הגעתי לשיר ובן וראיתי את שתיהם שכובים על הדשא ומתים מצחוק. "מה קרה?" שאלתי תוך כדי שאני מתקדמת אליהם "הדפוק הזה חשב שזה יהיה מצחיק להפיל אותי לדשא" שיר ענתה כשהיא עדיין חצי צוחקת "תלמדי לא להגיד לי מכוער. אני הכי חתיך שתכירי וצנוע כמובן" בן אמר בחיוך מתנשא. שיר הושיטה אליי את ידה ומשכתי אותה שתקום. בן קם אחריה ונתן לה נשיקה ארוכה ואני קפצתי עליה מפריעה "ידעתי שאתם מתאימים!" הם צחקו והלכנו חזרה לכולם.
עומרי:"הכל בסדר? באתי לבדוק למה אתם לא חוזרים"
אני:"לא חזרנו כי יש לנו פה זוג חדש" אמרתי בשמחה וחיוך על פניי. הסתכלתי על שיר שמסמיקה ובן ששם את ידו על מותניה עוטף אותה מאחורה.אני ועומרי חזרנו לכיוון הבתים שלנו אחרי כמה שעות טובות עם כולם. "תשני אצלי?" הוא שאל "יש לי בית שאני לא נמצאת בו הרבה. אני יבוא מחר בבוקר?" הוא הנהן בחוסר ברירה ורצון ליווה אותי עד לפתח הבית, נתן לי נשיקה על המצח והלך.
הבית היה חשוך חוץ מאור הטלוויזיה שאימי נרדמה מולה. "אמא" אמרתי כמה פעמים והזזתי אותה קצת מהכתף "אה? מה?" היא אמרה קצת נבהלת "לכי לישון במיטה" אמרתי בשקט "חיכיתי שתחזרי. לילה טוב" היא אמרה ונשקה לראשי "לילה טוב" עניתי והלכנו שתינו כל אחת לחדרה. הדלקתי את הטלוויזיה והחלפתי לפיג'מה. נשכבתי במיטה רואה כל מיני סדרות בערוץ דיסני עד שנרדמתי.קמתי בבוקר וראיתי 3 הודעות בווצאפ. פתחתי וראיתי הודעה מבר "את חייבת לנו ביקור. מתי את באה? או שכבר שכחת מאיתנו" חייכתי לעצמי ועניתי "חחחחחח לא שכחתי אל תדאגי אני ידבר איתך השבוע ונקבע?"
פתחתי את ההודעה השנייה וראיתי הודעה מבן "אין עלייך תודה על אתמול לא היה לי את האומץ לעשות את זה לבד" הרגשתי סיפוק שחיברתי ביניהם ועניתי "זה כלום אתם מתאימים ואני מאושרת בשבילכם אבל תזהר אם אתה פוגע בה!" וההודעה האחרונה הייתה מעומרי "אני יפגוש אותך אחרי זה יצאתי עם הבנים אבא שלי שלח אותנו לאנשהו" החלטתי לא לענות והתקשרתי למור ושיר בועידה "עד כמה אתן ספונטניות מאחד עד לללכת עכשיו לים?" שאלתי בזריזות "עשר דקות הייתן בחוץ" מור ענתה ושיר אישרה. קמתי במהירות והחלפתי לבגד ים. ארגנתי תיק ואכלתי משהו קטן מודעת לנסיעה הארוכה שמחכה עד לים. יצאתי לכיוון האוטובוס נפרדת מהוריי ומתקשרת למור לקבל קצת ליווי לדרך.
יש לכן מזל שאני חולה והיה לי זמן לשבת עכשיו ולכתוב את זה! אני צריכה לעשות עבודה וללמוד למבחן אז אם יהיה לי זמן אני אפרסם עוד אחד ואם לא אז בהמשך השבוע
YOU ARE READING
זה חייב להיות אנחנו
Teen Fictionנוי, בת 16 עברה מתל אביב לבאר שבע במהלך החופש הגדול. היום הראשון ללימודים מגיע ונוי פוגשת באנשים חדשים אך היא מתעסקת עם החבורה המסוכנת של הבית ספר, מכניסה את החיים שלה לסכנה ואף מוצאת אהבה. סיפור מדהים על חברויות, אהבה וסיכון. אני יודעת שכבר יש את ה...