b. 36

904 116 52
                                    


Ne utanıcaz gülüm. Sen var diyorsan ordadır. Tek mi çiftimi yoksa üçlümü lan acaba? Hasan koş koş...

Hasan: Gebelik testi alıp geliyorum.

Sen nerden biliyorsun lan!

Hasan: Öncedende damat ağam böyle olduydu. Arda da sabah gebemi abim acaba dedi ordan ağam.

Bak Hasan kadar dikkat etmemişsin bana. İyiki varsın Hasan abim.

Hasan sen beni yaktın, bende seni yakıcam Hasan

______________________________________

Yeliz ve Dilaver ne kadar merak etselerde, mahremleri diyip başka bir odaya geçmişlerdi. İki odada ortak olan heyecan bebek heyecanıydı.

Kaç dakika gülüm? Kurdun dimi alarm zımbırtısını. Offf çok gerildim çok garip yavrum ilk defa baba olıyır gibi acemiyim.

Rıza gözünden kalpler çıkartarak izliyordu, bir o yana bir bu yana yürüyerek konuşan adamı.

Alarm sesini bile duymamıştı kocası. Rıza çubuğa baktığında çift çizgiyi görünce ayağa kalkıp eşinin dudaklarına yetişmek için çekiştirdi.

Yağız ikiletmeden eğilip dudaklarını birleştirdi. Rıza aşkla sevgi ile öptü kocasını.

Sevgilim tebrikler yeniden anne baba oluyoruz.

Allah.... Baba oluyorum ulan baba!

Kucaklayıp döndürdü Rızayı. Odaya falan Yeliz bastı yaygarayı.

Yeliz: İndir çabuk eniştemi deli hamile insana yaptığına bak!

Gülüm affet aptal kocanı sevinçten hep. Rızam koşma geliyorum.

Rıza tabi soluğu yeniden tuvalette almıştı. Yağızda üzgün ve mahçup bir sevinçle yanındaydı.
.
.
.
Hastane'de kan verirken bile elini bir an bile bırakmamıştı. Şimdi kantinde zorla tost ayran yedirmenin derdine düşmüştü.

Kızmadım aşkım ama şimdi kızıyorum. Midem almıyor biliyorsun bunu İkizlerden. Lütfen kusmak istemiyorum.

Tamam canımın içi nasıl istersen. Hah telefon geldi haydi çıkalım doktıryn yanına.

Yağız inşallah tektir bu sefer.

Niye gülüm? İki aslanımlada mutluyum ben.

Bende öyle ama zor biliyorsun, birde sonrası hasretlik oluyor uzun bir süre.

Yağız gelen aydınlanma ile öpücük kondurup çekildi pembe dudaklara.

Çok doğru ama elimizde değil. Ne gelirse Allah'tan kabulümüz dimi yavrum.

Öyle sevgilim öyle.

Doktor gülümseyerek karşıladı onları. Tahlil sonucuna göre de hamileydi. Ultrason kontrolünde tek kese görmek ikiliyi hayli mutlu etmişti. Gerekli vitaminleri yazıp tecrübeli anne babaya veda etti doktor.

Arabada Rıza fazla durgun ve düşünceliydi. Bunun çocuk niçin pişmanlık yada endişe olmadığını bilicek kadar iyi tanıyordu eşini.

Rızam ne takıldı o güzel aklına?

Rüzgar çok duygusal, Yavuzda o kadar olmasa da hasas. Korkuyorum aşkım yeni bebek için mutlu olurlar mı? Gerilip korkutur mu bu yeni durum?

Kolunun altına çekip kokusu ile gevşiyceğinden emin olduğu çocuğun saçlarını sevdi şefkatle.

Onlar tamda analarının oğlu bu konuda. Gör bak çok mutlu olup en büyük yardımcın onlar olucak, benden sonra tabiki.

Rıza birazda olsa rahatlamıştı. Konağın kapısının önünde 5 tane koç yatırışmış gelişleri ile tekbir sesleri ile kesilmişti başları.

Rıza hemen başını Yağızın göğsüne gömdü. Yağızda onu kucaklayıp konağa girdi.

Gülüm adettir affet. 100 koç kesilip dağıtıldı. 100 yetimin okul mastafları karşılandı. Gönlün kalmasın diye barınaklara bir yıllık erzak bağışlandı. Var mı gönlünün muradı başka emret!

Çok güzel yapmışsın ağam. Evlatlarımızın da ailemizin de ayağına taş değdirmesin Rabbim.

Amin Gülüm amin.

Rüzgar: Annişim hayi neyde neyde?

Yavuz: Yoğ mu? Detirmemişler ama babaynem.

Neyi oğlum? Ne nerde ana?

Yavuz: Taydeşimiziiiii miz şok mutlu oyduk ama o bizi iştemiyo mu onday mı yoğ?

Çok mu mutlu oldunuz güzellerim benim. Daha doğmasına çok var şimdilik onu burda büyütüyorum.

Rüzgar: Aaaa mizde oyda büyümüştük. Şok sevdik oda sevdi mi mizi?

Çok çok sevmiş abilerini kardeşiniz. Aslanlarım benim akıllı bıdıklarım.

Hanım ana: Rızam oğlum ölmeden tekrar torun sevmeyi nasip etsin Allah'ım.

Allah gecinden versin ana o nasıl söz. Birlikte büyütücez onu da inşallah.

Arda: Hayırlı olsun abim çok mutlu oldum.

Sen tahmin etmişsin ha Ardam?

Arda: Ettimdi abim.

Hanım ana: Lokma döktürdüm geçin oturun sıcak sıcak yiyin çayla.

Rüzgar: Anmişim tatlı yusyuvaylak yaptı Arzu haminne.

Arzu: Ilık ılık yersin oğlum. Hayırlı uğurlu olsun.

Teşekkür ederim Ablam gelin hep birlikte yiyelim. Söyle muyfaktakilere tabak alıp gelsinler.

Masada babasının kucağında oturan Yavuz kıkırdıyordu.

Niye gülüp duruyorsun paşam?

Yavuz: Büs büyük aile olcaz dimi babam. Muytlu oydum güldüm.

Halan da doğurunca koskocaman ailemiz daha da büyüyecek annecim.

Bugün olanı anlattı Dilaver, ben ilgilenicem aklın kalmasın.

Bir işle kocam ilgilenicek ve benim aklım kalıcak öyle mi? Komikmiş aşkım.

Odamıza çıkalım ben seni güzel güzel yerken tekrar kur bu cümleleri.

Hihihiii olur kurarım ağam.

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere 👋

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin