Her gece mi ağam? Hımmm benim aklımda her fırsatta vardı ama madem kocam sadece gece diyor. Ağanın lafının üzerine laf olur hiç?
Arsız küçük canavar! Gel buraya öpücem kaçma yavrum benimsin!
Açım aç süt sağıcam daha ben. Sonra yersin beni aşkım. Başlayınca durmuyorsun Yağızzzzz.
Yağız belinden tutup kucağındaki oğlanı doya doya öpmeye başladı. Bu iş uzun sürecekti belliydi.
_______________________________________
Zorda olsa Mevlüt için ikna olmuştu Yağız. Onlar gelen aşiret büyükleri ile alt salonda otururlarken kadınlar mevlüt okunması sonrası gelen ikramlıkları yemeğe başlamıştı bile.
Huzursuzlanan Rüzgar ağlamaya başlamıştı. Yavuz da onun peşine mıkırdanınca Arzu ablası koşup yürüyen beşiği ağasının önünden aldımıştı.
Arzu: Ağam tasalanma sütün hazır odada ben bir an bile ayrılmam yanlarından.
Teşekkürler Arzu abla gelirim bende kontrole telefon yanımda bişi olursa ararsın.
Haset bir iki kadın aralarında dedikoduya başlamıştı bile.
Kadın: Eee er kişinin sütü olmuyor tabi yazık bebelere Yağız ağam helal süt emmiş bir süt anne bulur artık.
Diğer kadın aldığı pasın farkında kıkırdadı hemen.
Kadın2: Sonrada koynuna alıcak birini bulur elbet.
Hanım ana: Herkesi kocan gibi bilme. Tüm Mardin biliyor kocanın bakıcıyla işi pişirdiğini.
Ben size haddinizi bilmenizi öneririm hanımlar. Kimin konağında kimin sofrasında olduğunuzu idrak edemediniz heralde!
Benim yani Rıza Kadimin çatısı altında ona ve ailesine hakaret edemezsiniz. Hasan abi bu hanımlara konanığın dışına kadar eşlik edelim.
Kadınlar söylenir söylene çıktılar konaktan Rıza oturan topluluğu gözleri ile süzdüğünde Meliha hanımın kıs kıs güldüğünü gördü.
Meliha teyzem pek bir hoşuna gitti bakıyorum.
Meliha: Ne yalan diyim gitti. Kimse bu densizlere bişi demedikçe arsızlıkları arttıkça artmıştı. İyi oldu diline sağlık.
Hanım ana: Melihacım bebeklerimizin 40 çıktı çok şükür. Yarın için çıkabiliriz nişan alışverişine ne dersin?
Meliha: Ayyy Dilaverim pek bir sevinicek, İyi düşündün dünürüm.
Bir hafta sonra da yapalım nişanımızı hayırlısı ile ne dersiniz annem?
Hatun ana: Pek güzel düşündün güzel oğlum.
Poyraz aşiretinin hanım ağası kıskançlık ve öfkesini gizliyememişti.
Zort: Koskoca Kadim aşireti dul adamı mı damat seçti şaşkınım. Biz yarın akşam gelelim diye niyet ettik Hanım ağam sen söz vermeden kısmetleri bir değerlendir.
( bakınız ismi çok yakışıcak Zillliye)
Hanım ana: Bugün mevlüt mü yaptık ağlaksız mı ayıkladık anlamadım! Zort edepsiz hayasız kadın. Sözlü bir kıza göz dikmen yetmedi, birde onu haya bile etmeden Kayınvalidesinin önünde istersin ha!
Sen Dilaver Abime kurban ol kurban ayyy Yeter zevzek zevzek konuşacak olan defolsun gitsin yormasın bizi.
Zort: Pişman olacaksınız ama ne fayda. Kızının ne yırtığı vardıki dul adama yamadın!
Hanım ana yerinden ateş gibi kalkıp yüzüne okkalı bir tokat attı kadının. Saçından tuttuğu gibi sürükledi avluya.
Hanım ana: And olsun leşini sererim buraya kadın! Benim ne kızımı nede damadımı ağzına dolayamazsın! Yağız!
Ana noluyor bırak de hele ne oldu burda?
Bu hayasız kasın önce Yelizi kayınvalidesinin önünde istedi, yetinmedi hem onun hemde Dilaver ağanın iffetine dil uzattı ağam!
Polat aşiretinin ağası silahını çeken Yağızın önünde diz çöküp yalvardı.
Defolup gidin evimden. Kapımın önünden geçerseniz and olsun vururum. Bu soysuzlarla iş yapan, selam veren bende ırak olsun!
Bunun anlamı sürgündü. Kendini bilmez bir kadın koca aşiretin itibarını yerle bir etmişti.
Başları önde çıktılar konaktan. Dilaver Hasan'ın kolunu tutması ile duruyordu. Yeliz koşup koluna dokundu.
Yeliz: Dilaverim etme abim gereğini yaptı yarın nişan alışverişimiz var he hadi gel yemek koyayım sana. Yeğenlerimi sevelim.
Yelizi görünce öfke filan kalmamıştı Dilaver de. Başı ile onaylayıp müstakbel eşini takip etti.
Yağız Rızanın yanına gelip belini kavradı. Kokusuna hasret kalmıştı saatlerdir.
Aşkım gel çocuklarımızı öp kokla ne sinir kalır, ne öfke.
Senide koklarmıyım?
Azdın mı bunca insan konakta! Ucundan öpersin az tamam mı?
Yürü yürü ucu başını bilmem ben.
Odaya geldiklerinde ikizler çoktan tatlı bir uykuya geçmişlerdi. Arzu ablaya teşekkür edip gönderdikten sonra Yağız kapıyı kilitleyip kendi odalarına sürükledi kocasını.
❤️🔥 smut
Hızlı olucaz o yüzden soyun yavrum. Ön sevişme yok direk giricem içine ve kala bildiğim kadar kalıcam.
Rıza kararmış gözlerle pantolonu ve baksırını çoktan çıkartıp sertleşmiş erkekliğini okşayan adam yutkunarak baktı. Oda soyunup kocasına yanaştı.
Yağız hiç beklemeden kucağına aldığı oğlanın dudaklarını sömürerek yatağa oturdu. Çekmeceden prezervatifi aldığında yüzü ekşidi.
Çok istiyorsan takma ağam.
Yüzü düşen oplanın yanaklarınsan tutup öpüp kokladı.
Sen her zevkten daha mühimsin yavrum. Sessiz ol ve zıpla bebeğim.
Prezervatifi takıp zaten ıslak olan deliğe usulca girdi Yağız. Acı dakikalar içinde yerini zevke bıraktı.
Rıza sert erkekliğinin üstünde zıplarken, Yağız keyifle izliyordu oğlanı. Aylar sonra ilk tekrar tattı eşinin keyfini sürüyordu.
Yağız ımmm çok çok derin gelicem. Ahhhh...
Rızanın gelişi ve kasılmaları ile Yağızda boşalmış, ne olur ne olmaz diye içinden çıkmış öpücüklere boğuştu sevdiğini.
Yağızımmmm....
Yorgundu miniği son kez öpüp banyoya giderken,
Bende seni seviyorum miniğim.
Bölüm Sonu....
Yeni bölümde görüşmek üzere👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
Romanzi rosa / ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...