b. 12

1.7K 141 106
                                    

Göğüslerini talan eden dudaklar ara ara boynunda izler bırakarak dudaklarına çıkıyordu. Bu arada içinde git tellerini bir an olsun kesmemişti Yağız.

Yağız.... Yağız.... Immmmm.

Yağızın canı....

_______________________________________

Tüm gece sevişmiş tenlerin keşedip, bir birlerinin olmuşlardı. Dünü yemek yemeden geçirmelerine rağmen Yağız aç Kurt gibi sofraya saldırmış Rıza ise yavaş yavaş yemeye devam etmişti.

Aç güzel ağzını şu kaymaklı bal biticek. Yanımızda getirdik en iyisi güzelim.

Rıza ağası ne verdiyse yemişti aynı tatlılıkla. Yağız ise sonunda doymuş tavşan kanı çayının keyfini çıkartıyordu.

Güzelim benim sen acıkmadın mı? Dünde aç aç canını aldım affet meleğim.

Ben alışkınım aşkım sıkıntı yok, bak herşey var doydum çok şükür.

Yavrum insan açlığa niye alışık olur ki? Hayır sizinkiler fakirde değildi.

Rızanın gözleri yere baktı, sıkıntı ile elleri ile oynayarak cevapladı eşini.

Bana ölmiyceğim kadar yemek veriliyordu. Hak etmiyor derdi babam. Zaten yıllarca boşa masraf yaptık der aklına geldikçe döverdi. Günlerce aç kalırdım ordan alışığım.

Yağız önünde diz çöküp ellerini avuçlarını öpmeye başladı.

Affet güzelim affet. Yemin olsun bir daha aç uyumama izin vermiycem. Daha erken bulamadım seni affet sevdiğim.

Koskoca adam başını kucağıba koymuş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Yağızım sen bizi biz yaptın aşkım. Çok mutluyum yemin ederim acıkmamıştım. Lütfen ağlama çok üzülüyorum.

Yağız toparlanmak için derin derin soğuklar aldı. Yüzünü silip öptü sevdiğini. O duymaya tahammül edememişken sevdiği birde yaşamak zorunda kalmıştı.

Söz veriyorum bunun hesabını vericekler!
.
.
.
Yağız kendi almasına rağmen buz mavisi gömleği ve krem rengi dar şorta ters ters bakıyordu.

Beğenmedin mi ağam? Değişirim istemezsen sen seçtindi ya.

Çok güzel olmuşsun millet bakıcak ona kuruldum. Şey içinde mi bakıyım belli oluyor mu?

Kıpkırmızı olmuştu Rıza duyduğu ile. Şey dediği Ağanın her ddhasında deliği çalıyor diye bulduğu çözüldü. Popo tıkacı!

Hı hı sen soktun ya. Offf çıkarsak hiç rahat değil ki.

Deniyorum bir yol bulacam yada afedersin çıkmıycam kıçında yaşıycam. İyi belli değil olmadı kucağımda gidersin bitti gitti.

Niyeymiş o ağam?

Bana, ait olduğunu bilsinler!

Bak burda inci gibi dizilmiş morluklar var onlardan beş belli işte.

Çocuk istediğinde saf saf arsız oluyorsun! Söz verdim deniz ürünü yiycez madem güzelim hiç denememiş.

Ayyy çok heyecanlı aşkım. Muahh... Ay yetmedi eğil eğil öpiyim.

Yağız efsunlu gibi miniği ne derse yapıyordu. Kendiside şaşkındı bu duruma.

Yatla sahil kenarındaki lüks resterona gelmişlerdi. Rızı poposundaki kalın çıkacak alışamadığı için biraz paytak yürüyordu. Yağız elini beline atıp ona yardımcı oldu.

Masaya oturduklarında Yağızın önceden siparişi iletmesi ile masa baştan sona deniz ürünleri ile donatılmıştı.

Aşkım çok çok fazla bunlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkım çok çok fazla bunlar. Hem ben ne olduklarını bile bilmiyorum.

Yavrum tek tek tadına baktırıcam. Sakın sıkılma hiç birini sevmezsen karnımızı yine doyururuz güzelim.

Yağız hiç üşenmeden tek tek tüm yemeklerin adını söyleyip minik minik tattırdı sevdiğine. Başlarda çok hoşlanmasada midye dolmaya, yengeçe ve füme balıklara bayılmıştı.

İştahla ağzını şapırdata şapırdata yiyen çocuğa hayran hayran bakıyordu Yağız. Sonra kaşları çatıldı, çünkü tek hayran bakan kendi değildi garson ve bir kaç masada oturan adamlar miniğini kesiyordu.

Yanlış bişi mi yaptım ağam. Niye kızgın bakıyorsun?

Yok gülüm sen ye yemeğini keyifine bak. Aklıma işle ilgili bişi düşündüm ondan bitanem.

Ellerini minicik karnının üstüne koyup ovaladı çok doğmuştu Rıza.

Çok nefisti aşkım kesene bereket. Ellerini nerde yıkıycam gösterir misin?

Kesemiz bir bitanem afiyet olsun. Gel ben eşlik ederim. Sen içerdeyken siga içip gelirim sevdiğim.

Olur aşkım ben beklerim masanızda.

Rıza lavaboya girdikten kısa süre sonra peşine gözlerini ondan bir an olsun çekmeyen adamda girmişti.

Son anda Yağız miniğini orda tek bırakmak istemediği için lavaboya döndüğünde Korkmuş bir Rıza ve kolunu tutan o piçi gördüğünde kan beynine sıçradı.

Yağız kurtar ben ben anlamıyorum bıraksın kolumu lütfen.

Yağız yumruğu gözü düşünmeden adamın yüzüne yüzüne. Rızankn çığlıkları ile korumalar polis ortalık karışmıştı.

Karakolda Yağız dahada sinirlendi adamın dedikleri ile.

"Ben evli olduklarını düşünmedim. Çocuk çok cilveliydi belli ki o işi yapıyor sandım. Popsunda tıpaçla kim gezer demiş Yağız birkez daha gömmüştü yumruğu. "

Neyseki hatırı sayılır bir iş adamı olması, balayındaki bir çifte yapılam uygusuz muamele ile kısa sürede ayrılmışlardı ordan.

Yol boyu hiç konuşmadan gelmişlerdi eve. Yağız bir kadeh viskiyi tekte içip ayakta duran eşine yukarıya dedi.

Rıza neler olduğunu bile anlamamıştı. Yağız onu hatalı görüyordu belliki. Nasıl anlatıcaktı kendini.

Odaya geçtiklerinde ona kızıp bağıracağını düşündüğü adam dudaklarını kopartırcasına öpüyor ısırıyordu.

Elleri ile çıkık kalçalarını yoğurup kendi kendine konuşuyordu.

Benim... Sadece benim! Kimse bakamaz sana kimse. Yalvarırım söyle Rızam...

Seninim ağam sadece senin....

Bölüm Sonu....

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin