בטון מרוחק יותר..
עומרי שאל אותנו איפה היא והצבעתי לו..נקודת מבט עומרי ------------------------------------
אני:"נוי תקשיבי" באתי אליה אבל היא רצה לכיוון הבנים ואני אחריה היא היתיישבה שם ובכתה והם חיבקו אותה הרגשתי כל כך אשם וכאב לי כל כך!
נוי:"אני הולכת.."אני:"חכי שניה נו!!בבקשה"
נוי:"ביי"
ישבתי על הספסל והתחלתי לבכות זה פעם ראשונה שאני בוכה בגלל מישהי! הבנים היו בהלם אבל חיבקו אותי הלכנו לכיתה אחרי שהפסקתי לבכות ונוי לא הייתה שם..
ישר רצנו לחפש אותה.. התפצלנו בכל הבית ספר ומצאתי אותה מתאגרפת בחומה של בית הספר..
רצתי מהר וחיבקתי אותה חזק אך היא נאבקה בי..
ראיתי סימני שפשוף עם דם על כפות הידיים שלה והוצאתי לה מגבת מהתיק שלי..
הסתכלתי עליה והיא בכתה לי בפרצוף ואני מיד אחריה..
אני:"אני אוהב אותך!אני נשבע לך שניסיתי להרחיק אותה נישבע!" אמרתי והיא השפילה מבט מיהרתי להרים לה את הראש וקירבתי את פניי לפניה ונישקתי אותה חזק כל כך היא כל כך טעימה! היא חיבקה אותי חזק ואני אותה..הבנים מצאו אותנו והבריזו איתנו הביתה..נקודת מבט של נוי --------------------------------------
אני אוהבת אותו כל כך!!!! אחרי זמן קצר כל כך!הלכנו אליו הביתה כולנו רק שהפעם שיר ומור איתנו. נכנסנו לביתו ואמא של עומרי באה אליי במבט מודאג..
YOU ARE READING
זה חייב להיות אנחנו
Teen Fictionנוי, בת 16 עברה מתל אביב לבאר שבע במהלך החופש הגדול. היום הראשון ללימודים מגיע ונוי פוגשת באנשים חדשים אך היא מתעסקת עם החבורה המסוכנת של הבית ספר, מכניסה את החיים שלה לסכנה ואף מוצאת אהבה. סיפור מדהים על חברויות, אהבה וסיכון. אני יודעת שכבר יש את ה...