Aşkım ben daha fazla dayanamıyorum bebeklerimiz geliyor. Çok çok sancım var!
Hasan çabuk arabayı getirin. Ah be gülüm ahhhh niye demezsin.
Vermem dedin napıyım sevgilim! Ahhhh......
Rızanın büzdüğü dudaklarını öpüp kucakladığı gibi arabaya geçmişlerdi.
Arabalar düğün konvoyu gibi peşi sıra hastaneye giriş yapmıştı. Doktorlarda şaşkındı !_______________________________________
Rıza'yı alel acele sezeryan için hazırlamışlardı. Yağızda ne kadar girmek istese de Rıza kabul etmemişti. Biricik kocasının onu keserlerken dayana bileceğini düşünmüyordu.
Ameliyata girmeden önce Hanım annesini çağırdı yanına kulağına bişiler söylediğinde yaşlı kadın başını olumsuz olarak salladı ağlıyordu.
Seni seviyorum Ağam.
Bende bende güzelliğim. Burdayım sizi bekliyorum.
Hanım ana Yeliz'e sarılmış hıçkırıyordu. Yağızın sinirleri iyiden iyiye bozulmuştu.
Ana ne oldu da ağlıyorsun? Delirtmeyin de söyleyin ne dedi Rızam?
Dilaver: Abi sessiz bak herkesin hastası var. Gel bir sigara içip gelelim kalp kırma bu güzel günde.
Tamam Dilaver haklısın çıkalım bir nefes alalım. Hasan ayrılma burdan!
Hasan : Emredersin ağam.
Yeliz: Ana ne dedi Kardeşimde böyle içli içli ağlıyorsun?
Hanım ana: Helallik istedi miniğim. Dediki,
Ana hakkını helal et, benden yana helal olsun. Teşekkür etme şansım olmadı sana bana anne olduğun, bir yuva verdiğin için teşekkür ederim. Bana bişi olursa evlatlarım sana emanet gözüm arkada değil bilesin.
O sırada Yağızlar dönmüş, sinirle sormaya başladı.
Niye veda etti niye? Ana bişi mi dedi doktor ha bilmediğim bişi mi vardı ana niye veda etti sevdiğim?
Yağız anasının dizinin dibinde ağlıyordu. Onu bu halde kimse görmemişti.
Hanım ana: Hiç kötü bişi yok oğlum. Ağlama bak birazdan güzel haberlerini alıcaz kalk kalk yıka yüzünü gözünü oğlum böyle görmesin seni.
Hasan ve Devran kaldırıp yüzünü yıkadılar. Yarım saatin sonunda hemşire çıktı yüzü gülüyordu.
Hemşire: Eeee Yağız Ağam müjdemi isterim.
Dile benden ne dilersen bacım!
Hemşire: Nur topu gibi iki oğlun oldu. Rıza ağam da iyi çok şükür.Ağanın eli tutulmaz derler ağam. Bebeklerin kıyafetleri nerde giydirip getirelim.
Hasan aldık mı evde mi? Ne lazım Rıza çok kızacak bize. Bu arada doğumdaki tüm personele birer Cumhuriyet altını, bacım için son model bir ara ne seçerse.
Hemşirenin gözlerinin içi parlamıştı sevinçten.
Yeliz: Az sakin ol abim. Hasan abi arabadaki çantayı getirin verin. Odaya ne vakit çıkar kardeşim?
Hemşire: 15-20 dakikaya alırız odaya. Tekrar hayırlı olsun. Bekliyorum çantayı.
Hepsi sevinçle sarıldılar bir birlerine. Bu hengamede Yelizle Devrinde satılmış, mahçup olup usulca ayrılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...