Bitti
Bebeğim... Aşkım herşeyim.
Yağızım çok güzeldi.
Dinlenmene bak yavrum, içinden akarken sevişmeye devam edicem. Yüzüne baka baka doldurucam seni defalarca.
Arsız ve doyumsuz bir adamla evlenmişim.
Sadece sana karşı böyle bu adam, sadece sana zaafı!
_______________________________________
İKİZLER'in doğum günü yaklaşmıştı. Yakında üç yaşında olucaktı bu minik afacanlar. Rızada bir organizasyon firması ile görüşmeye karar vermişti.
Hanım annem sende gel fikir verirsin, niye inat ediyorsun anlamadım.
Hanım ana: Sus bakım minik oğlum büyümüş,anasına çen çen laf ediyor.
Elbette gülerek söylemişti tüm bunları oğluna. Rıza da sahte bir dudak bizde ile sarılı verdi anasının boynuna.
Hanım ana: Bu kocamışın zevkinden ne ola a oğlum. Sen en güzelini seçersin. Aklın burda kalmasın sakın. Arzu var Ardam var. Baş ederiz evelallah bu haytalarka.
Gelmiycem diyorsun, son kez soruyorum Yeliz bekliyor çünkü. O cadının beklemeye hiç tahammülü yok.
Eli ile kovaladı oğlanı. Oğlanlar oyuna dalmıştı. Yanlarına gidip daha önceden neden gittiğini anlattığı için içi rahat bir şekilde öpüp vedalaştı.
.
.
.
Yeliz: Nerde kaldın Rızam ya doğurdamıydım şuracıkta.Abartma cadı abartma daha 5 aylık hamilesin nereye doğuruyorsun? Allah'ım korusun tövbe de.
Yeliz: Tövbe tövbe... Senin niye rengin solgun böyle hastamısın?
Midem kötü sabahtan beri ekşiyor bişi dokundu, yada üşüttüm bilmem. Hadi girelim bir an önce.
Organizasyon firması ile hayvanlar temasında anlaştıktan sonra mekan, yemek için seçeneklere bakıyorlardı ki Yeliz'in telefonuna ard arda bildirim düştü.
Bak sen hallettik zaten. Bir sade kahve birde süt alırız... Teşekkürler.
Yeliz'in yüzü kireç gibi bembeyaz olmuştu. Eli titriyordu Rızaya zorlukla tutunup oturdu.
Yeliz... Yelizim ne oldu kötü bir haberdir?
Yeliz: Dilaver'in eski karısı kucağında bir bebekle fotoğraf atmış bana. Kardeşine kavuşmak için gün sayıyor yazmış.
Dilaver yapmaz Yeliz. Hele o kadınla! Selam bile vermez bilerek yapıyor. Kim bilir kimden peydahladı o sabiyi. Yazık çocuğa çok yazık.
Yeliz ağlıyordu bir yandan da Rızaya yapmaz dimi bize kıymaz Dilaver'im diyordu.
Sakin ol arıyorum şimdi Dilaveri yanına gidip yüzleşiyoruz. Ben mimiğinde anlarım doğru mu yalan mı diyor.
Yeliz: Hemen hemen gidelim Rızam.
Birlikte hızlıca Dilaver'in şirketinde değil,Denetim için büyük mağazaya gittiğini öğrenmişlerdi, istikametleri Mağazaydı.
Adam: Hoşgeldin gelin ağam, Dilaver ağam ofisteler buyrun.
Yeliz hışımla içeri daldı. Dilaver ve iki kişi çalışıyordu. Dilaverin gözlerinin içi güldü eşini görünce. Lakin uzun sürmedi sevinci. Perişan ve çok üzgündü eşi.
Dilaver: Ömrüm hoşgeldiniz, neyin var bu halin ne? Çıkın dışarı toplantı bitmiştir.
Dilaver ağam sana bir kez sorucam, ben ihtimal bile vermedim ha keza Yelizimde ama gebedir. Etkilendi tabi şimdi de bize o Dilara şırfıntısının çocuğu kimden dir?
Dilaver: O pislik evlenmiş mi? Bilmiyorum Rıza kardeşim. Allah analı babalı büyütsün. Bize ne ki! Bizden uzak Allah'a yakın olsun. Gülüm niye bu halde.
Yeliz koşarak eşine sarıldı. Dilaver de hemen onu koltukta kucağına çekti oturttu. Adamın hiç bişiden haberi yoktu besbelli.
Dilaver: Kurban olsun Dilaver'in yoluna. Ağlama niye üzgünsün?
O kadın fotoğraf atmış. Çocuk senin demiş birde. Yeliz de çok üzüldü kışkırtmış resmen kadın.
Yeliz: Dedim hıçk...kızdım ama valla dedim Dilaverim yapmaz dedim. Aptal dizi karakterleri gibi demedim hıçk....Güvendiğim için dedim.
Dilaver: Ölümü elimden olucak yosmanın. Afedersin Rıza kardeşim. O çocukta onun değildir hemen öğrenelim vallahi yanında arıycam. Ağlama gülüm.
Dilaver: Cafer o Dilan oros.. Tövbe yengene fotoğraf atmış. Çocuğu varmış, benden olduğunu iddia ediyormuş. Sorup soruştur boş yere sabiyi anasız bırakmayayım.
Dedim o kadından herşey beklenir. Yeliz... Ben hiç iyi hissetmiyorum.Benim gözüm kararıyor.
Rıza koltuğa doğru bayıldı tam o anda. Yeliz ve Dilaver telaşla yanına koştu. Hemen şirket doktoru odaya çağrıldı. Yağız aranıp haber verildi.
Yağız eşinin bayıldığını duyduğunda şirketten nasıl çıkıp Dilaverin iş yerine geldiğini bilemedi.
Asansörde zaman geçmedi. Merdivenlerden çıkmadığına sayıp sövdü. Kapıyı bile çalmadan daldı içeri.
Gülüm neyi var? Ne oldu lan biriniz bişi diyin hele. Hah kurban olduğum açıyor gözlerini.
Rıza zorlukla açtı gözlerini. Midesi çok kötü bulanıyordu.
Yağız kusucam çabuk.
Hemen Tuvalet nerde dilo çabuk diyor yavrum heh şurda gel gidelim.
Rıza rahatlayana kadar sırtını sıvazlamaya devam etti Ağası. Rıza yüzünü yıkarken birden tebessüm etti. Tebessümü gülüşe döndüğünde Yağız iyice tedirgin olmuştu.
Yok bişi oldu sana hadi hastaneye gidiyoruz.
Yağızım... Galiba ben hamileyim.
Yemin et! Lan yine baba mı oluyorum. Kesin öğrenelim böyle olmaz. Gidelim, yok yürüme yorulmada. Midem iyi mi yani gidelim mi?
Aşkım bir dur az oturayım gideriz. Önden test aldır bakalıö öyle gideriz. Utanırım yoksa bebek.
Ne utanıcaz gülüm. Sen var diyorsan ordadır. Tek mi çiftimi yoksa üçlümü lan acaba? Hasan koş koş...
Hasan: Gebelik testi alıp geliyorum.
Sen nerden biliyorsun lan!
Hasan: Öncedende damat ağam böyle olduydu. Arda da sabah gebemi abim acaba dedi ordan ağam.
Bak Hasan kadar dikkat etmemişsin bana. İyiki varsın Hasan abim.
Hasan sen beni yaktın, bende seni yakıcam Hasan koş!
Bölüm sonu....
Bebiş geliyor 🐣
Yeni bölümde görüşmek üzere👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...