פרק 30 - האירוע

4.6K 161 4
                                    

זה לא נותן לי להכניס את כל התמונות שאני רוצה אז אני יעלה אותן בפרקים הבאים. תנסו לדמיין
בתמונה:השמלה

המנהלת של המלון עוד פעם עמדה שם. היא דיברה בספרדית ועומרי הסתכל עליה כמו על חייזר. ישר קמתי לדלת וביקשתי ממנה שתחזור על הדברים עוד פעם. הקשבתי ותרגמתי לעומרי. "יש מחר אירוע בערב במלון היא רוצה שתגיע" "אירוע של מה?" הוא שאל שאלתי אותה והיא אמרה "התרמה. צריך להיות נחמד ערב עם אומנים אוכל טוב שתייה" עומרי נאנח ואמר לי להגיד שנגיע ישר שאלתי אותו"נגיע?שתינו?" "ברור את הבת זוג שלי הגיע הזמן שתתרגלי לאירועים כאלה." אמרתי לה ששנינו נגיע היא אמרה תודה וסליחה על ההפרעה ויצאה מהחדר.

"מחר נלך לקנות לך שמלה יפה" הוא לקח את ידי ומשך אותי למיטה מנסה להמשיך את מה שהפסקנו "עומרי לא אני עייפה. מחר" הסתובבתי והלכתי לישון שמעתי אותו נאנח ומחבק אותי מצמיד אותי קרוב אליו ואומר "אני אוהב אותך"

השעה 9:00

--------------------------

קמתי מנשיקות על צווארי "בוקר טוב נסיכה" "קומי" נהמתי שהעירו אותי משנתי והסתובבתי אליו. "בוקר טוב מכוער" הוא בא לנשק אותי אבל עצרתי אותו "עוד לא צחצחתי שיניים ושטפתי פנים" הוא ענה בלי להסס אני איתך בטוב ברע ובסירחון של הבוקר" גורם לי לצחוק עליו. הוא בא לנשק אותי עצם עיניים והצמדתי לו לשפתיים את הכרית ורצתי לאמבטיה לשטוף פנים לפני שהוא יספיק לרדוף אחריי. נעלתי את הדלת שומעת אותו אומר מבחוץ את תשלמי על זה! עכשיו גם אם תרצי נשיקה את לא תקבלי.

ירדנו לחדר אוכל אבל לא רציתי לאכול כלום. עומרי אמר שאני ילך לשבת והוא שם לעצמו אוכל. פתאום ראיתי אותו חוזר עם צלחת מלאה בפנקייקים. זה היה צפוי מדי שהוא לא יתן לי לא לאכול. ישר טרפתי את זה ועומרי הסתכל עליי צוחק שאני אוכלת וכל הפנים שלי ביחד איתי.

יצאנו מהמלון הולכים לאחת השדרות במילאנו לקנות לי שמלה לערב. התלהבתי מעצם המחשבה שאני יתלבש כמו בסרטים עם שמלת ערב ארוכה ומפוארת, תסרוקת יפה אך קלילה בראשי ונעלי עקב צמודה לאיש שאני הכי אוהבת בעולם לאורך כל הערב!

הסתכלנו על המון שמלות עד שאחת תפסה לי את העין ולא יכולתי להפסיק לדמיין אותי בה הולכת לצג עומרי בערב. היא הייתה סטרפלס לבנה קלאסית, אך מאחורה עיטר אותה פס כסוף שהתחבר לסטרפלס וגב פתוח (כמו בתמונה). עומרי משך אותי אל תוך החנות מבין בדיוק מה אני רוצה. נכנסתי לחנות מסתכלת על השמלה ואומרת וואו איזה יפה אך כשראיתי מה המחיר שלה ואמרתי לעומרי "היא יותר יפה על המדף" הסתובבתי ויצאתי מהחנות.

זה חייב להיות אנחנוWhere stories live. Discover now