33.Bölüm

51 6 20
                                    

Eve nasıl geldim bilmiyorum, ama ağlamakla, üzülmekle iş hall olmuyor. Koşar addım odama çıktım, banyoya girerek rahatladım, biraz da ağladıktan sonra dolaba yöneldim, ruh gibiydim sanki, beynim hala algılayamıyordu olanları, inanamıyordum. Rahat kıyafet seçtim, sacımı yukarıdan at kuyruğu yaptım, makyaj yapmaya halim yoktu. Bavulumu çıkararak, tüm kıyafetlerimi topladım, benden geriye birşey bırakmamaya dikkat ederek odaya son defa baktım, lanet ettim yaşadıklarımıza, keşke seni hiç tanımasaydım..
Arabama binerek hızla kendi evime gittim. Bavulumu götürerek yukarıya çıktım, anahtarla kapımı açtım, şimdi göz yaşlarımı serbest bıraka bilirdim. Kapıyı kilitleyerek yere çöktüm, nasıl yaptın bunu bize? 1 ay oldu daha bebeklerimizi kaybedeli şimdi baba olmaya mı hazırlanıyorsun? Ne kadar aptalmışım. Aklım almıyor bensiz kalmayan adam bunu nasıl yapardı..

Çöktüğüm yerden kalktığımda heryer karanlıktı, ne zamandır böyle kalmıştım bilmiyordum. Ama Nisayla Devreme birşey söylememiştim. Belimin ağrısını hiçe sayarak bavulu odama daşıdım.  Aynada yüzüme baktığımda artık kendimi tanıyamıyordum. Ben, Hira Şahin bu durumlaramı düşecekti.. Banyoya girerek soğuk suyla yıkandım, anca böyle kendime gelirdim. Banyodan çıkıp bavulumu açacakken, telefonumun çalmasıyla durdum. Saate baktım 8 di. Telefonuma baktığımda Arslandı, demek o kadın ve cocuğundan vakit bulup yokluğumu anlamıştı. Yine gözlerim dolmuştu, nasıl yaptın bunu bize? Ben seni affettim her zaman karşılığı ihanetmiydi..

Elimle göz yaşlarımı sildim, güçlü olmalıydım, ben Karakurt aşiretinin kızıydım, yıkılamazdım. Arslanın adına girerek mesaj yazmaya başladım, dolmuş gözlerim ne kadar mesaj yazmamı zorlaştırsa da, başarmıştım.

Mesaj:

   Sevgilim: Konum atacağım yere gel, ben şimdi evden çıkıyorum.

Sevgilim.. Sahi kendisi istemişti böyle seslenmemi, biz ne ara bu duruma düşmüştük? Gerçekten iyi gelmiyormuyduk artık bir-birimize? Benim için ailesini, ağalığını geride bırakan adamdın sen, ben bir tek senin sevgine inanmışken beni neden yerle bir ettin? O kadar halsizdim ki, ne yaşamıştım bu gün ben böyle? Arslan defalarca aramıştı ama hepsini sessize atmıştım. Bavulumdan, Arslanın asla sevmeyeceği açıklıkta kıyafet seçtim, havanın soğukluğunu umursamadan..

 Bavulumdan, Arslanın asla sevmeyeceği açıklıkta kıyafet seçtim, havanın soğukluğunu umursamadan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hiranın kombini)

(Hiranın kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin