Hanım ana: Rıza oğlum nerdedir gelsin hele.
Ana: Ona gerek yoktur hanımım içerde işleri vardır.
Ne demek gerek yok! Nişanlım olmadan mı takıcaz yüzüklerimizi?
Baba: Ne.... Biz size Nareyi verdik ta ağam!
Napıyım senin eksik alıllı kararmış gönüllü kızını adam! Ben gönlümün sultanı Rıza'yı almaya geldim!
_______________________________________
Baba: Nasıl olur olmaz Nare... Onu verdik dedik koskoca ağaya yakışırmı?
Höst lan sen kimsin lan kim? Kulağın işitir mi dediklerini! Hasan gel buraya!
Babasının sesi korkudan içine kaçmıştı. Hasan koşarak geldi.
Hasan: Buyur ağam emret.
Lan bu herif ağalımıza dil uzatıyor! Sen iş yerine gidip ne dedin de hele kelimesi kelimesine!
Hasan: Kadim aşiretinden Kahya Hasan ben, Yağız ağam adına hayırlı bir işi için yarın akşam gelmek isteriz. Oğlunuz Rıza'yı ağama istiycek Hanım ağam dedim.
Adam duyduklarını hatırlayınca korku ile yutkundu. O işine nasıl geliyorsa öyle anlamak istemişti.
Yanında şahidin var mı Hasan arada oğlun olmasa dakika düşünmem alnının çatından vururdum seni deyus!
Hasan: Patron.. Patronu vardı ağam getirtelim mi?
Baba: Affet ağam densizlik ettim. Kulun kölen olayım oğlumun hatırına affet! Rıza.... Rıza oğlum gel kurban olan gel.
Rıza içerde olduğu için hiç birşeyden haberi yoktu. Koşarak gelmişti avluya yüzüne inen tokatla yere yapışması bir oldu.
Nare: Oynak fahişe! Ablasının kısmetine göz koyan... Ah....
Kurşun sesi ve yere düşen Nareye şok içinde bakan gözler.
Hanım ana: Yeter! Hasan al şu edepsizi hastaneye götür. Oğlum kaldır nişanlını yerden çabuk!
Anne: Hanımım kızımı affedersiniz isterseniz oğlanı kuma alın. Kızın üstüne ha.
Ana ben delirip sevdiğimi Ailesiz bırakmadan gidelim buralardan. Rıza...
Rıza korku ile titriyordu. Ne diyordu bu insanlar? Ablası o na tokat attı diye Yağız ağa tarafından ayağından vurulmuştu.
Annesi ikisini onlara teklif ediyordu. Babası korkudan yalvarıyordu.
Rıza daha fazla bu sitrese dayanamamış Yağızın kollarına bayılmıştı.
Hasan arabayı hazırla derhal hastaneye! Ana bu densizlere yolu yordamı ile izah et! Rıza benimdir bu geceden sonra!
.
.
.
Hastanede gözlerini açmış hala neler olup bittiğini anlıyamamıştı Rıza.İyimisin güzelim? Kalkma serum bitsin evimize gidicez.
Bu adam neler söylüyordu anlamıyordu Rıza. Ablasını istiycekken vurmuştu onu sahi vurmuştu. Güzelim mi demişti o!
Ablam... O iyi mi?
İyi gebermedi korkma yavrum.
Ağam neler oluyor? Hem güzelim, yavrum ablamın nişanlısısın yakışı kalmıyor bu hitapların.
Yağız dişlerini sıkıyordu sevdiği herşeyi yanlış anlamıştı işte. İzah etmeliydi bu yanlış anlaşılmaları.
Rıza bak bir, ben bugün sizin eve ablan için değil senin için geldim. Herşeyi baban olucak deyus işine öyle geldiği için bu hale getirdi.
Ağam eğlenme benimle hiç koskoca ağa bana bakar?
Bakmakla kalmadı aşkının ateşinde kül oldum yavrum. Bu gecede nişan takmaya geldim ta zaten. Kabul edersen haftaya düğünümüz var.
Ermezsem peki?
Yine düğün var mecbur olacakta. Dur dur doldurma göz çukurlarını yaşlarla kurban olduğum. Sen beni kabul edene kadar kulun kölenim uğrunda.
Rüya görüyorum demi? Mardin'in kızı erkeği senin yoluna divane sen bana heh.
Hımmm eyy eyyy güzelimin hiç ilgisini çekmiyor değilmişiz.
Hiçte bile iftira atma bana. Biliyoruz herhalde Mardin'de sen yaşta bekar adam kalır hiç?
Son kalanı da sana nasipmiş bak ne şanslısın Rızam.
Rıza kıpkırmızı oldu duyduğu hitapla. Şimdi esaahtan onunla evlenecekti öylemi? Hangi sevabına karşılıktı bu adam.
Tamamı varcan mı bana güzelim?
Varcam ama şartım var olur mu?
Emret gönlümün sultanı ne dilersen.
Beni onlara verme yani ailem... Görüşmesek uzak dursalar tek şartım budur.
Dile Mardin'den süreyim. Emret nefeslerini keseyim sen dilersinde olmaz mı?
Yok yapma yazık. Bana ilişmesinler yeter Ağam.
Ağan dillerini yesin. Doktor çağıralım şu serumu çıkartsınlar evimize gidelim.
Bende mi gelicem seninle?
Heralde seni o deyyusların eline ölsem bırakmam daha. Yatın çok işimiz var odamızı seçicen, damatlık yüzük, bohça çok işimiz var yavrum.
Elini tutan minik ellere birde tedirgin gözlere baktı Rıza. Gözleri git gide doluyordun.
Neyin var niye kötü oldun?
Sen ciddisin... Seviyorsun beni ama az sonra duyacaklarından sonra beni ellerinle onlara vericeksin.
Bunu ölsem yapmam diyorum niye bana inanmıyorsun! Çok seviyorum seni Rızam.
Yağızzzz ben çift çinsiyetliyim. Rahmi m varmış içimde. Bebek doğrura bilirmişim. Lanetliyim ben öyle diyor anam.
Şimdi yaşlı gözlerini sımsıkı kapatmış duyacağı ağır sözlere hakaretlere hazırlamıştı kendini.
Mucizesin yani bana senin canından can vereceksin buna mı üzülür sıkılırsın? İstemezmisin kendi bebelerin olsun?
Hih istemez olurmuyum tövbe de. Senin gibi yakışıklı akıllı güçlü bebeklerimiz olsun çok isterim. Kızmadın hiç ama lanetli derler hep.
Halt etmiş onlar güzelim. Seni daha da çok sevmem için bir neden daha.
Rıza koynuna sokulup elinin izin verdiği kadar sarışdı karşısındaki kocaman adama.
Oda sıcacık sardı onu kollarına. Doktor geldikten sonra taburcu olup kocaman lüks araçlar ile yola çıkıp yine kocaman bir konağın önünde durup indiler.
Bir hafta sonra seni kucağımda tekrar sokucam evimizin içine. Ve seni kucağımdan indirmeyi hiç düşünmüyorum yavrum.
Rıza utanarak yine kıpkırmızı olmuştu. Onu bu konakta neler bekliyordu kim bilir.
Bölüm Sonu...
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...