Epilog

411 41 8
                                    

Tak jo...no, co mám říct?
Moc děkuju všem, že jste dočetli až sem. Doufám, že vás závěr nezklame a budu se těšit u dalších příběhů, které bezpochyby přijdou <3
-B.

EPILOG

"Chtěl bych každému z vás poděkovat za poslední dva roky. Prožili jsme toho spolu opravdu hodně a získat s Ferrari vítězství v poháru konstruktérů je opravdu splněný sen. Chci poděkovat všem za těžkou práci, kterou pro tým a pro mě odváděli, Fredovi a všem inženýrům za rozhodnutí, která vedla k tomuto velkému úspěchu. Musím poděkovat i své rodině. Anno, jsi ta nejlepší dcera, kterou si jen otec může přát," usmál se Lewis něžně na svoje jediné dítě. "A Charlesi, díky, že jsi byl skvělým týmovým parťákem a gratuluji k titulu mistra světa. Věřím, že to není naposledy, kdy jsi tu trofej mohl zvednout nad hlavu."

Anna se láskyplně dívala na svého otce a nemohla uvěřit tomu, že se to všechno opravdu děje. Že ho opravdu vidí naposledy v červeném týmovém oblečení. Že je to vlastně naposledy, kdy ho vidí v jakémkoliv týmovém oblečení. Pevně svírala paži svého manžela a po tvářích se jí kutálely slzy jako hrachy. Byla celá totálně rozhozená. Za posledních pár měsíců se toho stalo tolik, že to její hlava pořád ještě zpracovávala.

Vždyť teprve v létě jí Charles na prsteníček navlékl snubní prstýnek a už ten večer si nedokázala představit, že na tom prstě někdy nebyl. Ještě ten samý měsíc se jí podařilo otevřít vlastní malou restauraci, kde konečně mohla vařit podle svých představ a během pár týdnů se z ní stal takový hit, že stoly byly beznadějně rezervovány na dlouhé týdny dopředu. V listopadu jí Daisy s Jorisem oznámili, že se jim v dubnu narodí miminko a o čtrnáct dní později si Charles vítězstvím v Kataru zajistil titul mistra světa Formule 1 a zároveň tak stvrdil i vítězství Ferrari v poháru konstruktérů. Nemohla uvěřit tomu, že tohle byl teď její život. Tolik štěstí a radosti během tak krátké doby.

"Jsi v pohodě? Co teď budeš dělat?" zeptala se ustaraně Anna svého táty a naklonila se k němu, aby ho mohla obejmout. "Nejspíš brečet, až mu to všechno dojde," zamumlal kousavě Charles, který pořád nemohl pochopit rozhodnutí svého tchána. Anna ho jemně šťouchla do žeber a věnovala mu nevraživý pohled, ale Lewis se jen ušklíbl a pak pokrčil rameny. "Možná. Ale hlavně budu odpočívat a kritizovat tě za každou chybu, kterou uděláš v další sezóně," vrátil Charlesovi úder. Tohle kočkování mezi nimi bylo na denním pořádku. Jakmile se Ferrari začalo dařit, ze všech konečně spadla veškerá nervozita a i Lewis přiznal, že svým mladším rivalům už nemůže v pořadí jezdců konkurovat. Udělal ale všechno proto, aby týmu pomohl k vítězství.
"Kritizovat za chyby a chválit za úspěchy, jsi chtěl říct," napomenula Anna svého otce, který jen s úsměvem přikývl.
"Samozřejmě. A taky ti můžu dát pár rad, jak se vyrovnat s otravným mladším týmovým parťákem," zasmál se Lewis a očima našel rozcuchanou hlavu Ollieho Bearmana. "Mám s tím spoustu zkušeností," zazubil se na Charlese.

Charles si připadal jako v sedmém nebi. Byl si stoprocentně jistý, že mu ke štěstí nechybělo absolutně nic. Po nekonečných 18 letech byl jeho tým znovu absolutní špičkou ve svém sportu. A nejen, že vyhráli, ale díky němu a Lewisovi byla konkurence naprosto rozdrcená. A to si myslel, že po svatbě s dívkou svých snů už nemůže přijít nic lepšího. Co na to říct, spletl se.

Charles si skoro přál, aby sezóna 2026 nikdy neskončila. Zažíval nejlepší období svého života a klidně by si dal ještě několik závodů navíc, ale zároveň cítil absolutní fyzické vyčerpání a byl si jistý, že pár týdnů dovolené je něco, co potřebuje nejen on, ale i Anna a všichni okolo něj. Právě pro něj skončila jedna éra. Najednou to měl být on, kdo bude v týmu tím zkušenějším a byla to pro něj úplně nová role, na kterou se ale nesmírně těšil. Olivera měl rád. Nedalo se mu upřít, že si přestup do Ferrari svými výsledky bezpochyby zasloužil a Haas už mu zkrátka nic lepšího nabídnout nemohl. Vzpomínal si na svoje začátky ve Scuderii a věděl, že udělá všechno pro to, aby na příští titul nemuseli čekat dalších 18 let.  

Recept na láskuKde žijí příběhy. Začni objevovat