b. 20

1.2K 145 93
                                    

Yavrum vallahi şaka lan dermiyim. Demem bebeğim ağlama yeter şişti şimdi dayak yiycem bu yaşta anamdan.

Yapma deme kötü kötü şakalar! Kalk yıka bizi pis ağa. Önce öp çok öp.

Yağız kızgınken bile onsuz olamamasına şükürler ederek öpüp kokladı bebeğini.

Yeni bir gün yepyeni heyecanlara gebeydi çünkü.

_______________________________________

Kahvaltı saatine yakın indiklerinde Yeliz surat asıyordu.

Ana ne oldu bu cadıya?

Yeliz: Ana söyle iri oğluna, ben minik oğluna küstüm.

Rıza neler oluyor diye ikiliye bakıyordu. Anlamamıştı ki gece güzel güzel yatmışlardı.

Niye küstün bize halamız?

Yeliz oturduğu yerde tepiniyordu tatlı tatlı.

Yeliz: Yaaa anne buldu zayıf yanımı gelde küs kal şu minik şirinliğe ve iki tatlı bebeğe!

Hanım ana: Gece kocana gittin ya ona alınmış. Kardeşimle uyanıcskyım diye az huysuz.

Yeliz: Yalan mı biz dururken insan giderde bu izbandutun koyuna girer mi ya!

Rıza hemen eşinin beline sarılmış başını zar zor yetiştiği göğsüne dayayıp kokusunu çekmişti içine.

Deme öyle kocama cadı. O benim yaşama sebebim.

Yeliz: Ayyy haspam kocamda kocam!

Üzülme ne olur akıllı ol seninde olur kardeşim.

Rıza şimdide Yeliz'e sarılmıştı. Yeliz de sevgi ile ona sarıldı.

Yeliz: Eniştem benim gibi bir aptalı bile affetmekle kalmıyor, birde seviyorsun ya yer yarılsada kaybolsam.

Deme öyle şeyler. Oldu bitti bak şimdiye. Yeliz ben hiç yeni kıyafet almadım eşofmanla geziyorum. Bugün beni alış verişe götürür müsün?

Yavrum ondan niye istiyorsun ben dururken? Kırdım mı bişiye mi alında ha gülüm!

Hanım ana: Yahu sen ne anlarsın üst baş iç çamaşırı almaktan! Doğru düşünmüş oğlum gidin gezin tozun ama bol bol dinlenerek ha.

Yok aşkım küsmedim. Kardeşimle gezmek istedim olmaz mı?

Yeliz: Ayyy şahane olur. Kahvaltıdan sonra yorgun değilsen hemen çıkalım.

Ohh çok şükür yavrum korktum.

Yalnız Yağızım benim hiç yok ya.

Ne yok gülüm?

Parammm sen birazcık versen çok kıyafet almam zaten bir pantolon gömlek, pijama alsam yeter.

Yağızın kaşları çatıldı sonra hızla toparladı kendini Rıza yanlış anlar diye korktu.

Bebeğim benim param senin. Özür dilerim hiç ayrı olmadık ben kart çıkartmadım sana.

Olsun gerek olmamıştıki. Üzülme sakın Yağızım.

Bugün gönlünden geçen herşeyi alıyorsun ikinizde Yelizim abisin canı elini dediği herşeyi al sorma ona.

Hasan birini verir yanınıza ödeme çanta hepsini o taşısın. Bir çamaşırcıda sen öde karttan abisi sokma korumayı katil olmasın abin.

Yeliz: O iş bende abicim. Çok eğlenceli olucak.

Hep beraber kahvaltılarını yapmışlardı. Yağızı öperek işe yolladıkran sonra Yelizle birlikte giyinip onlarda çıkmıştı.
.
.
.
Yeliz: Aaaa arıycam abimi artık! Sen Kadim aşireti ağasısın ne demek etikete bakmak.

Tamam tamam arama bak kızdı biliyorsun ağlarım bak.

Yeliz: Şantaj ha iyi aramam söz. Üstüne  dene şu kıyafetleri ben şu köşede elbise bakıyorum seslen gelirim.

Rıza bir kaç kıyafete daha bakmak için raflara ilerlendiğinde eli istemsizce etikete gidiyordu. Herşey çok lüks ve pahalıydı.

Bir boğaz temizleme sesi geldi tanı başından.

Personel: Afedersiniz beyefendi öyle herşeyi elleyemezsiniz.

Afedersiniz bedenine bakıyordum da.

Personel onu ve üzerindeki eşofmana küçümseyici baktı ve cıkladı. Yanına yaklaşan topuk seslerinden sonra oldukça alımlı ve havalı bir kadın tam önünde durdu.

Dilara: Hayır yok mu müdürünüz! Bunlar pis elleri ile dokunuyor sonra biz bilmeden alıp giyiyoruz olucak şey değil.

Personel : Hemen ilgileniyorum Dilara hanım. Sizde lütfen çıkın burdan alıcak gücünüz varmış gibi.

Rıza ömründe ilk defa kendi için değil ama eşi ve karnındaki bebekleri için dik durdu.

Sizin karşınızda Kadim aşireti damadı duruyor haddinizi bilin!

Dilara: Hahahaha ufak atta civcivler yesinler! Çıkartım şunu.

Personel ona doğru hamle yaptığında Rızanın sesi dahada gür çıktı.

Bana dokunan parmaklarını tek tek kopartıp köpeklere yem eder kocam çek o elini!

Koruma ve Yeliz peş peşe gelmişlerdi.

Koruma: Ağam affet rahat etsin dedi Yağız ağam. Bir sıkıntı mı var emret!

Yeliz: Eniştemmm niye gerildin neler oluyor burda?

Personel : Ben ben kıyafetten dolayı...özür dilerim bilemedim ağam affedin.

Dilara ise mosmor kalmıştı. Bu çelimsiz minik adam koskoca Yağız ağanın eşiydi öyle mi!

Sizden de özür bekliyorum!

Dilara düşse yerden burnunu alıcak bir kadın değildi.

Dilara: Ben kimseden özür dilemem. Uzatmayın sizde elinize yakışır şekilde giyinip gezin.

Yeliz: Kimsiniz siz? Haddinizi bildirmekten keyif alıcazda.

Dilara ukalaca gülümsedi.

Dilara: Rodaj ismini duymuşsunuzdur, Rodaj aşiretinin geliniyim.

Yeliz: Alo Hanım anam... Yok Rızamı üzdüler ana... He özür de dilemiyor yelloz. Rodaj mı ne cücük kadar aşiret varya ha geliniymiş. Tamam anam öptüm.

Dilara: Hahaha çok komiksiniz!

Yeliz: Akşama çok eğleneceğiz biz Dilaracık sakın unutma akşam yemeği sonrası kapımızdasınız hediyelerinizle!

Rızanın morali çok bozulmuştu. Eve gitmek istiyordu artık.

Yeliz ezdirmedim ben ailemi o çok kaba pis kadın.

Yeliz: Anam ezicek onun başını. Sen hiç üzülme hadi gidip pasta yiyelim yeğenlerimle.

Olur canım çekti.

Koruma: Evet ağam Rodaj aşireti geliniymiş. Hanım ağam halledecek... Ayrılmam ağam affet.

Bölüm Sonu....

Rodajlar bittiniz siz bittiniz 🤣🤣🤣🤣

Yeni bölümde görüşmek üzere ✌

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin