Anası dahil herkez şaşırmıştı. Arabaya baş başa bindiklerinde Yağız ellerini tutup öptü hasretle.
İşte tam Kadim aşireti danadına yanaşır bir duruştu Rıza ağam.
Rızanın gözleri ilk defa mutlulukla ışıldıyordu.
_______________________________________
Düğün Günü
Rıza heyecanla terleyen avuçlarını eline tutuşturulan mendile siliyordu. Şimdi onun için hazırlanmış odadaydı son kez doğduğu eve gitmek için ağasını bekliyordu.
Kapı açıldığında Yeliz'i görmeyi beklemiyordu. Yeliz ince uzun beline oturan siyah bir elbise giymişti. Peri kızı gibiydi adeta.
Yeliz: Seni hiç sevmedim küçük oyuncak. Senin yüzünden yaşadıklarımızdan da sendende nefret ediyorum. Bu Konak'ta mutsuz olman için ne gerekiyorsa yapıcam.
Neden, yani ben sana ne yaptım ki?
Yeliz: Abimle aramı bozdun! En yakın arkadaşım senin yüzünden mutsuz onu alıcaktık abime sen çıktın birden uğursuz!
Anasıda ona böyle derdi hep. Ablasından öyle eziyetler görmüştüki Yelizin konuştukları canını yakmıyordu bile.
Üzgünüm ama burdayım. Allah izin verirse son nefesime kadar Yağızın...
Yüzüne inen tokatla neye uğradığını şaşırmıştı. Beyza teninde kıpkırmızı parmak izi parlıyordu.
Yeliz birden pişman oldu. Vurduğuna değil elbette ap açık yakalanıcak oluşunaydı bu pişmanlığı.
Kapı aynı anda çaldı Yağız müsaade isteyerek odaya girdiğinde elini yüzüne tutan sevdiğive onun karşısında öfke ve korku ile bakan Kardeşini gördüğünde Yeliz için işler hiçte iyi gitmiyordu.
Gülüm! ......Bak bana neler oluyor lan burda!?
Yeliz: Abi.. Abim bak dedi ki seni atıcam bu konaktan, abin avucumun içinde gör bak dedi tahrik etti ondan vurdum abi inan bana.
Yavrum ne diyor bu kız?
Rıza gözleri dolsada abi kardeşin arasına girmek istemedi. Başını eğip cevap verdi ağasına.
Doğru dedemiştir... Ağam.
Demek doğru dedi. Sen benim kızkardeşimi evinden kovacağını söyledin öyle mi?
Rıza sessiz kaldı. Yağızın kükremesi ile tüm konak ayağa kalktı. Hanım ana odaya telaşla girdi. Rüza gözyaşlarını tutamıyordu. Yeliz de bir zil takıp oynamadığı kalmıştı.
Hanım ana: Ne oldu oğul bu ne hal?
Bu rezil utanmaz arlanmaz... Yok ana yok bitti dakika tutmam onu bu evde.
Rıza duydukları ile omuzları çöküyordu. Haklıydı kim olsa öyle yapardı.
Hanım ana: Kim oğlum kim ne etti?
Bu rezil kızın eşime iftira atmakla kalmadı birde düğün günü ona vurdu. Üstelik bu saf temiz oğlan onu korumak için tüm şuçu üzerine almaya kalktı.
Yeliz: Ağam etme cahillik ettim. Kıskandım ondan oldu kıyma kardeşinin senin.
Sana kırgınım gülüm bu yelloz için kendini bile isteye ateşe atıyorsun.
Kızma nolur Yağızım. Dedi ya kıskanmış kıyma kardeşine istedim.
Hanım ana: Bozok aşiretine haber veririm uygun vakitte gelip istesinler Yeliz'i.
Yeliz: Ana sen demi? Bir maraba için beni mi harcıyorsunuz?
Bak hala konuşuyor arsız!
Rıza Yağızın eline yapışıp gözlerinin içine baktı ikna etmek için.
Yağızım dün nikah akdinde bana mihir hariç bir hediye daha vermiştin.
Yağızın kaşları çatıldı. Bir dilek hakkı vermişti ona ucu sınırı yoktu. Rızada gülerek düşüneyim demişti.
Bu kız sana neler etti, onun için mi kullanıcan bunu?
Yağızım.... Sen beni alamasaydın.
Tövbe de ölürdüm.
Yeliz'in de hakkı değil sevdiği ile evlenmek? Değil dersen de ben dileğimi evimin birliği dirliği için diledim, yapıp yapmak senin biliceğin iş.
Yeliz onun için çabalayan çocuğa bakıyordu ağlayarak. Kaderi abisinin iki dudağının arasındaydı.
Öp elini ayağını öp Rıza'nın. Bir süre gözüm görmesin seni odasında yesin içsin ana sorumluluk sende.
Hanım ana minnetle bakıyordu damadına. Yeliz bile mahçuptu. Gelip teşekkür edip öptü elini.
Çıkın şimdi bizde iniyoruz az sonra.
Çok mu kızdın bana, desene sevmiyon mu artık?
Yağızın mıyım senin de bana.
Duraksayıp oğlana tebessüm ederek nazlandı. Koskoca Aşiretin reisi minicik olana köle olmuştu.
Kızdım ama geçti.
Yanına yanaşıp aniden kucakladı genç çocuğu. Ayaklatını beline sarmak zorunda kaldığında yutkundu heyecandan.
Bu ve bundan sonraki tüm geceler tam da böyle kucağımda zıplıycaksın adımı inleyerek.
Yağız yapma rezil oluruz. Immm...
Ağzını kapattı iki eli ile kendinden çıkan sese hayret ederek. Yağızın iri erkekliğini hissetmişti tam altında. Yağızda şen bir kahkaha bırakıp usulca indirdi sevdiğini.
Şu kalkan insin bizde inelim. Bir ömür benimsin diye kendime telkin ediyorum. Çok zor çok....
Bana kolaydı sanki o ne öyle nasıl büyük o nasıl giricek içime onu demiyorsun hiç. Yağızım şarttır o iş?
Hahahaha bazen okadar olmadık şeyleri normal soruyorsun ki şaşıp kaşıyorum be gülüm.
Napim hissettim ödüm koptu. Çok bağırırım ben belli. Yandım ben yandım.
Yavrum katımız ayrı sen hiç tasalanma. Bu gece konağı boşattıyorum sadece sen ben. Bağır ya de zevkten bağırtıcam ben bebeğimi.
Kapı çalınıp aşağıdan beklendikleri söylendi onlara. İstemeyerek çıktılar odadan. Çıkmadan Yağız dudaklarından bir öpücük çalmayı ihmal etmedi tabi.
.
.
.
Rıza o evin kapısında gerilmişti. İçerde hiç mutlu anısı olmamıştı, gün yüzü görmemişti bu evde. Canını en çok bu yakıyordu.Çok mutlu olucaz sevdiğim, sana söz veriyorum.
Çok mutlu edicem bende seni, sana layık sevgine layık olmak için çok çok sevicem seni Ağam.
Bölüm Sonu.....
Yeni bölümde görüşmek üzere✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...