Egemen: Özür dilerim.
Şimdi benim miniğim bu ikisinin burnundan fitil fitil getirir. Hiç şüpheniz olmasın. Şimdi barışın benim hatırım için. Siz kardeşsiniz bu ailede küslük istemiyorum.
Egemen den defalarca özür dileyen ikili zorla sarılmış işi Ufuğa bırakmaya karar vermişlerdi.
Çünkü bu dünyada hiç bir ceza Ufuğun tiribinden daha etkili değildi.
_______________________________________
Hastaneden eve çıktıklarından beri Üç adam peşinde pervane olmuştu minik oğlanın.
Hakan'ın hamileliği düğün gününü öne çekmelerine sebep olmuştu. Ufuk yaptığı naz ve tavırlarla abilerinin analarından emdiği sütü burunlarından gelmesine neden oluyordu.
Rüzgar: Aşk abin sana en sevdiğin çikolatalar dan getirtti balım. Yurtdışından arkadaşım getirdi.
Ufuk: Niye burda da vardı onlardan. İstemiyorum teşekkür ederim.
Yavuz: Seç yakuşuklum bir filim ne istersen onu izleyelim.
Ufuk: Yok ben annişlerimle kahve keyfi yapıcam.
Arda: Duydunuz bebeğimi naş hadi.
Rüzgar: Ardişim sen yardımcı olsan.
Yavuz: Bir haftadır yüzümüze bakmıyor ama.
Hak ettiyseniz demekki.
Ufuk: Sizi affederim ama bir şartla.
Rüzgar: Emret ne istersen.
Yavuz: Sadece işte abisinin gülü.
Ufuk: ilk çocuklarınıza Ufuk adını vericeksiniz.
Yavuz: Hakan beni öldürecek, kabul.
Rüzgar: Mal ne atlıyorsun müzakere etseydik. Hem çocuklar kız olursa? İkimizinkide Ufuk karışmıycak mı üç Ufuk?
Yavuz: Hiç umurum değil, kardeşim yüzüme baksın benim adımı da değiştire bilir isterse.
Ufuk: Vavuzum gerçekten kabul eder misin?
Yavuz: Vavuz yoluna kurban. Eşşek bu abin dili kopsun. O lafları ettiğim gün...
Ufuk: Acıdım hadi acıdım. Bir Ufuk kolay yetişmiyor dimi annecim?
Öyle miniğim, bir eve bir Ufuk yeter!
Sonunda evde sulh sağlanmıştı. Yeniden tüm aile keyifle sofraya oturduğunda şen kahkaları sarmıştı konağın dört bir yanını.
.
.
.
Elindeki tepsiyi gösterip Yağızı terasa davet etti minik sevgilisi. Yağız gözleri parlayarak kalktı yerinden.Ellerine sağlık güzelim. Gel bakalım ait olduğun yere.
Sizi kırmak olmaz şimdi ağam.
Kırma minnoş kalbi mi?
Ay bu Ufuğ'un dilini kopartıcam. Naptı koskoca ağa kocama.
Hahahaha bozdum iyice ha? Evde gönlü güzel, dili güzeller artınca çok şükür.
Çok şükür sevgilim. Hııı....
Yavrum evde bir sorun mu var niye keyifsizsin? Düğün telaşınıda atlattık, çocuklar tatilde baş başayız. Benden mi sıkıldın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...