Pomoc

288 6 3
                                    

Pov Faustyna

Przytulaliśmy się tak dłuższą chwilę aż Bartek pocałował mnie w policzek. Moje policzki zmieniły kolor w różowy, a usta Bartka ułożyły się w rogalika. Zakrylam twarz dłońmi, a ten znów mnie przytulił. Zaczęliśmy rozmawiać, a po chwili zauważyłam, że Bartek robi minę jakby coś go bolało.

Coś cię boli ? - spytałam zatroskana, a ten mi przytaknął. Gdy troszkę mocniej podrapał się po nosie zaczęła lecieć mu krew więc podałam mu chusteczkę i zapytałam

Masz lód ? - spytałam

Tak. W zamrażarce jest - odparł i wykonał sykniecie z bólu. Wzięłam szybko lód i mu go przyłożyłam. Gdy krew przestała lecieć Bartek spytał.

Oglądamy film? - spytał Bartek

No spoko - odparłam, a ten wstał i poszedł chyba po przekąski. Tak jak obstawiałam po chwili przyszedł z wymienionymi rzeczami i usiadł obok mnie. Chłopak schylił się do stolika i wyjął z niego kocyk, którym przykryl nasze nogi. Popatrzył do mnie po czym się uśmiechnął i odparł.

Wybieraj - odparł podając mi pilota.

Możemy bajkę ? - spytałam, a ten mi przytaknął. Włączyłam Sticha i oddałam mu pilota, którego położył na stoliku i objal mnie ramieniem. Chłopak zaczął wpatrywać się w moje oczy, a ja odwzajemniłam kontakt wzrokowy..

Masz piękne oczka wiesz ? - powiedział, a ja się zarumieniłam co zobaczył i pogładził ręką mój policzek. Gdy zaczął zbliżać nasze twarze weszła Wika z Patrykiem.

Bartula ! - krzyknęła, a Bartek jak najszybciej mógł cofnął się do poprzedniej pozycji i przymknął oczy

Hejka - przywitałam się z wchodzącymi przyjaciółmi.

Ulala randeczka ? - zaśmiała się i mnie przytuliła.

Weź - odparłam i również się zaśmiałam.

Bartuś jak nosek lepiej ? - spytał siadajacy obok niego i przytulający go Patryk

Trochę gejowo - zachichotałam co również zrobiła Wika.

Ej ja gejem nie jestem Patryk może tak, ale ja nie - powiedział Bartek i się zaśmiał

Przepraszam bardzo ja gejem nie jestem! - odparł z udawaną złością Patryk.

A wracając nie boli, faustynka mi pomogła - powiedział i mrugnął do mnie oczkiem na co znów się zarumieniłam, jednak tym razem zakrylam twarz dłońmi. Para została u Bartka na chyba 2 godziny i poszła pod pretekstem robienia projektu czy coś takiego. Wróciliśmy do oglądania filmu, a raczej bajki i Bartek znów przykrył nas kocykiem. Po chwili wtuliłam się w niego, a ten zaczął głaskać moją głowę. Później chyba zasnęłam bo więcej nie pamiętam.

Pov Bartek

Oglądaliśmy z faustynką bajkę, a ona po chwili się we mnie wtuliła. Zacząłem głaskać jej głowe, a gdy zauważyłem, że zasnęła pocałowałem ją w głowę i sam również zamknąłem oczy. Rozmyślałem dłuższą chwilę o naszej relacji. Z jednej strony znałem ją 2 dni, ale czułem, że to moja najlepsza przyjaciółka. To przy niej się komfortowo czuje, przy niej jest mi dobrze. Wróciłem wspomnieniami do sceny, która wydarzyła się przed wejściem Patryka i Wiki.

Pogladzilem ją po policzku i zacząłem zbliżać moją twarz do jej nie odrywając przy tym wzroku od jej ślicznych niebieskich oczu. Gdy nasze usta były bardzo blisko siebie do domu wparował Patryk z Wiktorią i czar automatycznie prysł. Nie wiedziałem czy dziewczyna chciałaby tego samego czyli pocałunku. Nie wiem czy ona czuje to samo co ja do niej..

___

503 słów

so my heart is yours ~ Fartek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz