49. Bebek Karalar - 1 (dz.)

333 44 18
                                    



İpek'in anne ve babasının yazsam mı diye çok düşündüm, yazdım hoşuma gitmedi çıkardım. Aklımda kalmadı en azından. Düzenlendi bu bölüm.

Tekrar okuyabilirsiniz... Küçücük bir Feride detayı var. (💥) şu işaretin olduğu alan yeni eklendi ve Kağan ve Leyla tamamen çıkartıldı...



Yorumlarınızı bekliyorum.

İpek şalını bağlamaya çalışıyor, Murat tutup öpüyordu. Uzun ve muazzam bir geceydi.

"Aşkım dur."

"Benim kalbime nokta atışı yapmış, bir de sevgimi sorguluyor terbiyesiz."

Şimdi gülüyordu ama dün çok canı yanıyordu.

"Özür dilerim aşkım."

"Ben özür dilerim İpeğim."

"Hayır ben."

"Kabul edemem bunu, ben."

Sonunda hazırlanmıştı.

"Bayramlaşalım mı sevgilim?" diye sordu. Dün bunu yapmadı.

"Lütfen." Kocasının elini öptü ve sulu bir bayramlaşma yaşandı kısacık bir an. Murat ona bayram harçlığı verdi yine bolca. İpek yuvada ki çocuklar için bayram harçlığını ve bayramlıkları 27 abisinin gönderdiği beşer bin, Turan generalin gönderdiği on bin lirayla halletti. Feride ve kendisi de beşer bin koydu. Evet toplamda 155 bin lirası vardı dün ve bitti gitti. Bu bayram harçlığı onundu. İpek bir iki yüzlüğü alnına yapıştırarak çıktı odadan.

Evden çıkıp arabaya bindiler. Köye çıkıyorlardı. Turan amcası gelmemişti gece. Gün içinde arardı nasılsa. Karısının elini tutup ağzına koydu. Hem öpüyor, hemde araba sürüyordu artist.

Müzik açtı İpek. Bu arabanın ses sitemi iyiydi. Kendi arabasında vardı patlamadan önce. Şimdi ona masraf yapmayı da gözü yemiyordu. Murat ben yaparım demiyordu, eh yeni evlendiler, borç çok. Karadeniz şarkısıydı çalan, tabi ki. Zeynep Başkan, var bende yanmış yürek.

"Ceyhun söylüyordu bunu önceden ama sürekli."

"Haklı adam."

"Biliyorsun!"

"Tabi ki aşkım. Hopalıyız."

"Ben ilk duyduğumda çok ağlamıştım. Birlikte ağladık yani."

"Cenazeye göndermediler onu, kaçmış gelmişti. Kız gömüldü tabi, mezarı açmaya kalktı. Bak yüreğim yumuşadı o hıyara yine, niye hatırlatıyorsun ya" deyince tebessüm etti İpek.

Ceyhun çok eskiden, henüz on yedi yaşında sevdalandığı kızı vurmuşlar. Babası evermek istemiş zorla, kız karşı çıkmış, hatta Ceyhun'la anlaşmış kaçacakalarmış ama gece yollarını kesmişler ve ne olduysa ondan sonra olmuş. Ceyhun aşka küskündü. Çok iyi bir adamdı ama çok da sinirliydi.

Evin önüne girdiklerinde Turan general elleri arkasında bekliyordu.

"Eeey-vah" dedi İpek kemerini çözerken.

"Sakin ol aşkım."

Arabadan indiklerinde İpek kuzu kuzu gitti. "Öpeyim amcacım" diyerek elini aldı ve öptü.

"Çok yaşa güzel kızım." Çok sert bakıyordu.

"Hoş geldiniz komutanım öpeyim." Murat da elini öperek bayramladı adamı.

YÜREĞİNE MESKEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin