Ne yavrum?
Oda değil odamız, seni çok seviyorum dön odamıza affettim.
Vallaha mı? Adağım vardı ha hemen 40 koç kestirip fakire fukaraya yediricem.
Yetim sevindirelim, birde barınaklarada mama olur mu aşkım?
Aşkım diyen dilini yerim olmaz mı çok güzel olur. Akşama hallederiz. Öncelik güzel bebeğimde. Gel vakaşım ait olduğun yere... Kucağıma.
_______________________________________
Bir kaç gün sonra Rıza tamamen iyileşmiş ve birlikte yeniden keyifli vakitler geçirmeye başlamıştı ikili.
Sen niye bana inanmıyorsun aşkım çok korkuyorum!
Asıl şimdi ben kırılıcam yavrum. Kocana güvenmiyormusun?
Yağızım... Kovaya bile ayağımı sokmadım ben! Küsme canım kocam gel al ne olucaksa olsun.
Korkma bitanem sana bişi olmasına izin vermem. Gel merdivenden tut elimi zaten ilk etapta boyunu geçmiyor.
İleri gitmeyelim ilk gün ya burda çimelim aşkım.
Kıkır kıkır gülüyordu Yağız eşinin tatlı tatlı konuşmasına.
Ama alay ediyorsun benimle sennnn.
Yağız aniden ciddileşti Rızanın yanına adımlayıp kucağına alıp geniş merdivenlere oturdu.
Ağasının canı, güzelim ne demekmiş o? Çok tarlısın ben ona gülümsedim. Rızam sen böyle alınınca içim acıyor onları öldüresim geliyor.
Yok yok demem bir daha. Unutalım onları ne işleri var aranızda! Hadi yüzdür beni kocacım.
Dudaklarını peşi sıra öpücükler kondurup bir iki adımda suya tam girdiler. Rıza sımsıkı doladı kollarını boynuna.
Akşam üstü güneş yeni çekilmişti dağın ardına. Miniği güneşte yansın istememişti ağası.
Zamanla alıştı gevşedi kolları çipil çipil bakıyordu ağasına mutlulukla.
Rızam bu konuyu böyle açmak hiç istemezdim ama iyileşmeni beklemek bile zulüm geldi.
Ne oldu ki? Kötü bişi mi oldu?
Aramızda yemin olsun yalan, sır olmıycak söz veriyorum. Ailenin evi yanmış...
Gözleri önce şokla açıldı, sonrada doldurdu gözpınarlarını.
Güzelim hepsi iyi hiç kimseye bişi olmadı çok şükür.
Ohhh... Onlar gibi kötü olamıyorum ben Yağız. Üzüldüm yinede aptalım dimi ben?
Asla merhametli vicdanlı bir insansında onlar hak etmezler. Asıl mesele konaktalar şimdi.
Ama söz verdin ya bana niye bizim evimizdelerki ev alırsın yine olmaz mı nolur ağam istemiyorum.
Şşşştt yavrum elbette gidecekler sözüm söz. Belliki bilerek yakmışlar evi Hasan öyle diyor. Planlı konağa yerleşmek istemeleri. Korkma ağanında aklında bir plan var.
Güvenirim ben sana canım Yağızım. Beni üzemezsin ki! Üzme nolur Yağız!
Hiç üzer miyim sevgilim dedim ya onları atanadık tüm Mardin duymuş olanı olanlarıda zaten buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...