29 - Krew (W CHUJ KRÓTKI ROZDZIAŁ)
( na moim tt jest specjalny filmik z naszymi bochaterami 🌹)
Po śniadaniu Damon umył naczynia, a ja poszłam do łazienki uczesać włosy i może zrobić sobie jakąś prostą fryzurę.
Podczas rozczesywania włosów jedno pasemko wpadło mi na twarz. Pasmo lekko drasło mnie w nos przez co zachciało mi się kichać.
𝘛𝘰 𝘤𝘩𝘺𝘣𝘢 𝘫𝘢𝘬𝘪ś ż𝘢𝘳𝘵 jest...
Po ogarnięciu wszystkiego mniej więcej, poszłam szukać Damona. Niech zasłuży na jakiś plusik u mnie.
– Damon?
– Co się stało, misia? Wszystko okej?
– No jak z własnej woli cię wołam i nie mam żadnej broni palnej w rękach to chyba oczywiste, że coś się stało. No raczej nie wołam cię, żeby uprawiać z tobą seks.
– Czemu jesteś na mnie taka zła nagle? Uspokój się i powiedz o co chodzi.
– No oczywiście! Ja jestem ta zła, tak? To ty mnie porwałeś! I to ja jestem ta zła?
– Do cholery, uspokój się! – Damon dosłownie podniósł tonacje o jedynie 2%, ale mi zaczeły lecieć łzy.
– Nie krzycz na mnie!
Myślę, że w tamtym momencie go załamałam psychicznie. Mężczyzna przetarł twarz dłońmi i spojrzał na mnie zrezygnowany.
– Przepraszam, nie powinienem się na ciebie tak unosić. Powiesz co się stało?
– Jajco. Krew ścieka z dolnych partii mojego ciała. I potrzebny mi jest asortyment na te okoliczności.
– A tak bardziej na męski rozum?
– Krew mi z pizdy leci. Okres mam. I potrzebuje podpasek i tak dalej. Teraz pięciolatek rozumie?
– Tak, rozumie.
Wstał z fotela i odłożył książkę, którom czytał. Podszedł do mnie, właczył coś na swoim telefonie i podał mi go.
– Zapisz wszystko czego potrzebujesz.
Zabrałam od niego urządzenie, wypisałam kilka rzeczy. Przy okazji postanowiłam trochę się pośmiać z niego i zobaczyć co będzie. Oddałam mu urządzenie i obserwowałam uważnie jak szedł do sklepu.
***
𝗗𝗔𝗠𝗢𝗡Ja pierdole. Nie wierzę. Na początku obyło się bez problemów. Termofor, PARACETAMOL, czekolada. A potem udałem się po resztę rzeczy. Myślałem, że mnie pokurwi. O połowie z tych rzeczy nawet nie słyszałem.
" • Majtki okres. ×4
• Bella, 2 krople, skrzydła. ×1
• Wkładki higieniczne ×1
• Dziurko zatyczki, nie plastikowe× 1 "Czym są do kurwy "dziurko zatyczki" i jakie mają być jeśli nie plastikowe? Drewniane?Nie miałem zamiaru myśleć nad takimi rzeczami. Chciałem mieć to za sobą.
Znalazłem kobietę, która pracowała w tamtym sklepie.
– Dzień dobry. Dziewczyna mnie wysłała na zakupy, ale mam problem z znalezieniem wszystkiego. Pomogła by Pani?
– Oczywiście, czego Pan szuka?
– Belli i zatyczek do... Miejsc intymnych.
– Co proszę? Mogę zobaczyć listę?
Pokazałem jej listę napisaną przez Mirę. Zaprowadziła mnie na dział z podpasksmi itp, a następnie podała te z firmy Bella. Do tego dostałem wkładki i tampony. Powiedziała mi, że sprawdzi w bazie czy posiadają majtki okresowe. Absolutnie nie miałem pojęcia czym się różnią od zwykłych, ale nie wnikałem.
– Niestety nie mamy. Przykro mi.
– A zatyczki?
Pokazała mi tampony w moim koszyku.
Ostatni raz robię jej takie zakupy...
CZYTASZ
SMS od „nieznany„
RomantizmMira dostaje sms od nieznanego numeru. Osoba nie odpuszcza i nawet po zmianie numeru główna bohaterka dostaje wiadomości. „Misia" - tak nazywał ją prześladowca.