b. 19❤️‍🔥

1.5K 136 86
                                    

Yapmaaaaa... Çünkü çok güzel!

Daha yarım saat var bebeğimi rahatlatıp duş aldırıp giydiririm. Oda gece beni rahatlatıcağına söz verirse tabi.

Erkekliğini üzerindeki ele kendini itip bastırıyordu küçük.

Sözzz kocam söz hadi!

Minik arsızım benim. Ana benim arsızım benim.

Seninim aşkım ımmmm....

______________________________________

Yemekten sonra hiç bişi planladıkları gibi olmamıştı. Hanım anneleri onlara Rızanın ailesinin artık burda olmadığını ülke dışına gönderildiğini söylediğinde Rızanın içi cız etmişti.

Onu merak edip etmediklerini sorduğunda ise Hanım anası beddeua ettiler diyememiş, sormadılar diyerek konuyu kapatmıştı.

Şimdi büyük salonda koltuğun köşesine sinmiş, dizlerini bağdaş kurup karnına yastığı sığınak etmiş yeri izleyen Rızaya içi giderek bakıyorlardı.

Yeliz: Rıza meyve soydum ye bir tane yeğenlerimle canı çeker.

Rızanın boğazındaki yumru kocamandı. Konuşmak için ağzını açtı tekrar kapattı. Başı ile red etti.

Yağızında tam işinin çıkacağı vakitti. Köylerden birinde adamlar bir birini yaralamış yağızda kan davası çıkmasın anında olaya müdahale etmek için sofradan kalkıp gitmişti.

Hanım anası bu kadar etkileyeceğini düşünememişti. Kalkıp yanına gittiğinde Rıza girdiği branştan çıktı.

Hanım ana: Rızam güzel gözlüm. Gel ananın kucağına hele sarıp sarmalasın tüm yaraları ha kuzum?

Rızanın dolan gözleri içini yakıyordu. Hiç iki etmeden heybetli kadının kollarının arasına sığındı.

Evlat sevilmez mi ana? Ben daha şimdiden çok seviyorum bebelerimi.

Hanım ana: Sevilmez mi hiç oğlum. Ben seni çok seviyorum ağan seviyorum bu cadı Yeliz bile çok seviyorum.

Onlar sevemediler bir türlü.... Şimdide yoklar gittiler.

Hıçkırarak ağlamaya başladı minik Rıza. Çocukluğuna sevilmeyişine son kez dedi içinden ölmüşler sayıcam. Bu onlar için döktüğüm son göz yaşım.

Hanım ana: Şşşttt incilerini çok dökme anası kurban. Bu gece ben oğlumu koynumda uyutucam.

Yeliz: Ben... Kıskanırım kardeşimi bende yatıcam.

Rıza tebessüm etti konuşulanlara. Hep beraber pijamalarını giyip Hanım annenin yatağında sıralandılar.

Hanım ana ortaya kızını ve oğlunu kanatları altına alıp uyumuştu.

Gecenin ilerleyen saatinde yorgun bir halde Yağız gelmiş, hızlıca odalarına gittiğinde bom boş yatakla karşılaşmıştı.

Gülüm....

Banyoya sesleniş odanın her köşesine bakmıştı.

Kapıdan bişi demediler. Bişi olsa haber gelirdi Yağız sakın ol! Anam bilir...

Anasının odasının kapısını tıklattığında Hanım annası gözlerini açıp koynundaki bebeklere bakmıştı. Oğluna sessiz ol deyip usulca kalktı yataktan.

Dışarda endişe ile bekliyordu onu Yağız.

Hanım ana: Çok kötü oldu evladım. Öldüler sayıp son kez ağlıyım ana dedi. Çok ağladı be Yağızım çok.

Ağanın Minik SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin