Anna
Byla jsem vlastně na tátu nesmírně pyšná. 2 dny po tom, co vyšlo na všech sociálních sítích jeho prohlášení, kde oficiálně přiznal, že jsem jeho dcera, se neohroženě postavil před kamery a celé tvrzení zopakoval do mikrofonů zvědavých reportérů. Bylo mi líto Maxe, který vyhrál závod v Barceloně, ale novináři se věnovali Lewisovi a Charlesovi, jako by dojeli na prvních dvou pozicích.
Když jsme všichni tři k večeru odcházeli z padoku, každý mě z jedné strany chránil před objektivy kamer, i když jsem jim tisíckrát opakovala, že jsem v pohodě a nemusí se o mě bát. Na druhou stranu ale bylo hezké, že jsem v životě měla lidi, kteří byli připraveni mě chránit v každé situaci. Myslela jsem si, že být najednou přítelkyně Charlese Leclerca a dcera Lewise Hamiltona bude stresující, a v určitých situacích i bylo. Lewisova PR manažerka mi například dala obsáhlou přednášku o tom, jak se chovat na sociálních sítích a vyžádala si po mně, abych jí ukázala svoje účty. Když ale viděla, jak neaktivní na všech platformách jsem, nadzvedla trochu nechápavě obočí, pak spokojeně mlaskla a řekla: "V pořádku."
Ať už se mi to líbilo nebo ne, stala jsem se veřejně známou a během závodních víkendů se mi nesčetněkrát stalo, že mě někdo poprosil o fotku nebo se se mnou alespoň snažil prohodit pár slov. Drtivá většina těch lidí byla naštěstí milá a spíše jen zvědavá a nervózní a byla jsem vděčná, že jsem se nesetkala s žádnými nepřátelskými poznámkami. I když k tomu vlastně nikdo neměl důvod.
V září přišel na řadu závod v Monze a jestli jsem si myslela, že atmosféra v Imole byla elektrizující, fanoušci v Monze působili jako by byli úplně z jiného vesmíru. Bylo až s podivem, jakou víru neustále v tým měli i přes jejich beznadějně podprůměrnou sezónu. Okruh i město se zbarvili do odstínu červené a všude se ozývalo rozradostněné skandování jmen obou jejich pilotů.
Charles se i přes počáteční skepsi nechal přemluvit k vyzkoušení bylinkových přípravků na uklidnění a těžko říct, jestli byl jen přecitlivělý na levanduli nebo na něj pilulky měly přímo gigantický placebo účinek, ale byl poslední dobou jako vyměněný. V dobrém slova smyslu. Nehty mu dorostly do normální délky, pokračoval v pravidelných terapiích, alkoholu se vyhýbal jako čert kříži, a i po zpackaném závodě přestal brát veškerou vinu na sebe. Chtělo to čas, spoustu času, a pevné nervy všech zúčastněných, ale nakonec se jeho psychické rozpoložení zdálo být v normě a jeho nesnesitelné výkyvy nálad a záchvaty paniky nakonec úplně zmizely. Byla to pro nás, a hlavně pro Charlese, těžká cesta a velká dřina, ale nakonec jsme to jako tým, jako rodina, zvládli dokonale. Charles se dokonce postupem času svěřil se svými problémy i Lewisovi a ten mu na oplátku sdělil poznatky, které můžete získat jen roky praxe. Jejich vztah se díky tomu jedině zlepšil a prohloubil.
"Mám pro tebe jedno překvapení," řekl mi táta v sobotu před posledním volným tréninkem. Nadzvedla jsem obočí a podezíravě si ho měřila. "V mém pokoji," dodal a podal mi kartu od jeho hotelového pokoje. Viděla jsem, jak na sebe s Charlesem spiklenecky mrkli a já mladšího z nich šťouchla loktem do žeber.
"Co zase máte za lubem?"
"Jen běž. Bude se ti to líbit," usmál se na mě Charles a políbil mě do vlasů. Nechala jsem tedy ty dva na našem pokoji a vyrazila k tomu Lewisovu. Netuším, co mě k tomu vedlo, ale než jsem přiložila kartu ke čtečce, jemně jsem zaťukala na dveře a teprve potom vešla dovnitř. Než jsem se stihla vzpamatovat, něco malého a růžového mi skočilo kolem krku. "Anno!" vypískla Daisy a já zalapala po dechu. "Daisy? Kde se tady bereš?" vydechla jsem nevěřícně a objala svoji kamarádku, jako bych nemohla uvěřit, že je opravdu tady. Koukala na mě svýma rozzářenýma očima a culila se, jako by zrovna provedla nějakou lumpárnu. "Tvůj táta mi volal. Zařídil mi letenky a vstupenku na závod. Říkal, že pořád kňouráš, jak dlouho jsi mě neviděla a už se to nedalo vydržet," zazubila se. Ráda bych řekla, že Lewis přeháněl, ale to bych lhala. "Tak ráda tě vidím," vydechla jsem.
ČTEŠ
Recept na lásku
RomanceAnna má problém. Její strýc, u kterého žije, jí dal ultimátum. Musí se konečně postavit na vlastní nohy nebo už se na jeho podporu nemůže dále spoléhat. Je sice výborná kuchařka, ale kvůli její pověsti ji nikdo nechce zaměstnat. Její poslední nadějí...