פרק 29

3.7K 160 1
                                    

עומרי הלך לפתוח את הדלת ואישה בת 40 בערך עמדה שם. עומרי החליף איתה מילים בודדות ועדיין לא הבנתי מי זאת. הוא סגר אחריה את הדלת, לא יכולתי לחכות יותר וישר שאלתי "מי זאת?"

"המנהלת של המלון. היא מכירה את אבא שלי ושמעה שאני פה אז רק באה להגיד שלום" הנהנתי וקפצתי אל המיטה. היא הייתה נוחה, רכה והכי חשוב קפיצית! בלי לחשוב פעמיים קמתי והתחלתי לקפוץ עליה. עומרי הסתכל עליי קצת בהלם וישר התחיל לצחוק. "מה מצחיק?" שאלתי מגכחת. "את" הוא ישר ענה. "את כזאת ילדה קטנה לפעמים" "מה רע בלהיות קטן? זה הכי כיף בעולם!" עניתי והמשכתי לקפוץ. אחרי עשר דקות של שכנועים הצלחתי להעלות אותו למיטה והוא התחיל לקפוץ איתי ביחד. "אמרתי לך שזה כיף! אתה פשוט אוהב לא להקשיב לי" הוא צחק, חיבק אותי ושנינו נפלנו. המשכנו לצחוק עד שעומרי הפסיק והסתכל עליי "מה?" שאלתי עוד מתנשפת מהקפיצה "כלום. אני פשוט אוהב לראות אותך מאושרת"

השעה הייתה שלוש בצהריים ואחרי שנחנו, התקלחנו והחלפנו בגדים, יצאנו לטייל קצת. ישר עומרי לקח אותי למסעדה לאכול ואני חייבת להודות זאת אחת המסעדות הכי טעימות שהייתי בהן! לא חשבתי שהפיצה האיטלקית באמת כזאת טעימה!
לא הפסקנו לצחוק על כמה שהאיטלקים מפגרים שבאותה השדרה יש אותה חנות 3 וגם 4 פעמים! טיילנו בפארק וקנינו גלידה. וגם הגלידה שלהם היא לא מהעולם הזה! ניסיתי לאכול אותה אבל היא הייתה יותר גדולה ממני ועשתה לי כתם גלידה ענקי על כל הפרצוף ועומרי לא הפסיק לצחוק עליי.


נקודת מבט עומרי
----------------------------------------------

לראות אותה מאושרת עשה אותי מאושר. מהרגע שנכנסו למלון ועד עכשיו עדיין. אני לא חשבתי שאני יצליח לאהוב מישהי ברמה כזאת. אני אוהב אותה כמו שאף אחד אחר לא יאהב. אני מקווה שלא ינסו להפריע יותר לזוגיות שלנו ושנהיה יחד לנצח, נגדל את הילדים שלנו ואת הנכדים שלנו. אני מצפה כבר לשיחה של אבא שלי שיגיד שהכל בסדר שכבר בטוח להחזיר את נוי הביתה. אני יודע שמסוכן לה שם עכשיו ואני מוכן שיהרגו אותי בשבילה. כבר הספקנו לחזור למלון ונוי נכנסה להתקלח ובינתיים התקשרתי לאבא שלי שיעדכן אותי מה קורה.

אני:"אבא מה קורה?"

אבא:"בסדר. אנחנו במדרף אחרי החלאות האלה אני מקווה לתפוס אותם ביומיים הקרובים. איך נוי?"

אני:"בסדר. היא מאושרת ואני עוד שניה מתפוצץ מאושר לראות אותה ככה. טיילנו קצת בעיר אבל לא הספקנו ממש לראות משהו היא הייתה ממש עייפה."

אבא:"אני שמח לשמוע. טוב יש לי פגישה, תשמור על נוי תמסור לה שאנחנו אוהבים אותה ותהנו."

אני:"בטח. לילה טוב אבא"


נוי יצאה מהמקלחת עם קוקו סבטלנה וצחקתי עליה. "אל תשכחי לנקות הפאנלים" וישר חטפתי ממנה כרית לפרצוף. לזכותה ייאמר שהיא צלפית טובה. ישר חיבקתי אותה ואמרתי לה שהיא יפה בכל מצב גם ככה. היא חייכה ונשכבה על המיטה.


נקודת מבט נוי

---------------------------------

נשכבתי במיטה אחרי מקלחת מקווה להרדם מהר. עומרי חיבק אותי ונשכב מעליי מתחיל לנשק אותי בצוואר וישר התחלתי להבין את כוונותיו. חייכתי למרות שאני עייפה. הוא התחיל להוריד לי את החולצה לאט לאט והרגשתי את זקפתו כנגד אגני. פתאום שמעתי דפיקה בדלת ועומרי התעלם. "עומרי קום לפתוח" "לא רוצה" הוא אמר בילדותיות "נו קום אולי זה חשוב" הוא קם בחוסר רצון ופתח את הדלת


זה חייב להיות אנחנוWhere stories live. Discover now