פרק 40

2.9K 223 23
                                    

אני חייבת להודות שהייתי בטוחה שיקח לכן כמה ימים להגיע ל70 אבל הגעתן ל91 כשהסתכלתי עכשיו אז זה מגיע לכן! אני מקווה שתהנו מהפרק
בפרק הזה יהיו כל מיני שמות אבל אלה לא שמות שצריך לזכור זה סתם שמות של ידידים וחברות של נוי.
חזרתי הביתה בשתיים בצהריים וישר הלכתי לישון. קמתי בחמש וחצי והתחלתי להתארגן. נכנסתי להתקלח כשהמחשבות תקפו את ראשי שוב. יצאתי מהאמבטיה ונכנסתי לחדר בוחרת בגדים. החלטתי לא להשקיע יותר מדי ולהתלבש פשוט ויפה. שמתי את זה:

עשיתי קצת בייביליס בשיער והתאפרתי עדין

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

עשיתי קצת בייביליס בשיער והתאפרתי עדין. השעה הייתה כבר שמונה ומור שלחה לי הודעה שאני יצא. נכנסתי למכונית אומרת שלום לאליאור, אלעד, מור ולירז והתחלנו לנסוע. "לא בבאר שבע הפעם?" שאלתי כשראיתי שאנחנו מתקרבים לכיוון היציאה מהעיר. "כן. מגוונים הפעם" מור ענתה.
הגענו למועדון ודווקא היו שם הרבה ילדים מהשכבה שאני אוהבת. נכנסו למועדון וגיא כבר דאג להביא לכולם שתייה לשולחן. "לחיי ערב מהנה!" עמית צעק וכולם שתו. קמנו לרקוד והזמן עבר בכיף. כל כך נהניתי ובקושי שתיתי.
"את באה לפה הרבה?" מישהו שאל אותי "אתה משתמש כל הזמן במשפטי פתיחה הנדושים האלה?" שאלתי בחזרה. "לא ידעתי מה להגיד ליפה כמוך." "אז אני מבינה שזה כן". הוא נצמד אליי וישר אמרתי "יש לי חבר" "איפה? אני לא רואה אותו" הוא אמר והתחיל לעצבן אותי ״הוא פה ואם הוא יראה אותך אתה לא תחזור חי הביתה. תרחק." אמרתי בתוקפניות. "אז בואי לשירותים. מה שלא רואים לא כואב" באותה השנייה הפיוז שלי נגמר ונתתי לו ברכייה. הוא השתטח לרצפה "אמרתי לך שלא נכון?! תלך לפני שאני נותנת לך עוד אחת" אמרתי והוא ברח במהירות. החלטתי שנמאס לי ואני רוצה לחזור הביתה.
חיפשתי את מור בעיניי ולא מצאתי אותה. "ראית את מור?" שאלתי את לירז שרקדה לידי. היא הנידה בראשה לשלילה. "ראית את מור?" שאלתי את מאי "אני חושבת שהיא הלכה לכיוון השירותים מקודם. הלכתי לשם ולא מצאתי אותה ביציאה ראיתי את זיו "אני לא מוצאת את מור זה ממש מלחיץ אותי תעזרו לי." הוא הלך לכיוון השולחן ואמר לכולם שצריך לחפש אותה. התפצלנו וחיפשנו כולם את מור שנעלמה.

נקודת מבט מור
-------------------------
נכנסתי לשירותים וזוג נכנס אחריי. הם עוד שנייה הזדיינו מולי אז פשוט יצאתי במהירות החוצה לנשום קצת אוויר. התיישבתי על ספסל קצת מרוחק מהמוזיקה של המועדון בכדי לקבל כמה רגעים של שקט כשפתאום מישהו אחז בי וגרר אותי אחורה. ניסיתי לצעוק אבל הוא חסם את הפה שלי. הוא הדביק אותי לקיר ולא הפסקתי לבכות. ברגע שהוא ניסה להוריד לי את החולצה הוא הוציא את ידו מפי וצרחתי כל כך חזק. הוא סטר לי ופתאום נוי המלאך המציל שלי הגיעה לשם.

מטרה: 80 כוכבים
יש עוד 2 פרקים מוכנים שרק מחכים שתקראו אותם

זה חייב להיות אנחנוWhere stories live. Discover now