b. 8

2.3K 163 93
                                    

Yağız yanında yastığına sarılmış, poposu dışarda, ağzından bir bebek gibi salya akıtarak mışıl mışıl uyuyan sevdiğine hayranlıkla bakıyordu.

Güzelim... Uyan saat kaç oldu bak.

Hımmm popom acıyor düştüm mü ben?

Düştün bitanem tam da penisimin üstüne düşürdüm seni tüm gece ondan acıyor.

Yağızzzz rüya değilmiydi o ya. Canım çok acıyor vicdansız adam.

Oyyy ölürüm ben bebeğime krem sürelim kalkta saat 11 oldu.

Yalan atma ben hiç ömrü hayatımda ki kısacık 20 yıl yani. 11 mi pehh saat 7 den sonra uyanmadım.

Yüzü an be an değişen adama çekinerek bakıyordu şimdi Rıza. Dün gece beraber olduklarını unutmuş birde adama çemkirmişti. Kızardı tabi  niye kızmasındı anası atası bir gün sevmemişti Rızayı.

Oysaki Yağız bir kez daha onu büyüten sözde ailesine öfkeleniyordu. Rızanın gözleri dolmuş oğlana bakıp telaşlandı.

Gülüm çok mu sızlıyor gel hele kucağıma süreyim kremi. Rızam niye ağlıyorsun sevdiğim?

Kızdın mı? Ters konuştum ya ama ben çok şaşkınım ilk defa yumuşacık yatakta şefkatli kollarda uyandım.

Yağızın eli Rızanın yüzüne doğru kalkınca.

Nolur sen bari vurma Yağızım... Biride sevsin beni.

Gülüm... Can parem, yaşama sebebim. Sana elim sevgiden başka türlüsüne kalkmaz. Gel kocanın kucağında sakinleş.

Rıza hıçkırarak ağlıyordu. Ablası ne demişti ona;

Düğün günü

Evden çıkmadan Nare sinsice yanaşıp kuşağına seslenmişti oğlanın.

Nare: Bu gece sabaha kadar seninle sevişicek hemde ne sevişmek. Hevesini alınca sabah senin hiç bir halt etmeyeceğini değmeyeceğini anlıycak ve senin kabusun ilk sabah başlıycak!

Günümüz

Pişman mı oldun? Niye yüzün düştü Yağız? İstemiyor...

Dudaklarına kapanan dudaklarla susmak zorunda kalmıştı Rıza. Yağız aşkla usul usul öpüyordu aşık olduğu oğlanın dudaklarını.

Sonunda alnını alnına yaslayıp soluklandı Ağası.

Çok seviyorum seni güzel çocuk çok. Bıkmam, usanmam söz konusu değil. Sana söz veriyorum öyle çok sevicem ki seni tüm acısını çıkartıcam sevilmediğin her bir günün SÖZ!

Yağız ben sana çok aşık oldum.

Yağız ölür artık bu laftan sonra. Acıktın gülüm gel sürelim kremi hazır etsinler soframızı dinlenirsin.

Hemen eşini utandırmadan krem sürdü akşam ne kadar zorlamak istemesede rahat durmamıştı. Bugün ilişmemeye söz verdi kendine.

O arada iç hattan mutfağı arayıp terasa sofra kurmalarını istedi.

Yağızım hani kimse yoktu? hanım annem nerde el öpmedik.

Bugün akşam üzerine gelirler bağ evindeler. Mutfakta bizim hizmetimiz için birileri var hala korkma gülüm sabah geldiler gece yoktu kimse.

Ohh iyi bari. Ağam ben şimdi ne giyicem kıyafetlerim diğer odadadır ya gidip alsam mı?

Bu kılıkta he mi?

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin