Tatili uzatıcaz mecburen. Rıza beni affetmeden dönemem konağa.
Hasan: Nasıl uygun görürseniz ağam.
Rahat etmiycekler o ev benim Rızamın evi sıkı sıkı tembihle herkesi duydun mu anamada de alışmasınlar rahata!
Kahvesini tek yudumda içip yukarı sevdiğinin yanına koştu. Çoktan uyuyup kalmıştı. İkisini de farklı sebeplerle üzgündü.
Rıza sevilmediğini düşünüyordu, Yağızsa nefret edildiğini....
______________________________________
O gece sık sık acı içinde uyanmış her defasında Yağız kolları arasına alıp saçlarını sevmiş, krem sürmüş yeniden unutmuştu sevdiğini.
Aradan geçen iki gün boyunca Yağız pervane olmuştu oğlanın etrafında. Rıza surat bile asmayı bilmiyordu. Kalbi acıdığı için kırgın bakıyordu sadece.
İlk defa sevilmek ne tatmıştı. O gece ne olmuştu da Yağız onun olan ruhunu bedenini deli gibi yeniden onun yapmak istemişti.
Nare haklıysa şimdi iki üç nerdeyse bir hafta olmuştu. Yağız hala aynı Yağızdı.
Çok yorgun ve üzgün bakıyordu eşine. Pişman ama niye seviyormuydu Hala Rızayı?
Gülüm zayıfladın bir haftada kurban olurum ye. Söyle canın ne çekerse de bana.
Ağam....
Etme Rızam iki kelime edersin benimle ondada mesafeler girer aramıza. Konuş kız bağır çağır ama aklındakini bilmezsen nasıl düzeltirim bilmiyorum.
Dudağını dişliyordu minik olan. Koskoca ağa ergenler gibi iki et parasını arzuluyordu.
Şeyyy mantı yesek mi? Yani tanı ne bilsindi burdakiler Benimkide laf. İyi olsam ben açardım da işte geçmedi daha.
Allâh.... Yavrum muahhh muahhh ölürüm diline. Emret sen işte gider ben açarım o mantıyı. Hasan... Hasan...
Hasan: Emret ağam.
Mantı bul bize Türk mantısı öyle antin kuntin şey değil. Güzelinin canı mantı çekti.
Hasanın bile gözleri parlamıştı.
Hasan: Çok şükür Rıza ağam. Gerekirse uçakla isteriz en olmadı tarifle yaparız evel Allâh.
Rıza günler sonra gülüyordu. Gülüşü tüm bahçeye güneş gibi doğmuştu.
Teşekkür ederim abi zahmet veriyorum.
Hasan: Ağam damat ağam ne diyor alasen? Günlerdir gözünün içine bakarız bişi dilesin de yesin diye. O iş bende derhal.
Hasan giderken Yağız az önceden aldığı cesaretle yanaştı oğlana. Belini okşarken gerilmemişti Rıza. Saçını öptükten sonra konuya girdi.
Rızam canımın içi. Doktor duş alâ bilir dedi. Yıkayalım mı seni istermisin?
Rıza aniden çekildi bakışlarını gözlerine dikti.
Tiksindin mi? Kokuyorum dimi? Zate Nare dedi hevesmişim ben iki güne sert siker köşeye atar demişti. Bak yaptın işte.
Ağlamaya başladı Rıza ama ne ağlamak. Korkularına, yaşadıklarına, yaşayamadıklarına ağladı genç çocuk.
Yağızın onu kucağına alıp sevdiğinin bile farkında değildi. Sabırla içindeki İrini akıtsın istedi. O Nare çok olmultu bunun hesabını verecekti.
İç çekişlere dönen ağlamaaı ile soğuk bir şu verdi dudaklarına doğru değen bardağı kana kana içti oğlan.
Rızam... Çok çok özür dilerim. Seni seviyorum ve asla azalmadı bu sevgim. Hatta her an artıyor aşkım yavrum.
Ama o cadı haklı çıktı.
Hayır aşkım benim. O adam karakolda seni arzuladığını söylediğinde dünyam karardı. Benim güzelime pis elleri ile dokunup korkuttu.
Ben istemedim Yağızım yemin olsun istemedim.
Yağız oğlanın hitabı ile mest olup öptü dudaklarını minicik. Yetmezdi ama şimdi mevzu miniği nin incinmiş kalbiydi.
Biliyorum bebeğim bilmezmiyim? Birde pis ağzına seni alınca.... İçki sinir tek arzum seni benim yapmak, içime katmaktı.
İçindeki tıpaç delirtti bir an korktum çok üzgünüm.
Niye korktun ki kocam?
Benim de seninde ilk tecrübemiz o şey benden daha iyi hissettirmişse diye ispat etmek istedim. Yeminle canını yakmak... Ölseydim ölseydim Rızam fark edemedim miniğim.
Bu kez Yağız ağlıyordu. Rıza ellerini yüzünün iki yanına koyup öptü dudaklarını şefkatle.
Ağlama bak bende ağlarım sevgilim. O pis bana düğün günü öyle dedi. Sonra o gece canım çok acısı Yağızım. Öyle sert sevme güzel değil.
Hı hı düzgün severim ben bebeğimi. Bir dahada içmem öyle kötü kötü söz yavrum.
Burnunu çeken koca cüsseli koca kalpli adama yeniden aşık oldu Rıza.
Anlaştık, mühürliyelim kocacım.
Yağız anlamamıştı eşini. Nasıl mühür istiyordu hemen alsınlardı.
Öpücük vericen ama çooookk romantik olmalı. Sonrada beni yıkayalım mı Yağız çok sıcak.
Ha öyle öperim sevdiğim. Yıkanırız güzelim. Tatili uzattım iyileş bol bol yüzdürücem ben kocamı.
Öp önce oohooo ağam söz namustur ya!
Kıkırdıyarak yanaştı eşine Yağız onu yarı yolda karşılayıp hasret kaldığı yumaşaklıklarla kavuştu. Öyle sakın öpüp emiyordu ki Rıza poposunu unutup sürtünücekti şimdi adama.
Alt dudağını emmen miniği nin şağıtılarından ve kendine sürten sertliğinden memnundu.
Madem miniği romantik demişti hiç bu güzel anı şehvetle kirletemezdi. Rızayı istedği gibi öpüp sevdi kucağında. İlk ayrılan Hülyalı Hülyalı bakan Rızaydı.
Oldumu mühür minik ağam?
Olmaz mı çok güzel oldu ağam. Hihihi hadi duş alalım da acır mı Yağızım?
Yok aşkım şeffaf bir bant var şimdi odada da onu takarım mis gibi.
Odamız...
Ne yavrum?
Oda değil odamız, seni çok seviyorum dön odamıza affettim.
Vallaha mı? Adağım vardı ha hemen 40 koç kestirip fakire fukaraya yediricem.
Yetim sevindirelim, birde barınaklarada mama olur mu aşkım?
Aşkım diyen dilini yerim olmaz mı çok güzel olur. Akşama hallederiz. Öncelik güzel bebeğimde. Gel vakaşım ait olduğun yere... Kucağıma.
Bölm Sonu.....
Yeni bölümde görüşmek üzere ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın Minik Sevdası
ChickLitHikayemiz paralel evrende geçmektedir. Eşçinsel evlilklerin normal görüldüğü bir Aşiret kurgusudur. Kadın Aşireti Ağasının aşkı ilk kez Rıza ile tadıp dolu dizgin bu aşkı yaşadılları bir kurgudur. Rızamız mini minnak çift cinsiyetli ( Rahmi var d...